Tarpiklis, cilindro galva Ieškoti:
Tarpiklis, cilindro galva už mašina
- Variklio alyva
- Vandens siurblio ir paskirstymo diržo komplektas
- Purkštukas
- Pavaros grandinė
- Variklio montavimas
- Cilindrų galvutė
- Svirties dangtelis
- Erg vožtuvas
- Tarpinis suslėgto oro aušintuvas, kompresorius
- Valdymo sklendė, oro tiekimas
- Skriemulys, alkūninis velenas
- Tarpiklis, svirties dangtis
- Alkūninis velenas
- Stūmoklis
- Kompresoriaus padavimo žarna
- Suleidimas, įsiurbimo kolektorius
- Žarna, karterio alsuoklis
- Slegio keitiklis, išmetimo valdymas
- Stūmoklio žiedų komplektas
- Skirstomasis velenas
- Guoliai dideliu galu
- Alyvos karteris
- Veleno sandariklis, alkūninis velenas
- Alyvos siurblys
- Tarpiklis, įsiurbimo kolektorius
- Svirtis/kumštelis
- Varžtų kompl., cil. galvutės varžtai
- Jutiklis, variklio alyvos lygis
- Ašies montavimas
- Išleidimo vožtuvas
- Alyvos išleidimo kaištis, alyvos karteris
- Įtempiklis, pavaros grandinė
- Tarpiklis, vožtuvo šerdis
- Tarpiklis, alyvos karteris
- Alyvos lygio matuoklis
- Tuščiosios eigos valdymo vožtuvas, oro tiekimas
- Įleidimo vožtuvas
- Veleno sandariklis, skirstomasis velenas
- Tarpiklis, alyvos išleidimo kaištis
- Alyvos įpylimo dangtelis / sandariklis
- Akceleratoriaus trosas
- Variklio blokas
- Pavara, alkūninis velenas
- Tarpiklis, termostatas
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Cilindrų galvutės tarpinė
- BMW
- Tarpiklis, cilindro galva 5 Serija
- Tarpiklis, cilindro galva 3 Serija
- Cilindrų galvutės tarpinė X5
- VW
- Tarpiklis, cilindro galva PASSAT
- Tarpiklis, cilindro galva GOLF
- Cilindrų galvutės tarpinė TRANSPORTER
- MERCEDES-BENZ
- Tarpiklis, cilindro galva E Klasė
- Tarpiklis, cilindro galva C Klasė
- Cilindrų galvutės tarpinė M Klasė
- PEUGEOT
- Tarpiklis, cilindro galva — 3008
- 508
- 307
Informacija - Tarpiklis, cilindro galva
Cilindro galvos tarpiklis: keitimas ir pasirinkimas
Kada ir kodėl reikia keisti cilindro galvos tarpiklį
Negalima tiksliai pasakyti kokia yra cilindro galvos tarpiklių tarnavimo trukmė.Jie keičiami dėl mechanių gedimų arba komponentų perdegimo. Taip pat, nauji tarpikliai įstatomi kaskart remontuojant variklį.
Pagrindinė šios detalės perdegimo priežastis yra perkaitimas ar variklio detonacija. Variklis dažniausiai perkaista dėl naudojamo prastos kokybės kuro ar aušinimo sistemos defektų. Dažnai cilindro galvos tarpiklio gedimą sukelia neteisingas cilindro tvirtinimo elementų montavimas. Netaisyklingas komponento įmontavimas jo keitimo metu taip pat gali sukelti mechaninį gedimą. Kadangi tarpiklis išmontuojant praranda savo savybes, jo neįmanoma pakartotinai įmontuoti.
Pagal šiuos požymius galite atskirti ženklius defektus: tiršti balti dūmai iš duslintuvo vamzdžio, triukšmas sklindantis iš cilindro bloko pusės, kurį sukelia išmetamųjų dujų proveržis po cilindro galvute. Cilindro galvos tarpiklio gedimo pasekoje gali kilti įrenginio išsandarinimas. Tai galima pastebėti atsiradus šviesioms priemaišoms alyvoje dėl aušinimo skysčio patekimo į tepalo sistemą. Tai galima aptikti tikrinant alyvos lygį: ant alyvos matuoklio matomos baltos emulsijos dėmės.
