Variklio montavimas gale ir priekyje Ieškoti:
Variklio montavimas už mašina
- Variklio alyva
- Vandens siurblio ir paskirstymo diržo komplektas
- Purkštukas
- Pavaros grandinė
- Tarpiklis, cilindro galva
- Cilindrų galvutė
- Svirties dangtelis
- Erg vožtuvas
- Tarpinis suslėgto oro aušintuvas, kompresorius
- Valdymo sklendė, oro tiekimas
- Skriemulys, alkūninis velenas
- Tarpiklis, svirties dangtis
- Alkūninis velenas
- Stūmoklis
- Kompresoriaus padavimo žarna
- Suleidimas, įsiurbimo kolektorius
- Žarna, karterio alsuoklis
- Slegio keitiklis, išmetimo valdymas
- Stūmoklio žiedų komplektas
- Skirstomasis velenas
- Guoliai dideliu galu
- Alyvos karteris
- Veleno sandariklis, alkūninis velenas
- Alyvos siurblys
- Tarpiklis, įsiurbimo kolektorius
- Svirtis/kumštelis
- Varžtų kompl., cil. galvutės varžtai
- Jutiklis, variklio alyvos lygis
- Ašies montavimas
- Išleidimo vožtuvas
- Alyvos išleidimo kaištis, alyvos karteris
- Įtempiklis, pavaros grandinė
- Tarpiklis, vožtuvo šerdis
- Tarpiklis, alyvos karteris
- Alyvos lygio matuoklis
- Tuščiosios eigos valdymo vožtuvas, oro tiekimas
- Įleidimo vožtuvas
- Veleno sandariklis, skirstomasis velenas
- Tarpiklis, alyvos išleidimo kaištis
- Alyvos įpylimo dangtelis / sandariklis
- Akceleratoriaus trosas
- Variklio blokas
- Pavara, alkūninis velenas
- Tarpiklis, termostatas
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Variklio montavimas
- PEUGEOT
- Variklio montavimas — 3008
- 508
- 307
- RENAULT
- Variklio montavimas — ESPACE
- SCÉNIC
- MEGANE
Informacija - Variklio montavimas
Variklio ir pavarų dėžės montavimo dalys: keitimas ir pasirinkimas
Kada ir kodėl reikia pakeisti variklio ir pavarų dėžės montavimo dalis
Šios dalys yra gana patvarūs elementai ir tinkamai dirba daugiau kaip 100 000 nuvažiuotų kilometrų. Rekomenduojama atlikti jų pakeitimą, nes gali pasitaikyti gedimų.
Kaip taisyklė, būtinybė įdiegti naujas variklio ar pavarų dėžės montavimo dalis atsiranda tuo atveju, jeigu senos turi sumažėjusį slėgį, yra minkštos, įtrūkusios ar nukritusios, aliuminio dėklai ar montavimo skylės yra pažeistos. Dažnai šie gedimai yra susiję su važiavimo bekele sąlygomis, agresyviu vairavimo stiliumi, ypač aštriu pradėjimu ir stabdymu, kliūčių atsitrenkimu, kai alyva, antifrizas ar stabdžių skystis patenka ant kitų dalių paviršiaus, kintant temperatūrai, esant prastam variklio surinkimui.
Variklio montavimo dalių gedimai yra greitai pastebimi dėl vibracijų, kurios jaučiamos automobilio salone automobiliui greitėjant, atsiranda neįprastų garsų ir stūmimų užvedant variklį ar perjungiant pavaras. Montavimo dalių nusidėvėjimas taip pat skirstomas pagal beldimo ir kitus neįprastus garsus, kurie dažnai atsiranda netolygiai važiuojant ar esant per aukštoms apsukoms.
Siekiant išvengti kitų gedimų, variklio ir pavarų dėžės montavimo dalis geriau pakeisti naudojantis rinkiniu.
Kaip išsirinkti variklio ir pavarų dėžės montavimo dalis
Priklausomai nuo sudėties, yra gumos-metalo ir hidraulinės montavimo dalys. Gumos ir metalo dalys yra tos, kur guma slopina ir yra tarp dviejų metalinių plokštelių. Jos yra pačios dažniausios. Jos gali turėti nuimamą arba nenuimamą korpusą. Pagrindiniai jų privalumai yra konstrukcijos paprastumas, patikimumas ir nedidelė kaina. Kai kuriuose automobiliuose, tokiuose kaip sportiniai automobiliai, naudojamos standesnės dalys. Jų konstrukcija apima poliuretaną, vietoje gumos.
Hidraulinės montavimo dalys yra modernesnės. Jos susideda iš dviejų kamerų, užpildytų specialiu skysčiu, tuomet, perskirtų membrana, kurios funkcija yra sugerti vibracijas tuščiąją eiga. Greitėjant, kai variklis dirba su didėjančiomis apsukomis, slopinamas atliekamas dėl darbinio skysčio tekėjimo iš vienos patalpos į kitą. Tokių dalių standumas, gumos ir metalo dalių standumas yra nurodomas gaminant ir yra pritaikomas konkrečiam automobilio modeliui bei yra pastovus.
Hidraulinės montavimo dalys gali būti aprūpinamos elektroninės kontrolės sistemomis. Jos sugeria vibracijas geriau, visuose variklio veikimo etapuose, bet dažnai yra naudojamos brangiuose automobiliuose, dėl savo didelės kainos. Tokios montavimo dalys vadinamos aktyviomis. Jų standumas kinta palaipsniui, priklausomai nuo naudojamos apkrovos. Standumas gali būti nustatomas keliais būdais.
Norint, kad variklio montavimo sekcija veiktų puikiai, jums reikia teikti pirmenybę gerai žinomiems gamintojams. Geriausi jų yra Febi Bilstein, Metzger, Mapco, Lemförder ir kiti.
