Prikabinimo svirtis gale ir priekyje Ieškoti:
Prikabinimo svirtis už mašina
- Vikšro valdymo svirtis
- Rato stebulė
- Rato guolio komplektas
- Pusašis
- Šarnyro stabilizatorius
- Pakabos komplektas
- Neautomatinės transmisijos alyva
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas
- Alyva, automatinė pavarų dėžė
- Šarnyras
- Jungtis, kardaninis velenas
- Skersinio stabilizatoriaus įvorių komplektas
- Stebulės laikiklio įvorė
- Vikšro praplatinimas
- Rato varžtas
- Šarnyrinis velenas, ašies pavara
- Gofruotoji membrana, kardaninis velenas
- Pasukamasis kakliukas, rato pakaba
- Ašies korpusas
- Rato veržlė
- Korpusas, diferencialas
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Prikabinimo svirtis
- PEUGEOT
- Prikabinimo svirtis — 3008
- 508
- 307
- RENAULT
- Prikabinimo svirtis — ESPACE
- SCÉNIC
- MEGANE
Informacija - Prikabinimo svirtis
Stabilizatoriaus strypas yra įrenginys, kuris susijęs su pakaba ir padeda sumažinti šalutinius svyravymus posūkiuose. Torsioninis strypas, kuris veikia sukdamasis, yra sukonstruotas taip, kad sukurti pasipriešinimą mašinos svyravimui. Torsionas yra kairiojo rato stebulėje ir tęsiasi jos judėjimo kryptimi iki kontaktų jungties. Tada jis eina šoninę kryptimi į priešingą pusę nuo automobilio, kur jis taip pat yra nustatytas panašiai kaip pirmojoje pusėje, bet veidrodiniu atvaizdu. Tie torsioninio strypo segmentai, kurie vedami judėjimo kryptimi, veikia kaip svertai, kai pakaba yra vertikalioje padėtyje.
Jei nėra svyravimų ir du segmentai yra sukami tuo pačiu kampu, torsioninis strypas nesisuka savaime, bet sukasi kaip kėbulo tvirtinimo taškų visuma. Kai yra automobilo svyravimai, kairės ir dešinės torsioninio strypo pusės segmentai sukasi skirtingais kampais, kas leidžia jums pasukti torsioną ir sukurti elastingą momentą. Dėl to atsiranda pasipriešinimas svyravimui. Kalbant apie priklausomas galines pakabas, jų dažnai nėra. Vietoj to ten yra svyruojančios jungtys, pritvirtintos prie strypo standžios jungties pagalba. Jie gali perduoti sukimo momentą. Taigi, strypas su jungtimi atlieka torsioninio strypo funkciją.
Kalbant apie MacPherson pakabą, reikia paminėti, kad torsininės svirties segmentai dažnai yra naudojami kaip žemesniosios pakabos jungtys, kurios perduoda išilgines jėgas judėjimo kryptimi iš stebulės į kėbulą. Stabilizatoriai gali būti montuojami ant dviejų arba vienos ašies. Dažniausiai, jie montuojami ant priekinės ašies. Stabilizatorių užsakyta nėra sunku. Tiesiog paspauskite ant mūsų interneto svetainės ir pasirinkite dalį, kurios reikia jūsų automobiliui (šarnyro, smagračio arba amortizatoriaus). Jį bus jums pristatyta per keleias darbo dienas. Mes garantuojame greitą pristatymą ir geras kainas.
Ką reikia žinoti apie skersinio stabilizatoriaus keitimą: naudojimo laiko limitai, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Naudingas skersinio stabilizatoriaus naudojimo laikas nėra nurodomas. Dažniausiai jis keičiamas jeigu pats vamzdis tampa deformuotas arba jo tvirtinimas atsilaisvina.
Įprasti priekinio stabilizatoriaus vamzdžio gedimų ženklai, kaip ir galinio, yra automobilio kėbulo lingavimas ir supimas posūkiuose ir stabdant, spiegimas manevruojant, beldimas pakaboje važiuojant ir prastesnis automobilio valdymas.
Automobilio stabilizatoriaus diagnostika susideda iš išorinės apžiūros. Tam jums reikia pastatyti automobilį ant apžiūros duobės arba pakėlimo platformos. Deformacijos, pažeidimai ar įtrūkimai, atpažįstami apžiūros metu, praneša apie tai, kad dalį reikia pakeisti. Taip pat reikia įsitikinti, kad dalių galai yra toje pačioje vietoje, išmatuojant atstumą nuo vieno iki kito ir atstumą tarp jų iki grindų.
Rekomenduojama pakeisti automobilio stabilizatorių automobilių dirbtuvėse. Prieš nuimant dalį, reikia nuimti priekinius ar galinius ratus, priklausomai nuo to, kuris stabilizatorius keičiamas. Tuomet, palaipsniui, visi pritvirtinimo varžtai ir veržlės yra atsukami, statramsčiai, vamzdžiai ir rėmai yra nuimami. Šios procedūros metu jums reikia įvertinti įvairių stabilizatoriaus dalių (guminių teptukų, poveržlių, tvirtinimo dalių) būklę ir pakeisti jas, jeigu to reikia.
Geriausios prekės: Prikabinimo svirtis gale kairė dešinė
- būtinas kiekis: 1
- Stabilizatoriaus skersmuo [mm]: 25
- Būklė: Jauns
- vairavimo mechanizmo tipas: įstrižinis balansyras
- montavimo vieta: galinis, kairė, viršutinis, dešinė
- ilgis [mm]: 380
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be atramos/vairo trauklės
- medžiaga: Plienas
- plotis [mm]: 119
- Aukštis [mm]: 35
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis
- bendras ilgis [mm]: 310
- Išorinis sriegis [mm]: 10 X 1,5
- bendras aukštis [mm]: 65
- Būklė: Jauns
- Skersmuo [mm]: 21
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinė ašis, kairė ir dešinė, priekis
- gamyklinis numeris: ZWT-MZ-060
- bruto svoris [kg]: 0,609
- Neto svoris [g]: 579
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis
- bendras ilgis [mm]: 97
- Skersmuo [mm]: 31
- Būklė: Jauns
- Skersmuo [mm]: 18
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 1035
- montavimo vieta: priekinė ašis
- Svoris [kg]: 4,192
- Stabilizatoriaus skersmuo [mm]: 23,6
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su guminiais guoliais
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su vairo traukle
- Būklė: Jauns
- Produktų linija: -ORIGINAL Quality
- montavimo vieta: galinė ašis
- būtinas kiekis: 1
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su spaustukais, su atraminiu buferiu
- Stabilizatoriaus skersmuo [mm]: 21,7
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinis
- Skersmuo [mm]: 21
- Svoris [kg]: 1,695
- pakuotės ilgis [cm]: 120,0
- pakuotės plotis [cm]: 20,0
- pakuotės aukštis [cm]: 12,0
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis
- bendras ilgis [mm]: 91
- Išorinis sriegis [mm]: 10X1,25
- bendras aukštis [mm]: 58
- Būklė: Jauns
- spalva: geltona
- montavimo vieta: priekinė ašis
- Būklė: Jauns