Alyvos išleidimo kaištis, alyvos karteris Ieškoti:
Alyvos išleidimo kaištis, alyvos karteris už mašina

- Variklio alyva
- Vandens siurblio ir paskirstymo diržo komplektas
- Purkštukas
- Pavaros grandinė
- Variklio montavimas
- Cilindrų galvutė
- Tarpiklis, cilindro galva
- Erg vožtuvas
- Tarpinis suslėgto oro aušintuvas, kompresorius
- Skriemulys, alkūninis velenas
- Svirties dangtelis
- Valdymo sklendė, oro tiekimas
- Skirstomasis velenas
- Tarpiklis, svirties dangtis
- Žarna, karterio alsuoklis
- Kompresoriaus padavimo žarna
- Stūmoklio žiedų komplektas
- Svirtis/kumštelis
- Alyvos siurblys
- Slegio keitiklis, išmetimo valdymas
- Alkūninis velenas
- Veleno sandariklis, alkūninis velenas
- Stūmoklis
- Alyvos karteris
- Suleidimas, įsiurbimo kolektorius
- Tarpiklis, įsiurbimo kolektorius
- Guoliai dideliu galu
- Jutiklis, variklio alyvos lygis
- Varžtų kompl., cil. galvutės varžtai
- Ašies montavimas
- Tarpiklis, alyvos karteris
- Įtempiklis, pavaros grandinė
- Tarpiklis, vožtuvo šerdis
- Išleidimo vožtuvas
- Alyvos lygio matuoklis
- Įleidimo vožtuvas
- Veleno sandariklis, skirstomasis velenas
- Tuščiosios eigos valdymo vožtuvas, oro tiekimas
- Akceleratoriaus trosas
- Tarpiklis, alyvos išleidimo kaištis
- Alyvos įpylimo dangtelis / sandariklis
- Variklio blokas
- Tarpiklis, termostatas
- Pavara, alkūninis velenas
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Alyvos išleidimo kaištis, alyvos karteris
Informacija - Alyvos išleidimo kaištis, alyvos karteris
Tepalo rinktuvės nutekėjimo kamštis: keitimas ir pasirinkimas
Kada ir kodėl reikia pakeisti tepalo rinktuvės nutekėjimo kamštį
Ši detalė neturi nurodyto veikimo laiko limito. Dažniausiai, dalis keičiama esant sriegio pažeidimui.
Šio gedimo priežastis gali būti netinkamas detalės įsukimas, alyvos keitimo metu. Taip pat, toks gedimas gali būti dažno tepalo keitimo priežastimi.
Kamščio sriegio gedimas dažniausiai pasižymi alyvos pratekėjimu, kuris lemia jos naudojimo padidėjimą. Tai galima atpažinti vizualiai, apžiūrėjus tepalo matuoklį. Jeigu alyvos kiekis karteryje tampa labai žemas, prietaisų skydelyje užsidegs apie tai pranešanti lemputė. Dažnai, esant gedimui po automobiliu rasite tepalų požymių. Be to, gedimą galite pamatyti reguliaraus alyvos keitimo metu: jeigu sriegis yra pažeistas, kamštis netvirtai laikosi prie skylės. Kai kuriais atvejais, sugedęs tepalo rinktuvės nutekėjimo kamštis, skirtingai, negali būti atsukamas su raktu.
Tam tikruose automobilių modeliuose, jums reikia įdiegti naują tepalo rinktuvės nutekėjimo kamštį, kiekvieno alyvos keitimo metu. Tai padeda apsisaugoti nuo sriegio sugadinimo skylėje kamščiui. Verta pažymėti, kad šis gedimas gali lemti viso karterio keitimą. Norėdami sumažinti alyvos pratekėjimo riziką, naudokite karterio kištuko tarpiklį. Atkreipkite dėmesį į tai, kad jeigu neįmanoma išimti kištuko patiems, naudojantis raktu, jums reikia kreiptis į automobilių dirbtuves. Yra rizika, kad pažeisite detalės kraštus, o tai gali ženkliai pasunkinti išėmimo procesą.
Kaip išsirinkti tepalo rinktuvės nutekėjimo kamščius
Yra detalių su nuimamais tarpikliais ir vientisų dalių. Metalas ar plastikas naudojamas kamščių gamybai. Tarpikliai gali būti metaliniai ar guminiai. Pirmieji produktai laikomi ilgaamžiškesniais, tuo tarpu, antruosius lengviau pakeisti.
Norėdami, kad jūsų tepalo nutekėjimo kamščio sriegis per greitai nesugestų, pirkite dalis iš gerai žinomų prekinių ženklų. Pavyzdžiui, aukštos kokybės dalys pristatomos VAICO, Febi Bilstein, SWAG asortimente.
Renkantis kamštį, svarbūs pagrindiniai variklio duomenys, o taip pat karterio gamybos medžiaga, dydis ir forma. Norint užtikrinti tinkamą montavimą, atsižvelkite į varžto galvos formą ir dydį. Kamščiai taip pat vienas nuo kito skiriasi skersmeniu ir sukimų skaičiumi montuojant.
Ar būtina pakeisti sandarinimo žiedą keičiant alyvos karterio išleidimo kaištį?
Karterio kaiščio keitimo metu reikia pakeisti sandarinimo žiemą. Jis yra besiplečiantis ir, daugeliu atvejų, būna varinis arba žalvarinis, tuščiaviduris, kuris susimaigo prisukant ir atkartoja visus karterio nelygumus. Taip atliekamas geriausias sandarinimas. Naudojant pakartotinai, tokie patikimas kontaktas gali būti neužtikrinamas, tad atsiranda pratekėjimo rizika. Sandarinimo žiedus variklio karteryje galite rasto daugelyje automobilių. Bėgant laikui, jų elastingumas sumažėja, todėl, visai kaip su metaliniais, jie keičiami kiekvieną kartą keičiant karterio kaištį.
Kaip atsukti karterio kaištį?
Norint atsukti karterio kaištį, jeigu jis yra surūdijęs, jums reikia specialaus nuėmimo įrankio. Griežtai draudžiama naudoti po ranka esančius įrankius arba tam netinkančius raktus, nes galima lengvai pažeisti sriegį, dėl ko tektų atlikti brangų viso karterio keitimą. Naujas kaištis turėtų būti atsukamas naudojant atitinkamą priveržimo momentą, kuris nurodomas automobilio techninėje dokumentacijoje. Todėl, jeigu jūs neturite tam reikiamų įrankių ir įgūdžių, bei pastebėjote, kad kaištis neatsisuka bandant jį išimti, geriausia kreiptis pagalbos į automobilių dirbtuves.
Su kokiu priveržimo momentu karterio kaištis turėtų būti prisukamas mano automobilyje?
Siekiant sužinoti, kokiu priveržimo momentu turėtų būti prisuktas variklio karterio kaištis jūsų automobilyje, peržiūrėkite techninę automobilio dokumentaciją. Automobilio gamintojai visada nurodo priimtiną sukimo momentą srieginiams sujungimams. Būtina vadovautis šiomis rekomendacijomis. Per stiprus sukimo momentas sukelia sriegių pažeidimus ne tik ant varžto, bet ir pačiame karteryje, dėl ko gali tekti jį pakeisti. Naudojamas pajėgumas turėtų būti valdomas naudojant dinamometrinį raktą.
Geriausios prekės: Alyvos išleidimo kaištis, alyvos karteris