Be to, renkantis detalę, jums reikėtų atsižvelgti į dalies vietą ir montavimo pusę. Skirtingų rūšių dalys gali būti diegiamos viršutiniuose ar apatiniuose tvirtinimo elementuose variklio ar pavarų dėžės srityse. Renkantis slopintuvą dviejų dalių montavimui, atkreipkite dėmesį į jo ilgį, išorinį ir vidinį diametrus, nes dalies diegimo teisingumas priklauso nuo šių bruožų.
Kaip pakeisti variklio atramas patiems? Kaip sužinoti, ar jas reikia keisti?
Nerekomenduojama patiems keisti variklio atramų, nes darbų atlikimo metu reikia tam tikrų įgūdžių ir įrangos. Savarankiškas keitimas gali tapti šiek tiek sudėtingu: kai kuriuose automobiliuose reikia keltuvu pakelti automobilio variklį, nuimti radiatorių, priekinių žibintų ir išmetimo sistemos dalis.
Variklio atramos gali netolygiai nusitrinti: automobiliuose su skersiniu variklio montavimu, galinės atramos sugenda greičiau negu priekinės; automobiliuose su išilginiu - kairiosios sugenda greičiau negu dešiniosios. Siekiant jas apžiūrėti, daugelyje automobilių viršutinės atramos lengviau pasiekiamos iš po variklio gaubto, o apatinės - iš apatinės pusės, kam reikia keltuvo ar apžiūros duobės. Detales reikia keisti jeigu yra įtrūkimų, laisvo judėjimo arba randamas pratekėjimas.
Kokios atramos naudojamos pavarų dėžei?
Pavarų dėžėje naudojamos kelios atramų rūšys. Jos atlieka skirtingas funkcijas. Guminės-metalinės arba hidraulinės atramos naudojamos pavarų dėžės tvirtinimui prie variklio ir automobilio korpuso. Jų funkcija yra suteikti patikimą detalių tvirtinimą ir sugerti vibracijas, kurios atsiranda veikiant varikliui. Įvairių automobilių modelių konstrukcijoje gali būti naudojamos skirtingos atramos, apatinė atrama tuo pačiu metu atlieka ir galinės variklio atramos vaidmenį. Siekiant užtikrinti judantį pavarų perjungimo svirties, reaktyvinės traukės ir pavarų pasirinkimo svirties sujungimą, naudojama kulisos atrama, taip pat vadinama svirties atrama. Iš esmės, tai išorinė svirties kreipiančiosios apkaba. Kreipiančiojo ir atrama kartu sudaro rutulinį šarnyrą.
Esant kokiems gedimams reikėtų pakeisti sankabos atramą?
Transmisijos pagrindas turi būti keičiamas esant tokiems gedimams, kaip laisvas detalės judėjimas, jo lupimasis, įtrūkimai ar guminio slopintuvo elastingumo praradimas, aliuminio rėmo deformacija arba gedimas. Hidraulinės įvorės yra keičiamos esant korpuso sandarumo praradimui, o atramos rutuliniai šarnyrai – nusidėvėjus plastikiniam apkabos įdėklui. Detalių gedimas gali būti atpažįstamas pagal šiuos požymius:
- laisvas svirties judėjimas arba užsikirtimas;
- pavarų dėžės vibracija ir beldimas, važiuojant per kelio nelygumus;
- keisti garsai priekinėje automobilio dalyje, ypač užkuriant;
- hidraulinio skysčio pratekėjimas ant detalių paviršių (aktualu hidraulinėms atramoms).
Geriausios prekės: Variklio montavimas gale kairė
- montavimo vieta: kairė ir dešinė
- montavimo tipas: Guminis metalinis guolis
- būtinas kiekis: 2,0
- sriegio dydis: M8x1,25
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: kairysis galinis, priekinė ašis
- montavimo tipas: Guminis metalinis guolis
- Svoris [kg]: 0,473
- pakuotės gylis [cm]: 14,8
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: apatinis
- montavimo tipas: Guminis metalinis guolis
- Aukštis [mm]: 36
- Skersmuo [mm]: 91
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: viršutinis
- montavimo tipas: Guminis metalinis guolis
- ilgis [mm]: 34,29
- Svoris [kg]: 0,251
- būtinas kiekis: 1
- Skersmuo [mm]: 91
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinis
- montavimo tipas: Guminis metalinis guolis
- vidinis skersmuo [mm]: 12,2
- Aukštis [mm]: 45
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekis, apatinis
- medžiaga: Guma
- montavimo tipas: Guminis metalinis guolis
- papildomas gaminys / papildoma informacija: Sukimo momento atrama
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: kairė ir dešinė
- medžiaga: Guma
- montavimo tipas: hidro guolis
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinis
- medžiaga: Guma
- montavimo tipas: Guminis metalinis guolis
- Svoris [kg]: 0,632
- stebėti paslaugos informaciją
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinis, priekis
- medžiaga: Guma
- montavimo tipas: Guminis metalinis guolis
- Svoris [kg]: 0,2
- vidinis skersmuo [mm]: 10
- Aukštis [mm]: 40, 53
- Skersmuo [mm]: 70
- stebėti paslaugos informaciją
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinis
- medžiaga: Guma
- montavimo tipas: Guminis metalinis guolis
- svoris [g]: 750
- Būklė: Jauns
- papildoma informacija: ORIGINAL Quality
- montavimo vieta: kairė ir dešinė
- montavimo tipas: hidro guolis
- Būklė: Jauns
- montavimo tipas: Guminis metalinis guolis
- montavimo vieta: dešinė, viršus, priekis
- OE numeriui: 8E0199339
- Būklė: Jauns