Cilindro galvos ilgaamžiškumas labiausiai priklauso nuo to, kaip taisyklingai ji įmontuota. Šio komponento keitimą rekomenduojama atlikti automobilių servise. Taip pat, cilindro galvos tarpiklio išmontavimas yra ganėtinai daug darbo reikalaujantis procesas, kurio metu dažniausiai reikia išmontuoti ir automobilio elektroninę įrangą. Montuojant tarpiklį vertėtų pakeisti ir senuosius tvirtinimo varžtus į naujus , nes senieji nėra tinkami pakartotiniam naudojimui. Būtina tvirtinimo dalis prisukti griežta tvarka, nurodyta variklio gamintojo bei tiksliai laikytis nustatyto veržimo sukimo momento.
Kaip pasirinkti cilindro galvos tarpiklį
Priklausomai nuo gaminamų medžiagų cilindrų galvų tarpikliai skirstomi į metalinius ir nemetalinius. Pastarieji sudėtyje gali turėti asbesto. Metaliniai komponentai yra populiariausi dėl patvarumo ir atsparumo susidėvėjimui.
Norint kad cilindro galvos tarpikliai ilgai tarnautų, rekomenduotina pirkti produktus iš žymių gamintojų. Kokybiškus komponentus gamina „Reinz“, „Triscan“, „Payen“, „Glaser“ bei kitos bendrovės. Tokių gamintojų, kaip „Ajusa“ asortimente galima rasti ir variklio tarpiklių rinkinius, kurie perkami norint rekonstruoti šį įrenginį.
Detales vertėtų rinktis pagal automobilio gamintojo rekomendacijas bei variklio tipą. Komponentai gali ženkliai skirtis vienas nuo kito savo dydžiu, kiekiu bei tvirtinimo skylių kiekiu. Taip pat, keičiant cilindro galvos tarpiklius dyzeliniams varikliams, svarbu atkreipti dėmesį į komponentų storį.
Kaip pakeisti cilindro galvos tarpinę?
Norėdami pakeisti cilindro galvos tarpinę, kreipkitės į automobilių dirbtuves. Daugelis automobilių savininkų klaidingai tiki, kad šią dalį lengva pakeisti patiems. Bet faktai yra tokie, kad reikia žinoti apie cilindro galvos vožtuvą:
- Detalė montuojama sunkiai pasiekiamoje vietoje, todėl norint ją pasiekti jums reikia išmontuoti papildomą įrangą, įskaitant ir paskirstymo diržą, oro filtrą. Jums taip pat reikia išleisti aušinimo sistemos skystį, atjungti vamzdelius nuo vandens siurblio, droselio, atjungti laidus nuo jutiklių, o taip pat aukštos įtampos laidus nuo degimo žvakių.Žarnelių ir jutiklių sujungimo metu lengva padaryti klaidą.
- Prieš atsukdami varžtus senos tarpinės nuėmimui, jums reikia pašalinti įtampą iš cilindro galvos, atsukant varžtus pagal atitinkamą schemą, atliekant ne daugiau kaip vieną pasukimą.
- Priveržti varžtu taip pat reikia pagal atitinkąm schemą, naudojant dinamometrinį veržliaraktį. Optimalus priveržimo momentas atitinkamai variklio rūšiai visuomet nurodomas automobilio instrukcijoje.
- Keičiant tarpinę reikia sumontuoti ir naujus varžtus.
Kaip apžiūrėti cilindro galvos tarpinę?
Apžiūrėti cilindro galvos tarpinę gana sudėtinga. Tarpinės būklę galima tiksliai nustatyti tik vizualios apžiūros metu. Bet tam jums reikia nuimti cilindro galvą, todėl būtinai teks keisti ir tarpinę. Detalės diagnostika turėtų būti atliekama automobilių dirbtuvėse.
Šie ženklai jums padės nustatyti pažeistą cilindro galvos tarpinę:
- baltos dėmės ant alyvos matuoklio;
- balti dūmai iš išmetimo vamzdžio;
- alyvos dėmės išsiplėtimo bakelyje;
- alyvos nutekėjimas po variklio gaubtu;
- padidėjusios kuro sąnaudos;
- sumažėjęs variklio galingumas.
Daug vairuotojų svarsto, ar įmanoma važinėti su pažeista cilindro galvos tarpine. Pavojinga pažeistos detalės naudojimo pasekmė yra variklio gedimas.
Iš ko pagamintos cilindrų galvų tarpinės?