- sriegio dydis: M 14
- veržliarakčio dydis: 19
- varžto galvutės / veržlės forma: išorinis šešioliktainis
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su sandarikliu
- sriegio žingsnis [mm]: 1,5
- Būklė: Jauns

- Išorinis sriegis [mm]: M14 x 1,5
- ilgis [mm]: 13
- veržliarakčio dydis: TX 40
- varžto galvutės / veržlės forma: išorinis æTorxæ
- skersmuo [mm]: 25,0
- Būklė: Jauns
- medžiaga: VF (vulkanizuotas pluoštas)
- vidinis skersmuo [mm]: 12
- storis [mm]: 2
- forma: A-shape
- alternatyvus remonto komplektas: 505.540
- skersmuo [mm]: 24
- Būklė: Jauns
- medžiaga: Varis
- vidinis skersmuo [mm]: 10
- storis [mm]: 1
- forma: A-shape
- DIN / ISO: 7603
- skersmuo [mm]: 13,5
- Būklė: Jauns
- medžiaga: Varis
- vidinis skersmuo [mm]: 12
- storis [mm]: 1,5
- forma: A-shape
- alternatyvus remonto komplektas: 017.736, 505.550, 505.540
- DIN / ISO: 7603
- skersmuo [mm]: 17
- prekės tarifo numeris: 7415210000
- Būklė: Jauns
- sriegio dydis: M12x1,5
- ilgis [mm]: 16
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su sandarikliu
- Būklė: Jauns
- vidinis skersmuo [mm]: 16,00
- storis [mm]: 2,00
- skersmuo [mm]: 22,00
- Būklė: Jauns
- sriegio dydis: M14x1,5
- ilgis [mm]: 21,5
- veržliarakčio dydis: 17
- varžto galvutės / veržlės forma: išorinis šešioliktainis
- medžiaga: Plienas
- pakuotės tipas: krepšys
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su tarpikliais / sandarikliais
- storis [mm]: 2, 1,5
- vidinis skersmuo [mm]: 14
- varžto ilgis žemiau galvos [mm]: 11
- sandarinimo medžiaga: Aliuminis, Varis
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 14
- skersmuo [mm]: 22, 24
- Būklė: Jauns
- medžiaga: Varis
- vidinis skersmuo [mm]: 14
- storis [mm]: 1,5
- forma: A-shape
- alternatyvus remonto komplektas: 017.736, 505.550, 505.540
- DIN / ISO: 7603
- skersmuo [mm]: 20
- prekės tarifo numeris: 7415210000
- Būklė: Jauns
- medžiaga: Varis
- vidinis skersmuo [mm]: 14
- storis [mm]: 1,5
- DIN / ISO: 7603 A/CU
- Svoris [kg]: 0,002
- OE numeriui: 007603 014106
- skersmuo [mm]: 20
- Būklė: Jauns
- medžiaga: Varis
- vidinis skersmuo [mm]: 16
- storis [mm]: 2
- Svoris [kg]: 0,0008, 0,010
- OE numeriui: 77 03 062 062
- skersmuo [mm]: 22
- Būklė: Jauns
- medžiaga: ACM (poliakrilatas)
- vidinis skersmuo [mm]: 13
- storis [mm]: 3
- forma: asimetriška
- alternatyvus remonto komplektas: 505.550, 505.540
- skersmuo [mm]: 22,4
- Būklė: Jauns