Cilindrų galvų tarpinės dažniausia gaminamos iš metalo, bet yra izoliacijų, gaminamų iš specialaus mišinio be asbesto. Dažniausiai pasitaiko metalinės tarpinės, nes jos išsiskiria maža kaina ir patvarumu. Tarpinės be asbesto suteikia geresnį sandarumą ir išsiskiria ilgaamžiškumu, elastingumu, atsparumu deformacijai, slėgiui, vibracijai ir aukštai temperatūrai, suteikdamos patikimą sandarinimą, kuris ilgai išsilaiko. Tačiau jos kainuoja brangiau, negu metalinės.
Geriausios prekės: Tarpiklis, cilindro galva
- storis [mm]: 1,25
- skersmuo 1 [mm]: 76
- cilindrų skaičius: 4
- Būklė: Jauns
- storis [mm]: 1,55
- Skersmuo [mm]: 76
- būtinas kiekis: 1
- Būklė: Jauns
- storis [mm]: 0,64
- Skersmuo [mm]: 77,5
- montavimo storis [mm]: 0,64
- tarpiklio konstrukcija: daugiasluoksnis plienas (MLS)
- cilindrų skaičius: 4
- sluoksnių skaičius: 3
- prekės tarifo numeris: 8484100000
- Būklė: Jauns
- storis [mm]: 1,61, 1,650
- Skersmuo [mm]: 81, 80,5
- montavimo storis [mm]: 1,65
- tarpiklio konstrukcija: daugiasluoksnis plienas (MLS)
- plotis [mm]: 160
- įrantų / angų skaičius: 3
- angų skaičius: 3
- skersmuo 1 [mm]: 81
- cilindrų skaičius: 4
- Būklė: Jauns
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su vožtuvo kojelės sandarikliais, su cilindro galvutės tarpikliu, su skirstomojo veleno sandarikliu
- variklio bloko medžiaga: Aliuminis
- Būklė: Jauns
- storis [mm]: 1,3
- Skersmuo [mm]: 76,00
- Svoris [kg]: 170
- Būklė: Jauns
- storis [mm]: 1,55
- Skersmuo [mm]: 84,7
- montavimo storis [mm]: 1,55
- tarpiklio konstrukcija: daugiasluoksnis plienas (MLS)
- įrantų / angų skaičius: 2
- Stūmoklio išsikišimas iki [mm]: 1,03
- Stūmoklio išsikišimas nuo [mm]: 0,92
- sluoksnių skaičius: 3
- prekės tarifo numeris: 8484100000
- Būklė: Jauns
- storis [mm]: 1,65
- Skersmuo [mm]: 80,5
- montavimo storis [mm]: 1,65
- tarpiklio konstrukcija: daugiasluoksnis plienas (MLS)
- įrantų / angų skaičius: 3
- Stūmoklio išsikišimas iki [mm]: 1,2
- Stūmoklio išsikišimas nuo [mm]: 1,11
- sluoksnių skaičius: 4
- prekės tarifo numeris: 8409919990
- Būklė: Jauns
- storis [mm]: 1,63
- Skersmuo [mm]: 82,2
- montavimo storis [mm]: 1,63
- tarpiklio konstrukcija: daugiasluoksnis plienas (MLS)
- įrantų / angų skaičius: 2
- Stūmoklio išsikišimas iki [mm]: 1,10
- Stūmoklio išsikišimas nuo [mm]: 1,01
- papildomai reikalingi gaminiai (gaminių numeriai): 189.380
- sluoksnių skaičius: 4
- prekės tarifo numeris: 8484100000
- Būklė: Jauns
- storis [mm]: 1,3
- Skersmuo [mm]: 76
- Svoris [kg]: 0,170
- Būklė: Jauns
- storis [mm]: 1,57
- Skersmuo [mm]: 80,5
- montavimo storis [mm]: 1,57
- tarpiklio konstrukcija: daugiasluoksnis plienas (MLS)
- įrantų / angų skaičius: 2
- Stūmoklio išsikišimas iki [mm]: 1,1
- Stūmoklio išsikišimas nuo [mm]: 1,01
- sluoksnių skaičius: 4
- prekės tarifo numeris: 8409919990
- Būklė: Jauns
- storis [mm]: 0,94
- Skersmuo [mm]: 78,3
- montavimo storis [mm]: 0,94
- tarpiklio konstrukcija: daugiasluoksnis plienas (MLS)
- sluoksnių skaičius: 4
- prekės tarifo numeris: 8484100000
- Būklė: Jauns