Pusašis gale ir priekyje Ieškoti:
Pusašis už mašina
- Vikšro valdymo svirtis
- Rato stebulė
- Rato guolio komplektas
- Šarnyro stabilizatorius
- Pakabos komplektas
- Neautomatinės transmisijos alyva
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas
- Alyva, automatinė pavarų dėžė
- Šarnyras
- Jungtis, kardaninis velenas
- Skersinio stabilizatoriaus įvorių komplektas
- Prikabinimo svirtis
- Stebulės laikiklio įvorė
- Vikšro praplatinimas
- Rato varžtas
- Šarnyrinis velenas, ašies pavara
- Gofruotoji membrana, kardaninis velenas
- Pasukamasis kakliukas, rato pakaba
- Ašies korpusas
- Rato veržlė
- Korpusas, diferencialas
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Varantysis velenas
- MERCEDES-BENZ
- Pusašis E Klasė
- Pusašis C Klasė
- Varantysis velenas M Klasė
- NISSAN
- Pusašis — QASHQAI
- X-TRAIL
- NOTE
- SKODA
- Pusašis — OCTAVIA
- SUPERB
- FABIA
- PEUGEOT
- Pusašis — 3008
- 508
- 307
- RENAULT
- Pusašis — ESPACE
- SCÉNIC
- MEGANE
Informacija - Pusašis
Varančiojo veleno priekinės ir galinės ašis perduoda varomąją variklio jėgą tiesiogiai varantiesiems ratams. Tuo pačiu metu, jis suteikia norimus ratų sukimosi kampus ir kompensuoja vibracijos amplitudės suspensiją. Tuo pat metu izoliuojami nereikalingi vibracijos garsai. Kiekvienas ašinis varantysis velenas susideda iš dviejų lygių kampinių greičio jungčių. Viena jungtis yra fiksuota. Ji yra ant varomojo rato pusės. Kita jungtis yra judanti. Ji yra pavarų dėžės pusėje. Jungtys yra sujungtos tarpusavyje profilinio veleno pagalba.
Be vibracijos ir triukšmo slopinimo, pagrindiniai varančiojo veleno vaidmenys yra automobilio dinamiškumo gerinimas ir tarnavimo laiko pratęsimas, o taip pat efektyvumo gerinimas ir svorio dinamikos optimizacija. Beveik kiekvieną dieną velenai „transformuojasi“, kadangi automobilių dalių kūrėjai nuolat optimizuoja savo produktus, pagerina technologias ir medžiagų savybes, atsižvelgdami į tyrimų rezultatus. Kiekvienas automobilių entuziastas žino, kad šiuolaikiniai velenai padidinti bendrą saugumą automobilyje, nes nauji velenai būna tiekiami su aukštu torsioniniu standumu. Jie taip pat didina automobilio tarnavimo laiką važinėjant dideliu greičiu. Jeigu su varančiuoju velenu ar jungtimis yra problemų, būtina pakeisti šią svarbią automobilio dalį.
Jeigu važiuodami automobiliu dideliu greičiu girdite triušmą ar posūkiuose jaučiama vibracija, reikia būtinai patikrinto varantyjį veleną. Nereikia leisti savo laisvo laiko ieškant reikalingų atsarginių dalių specializuotose parduotuvėse ir autoservisuose. Užsisakykite varantįjį veleną mūsų internetinėje parduotuvėje. Mes pristatysime jūsų užsakymą per trumpą laiką, o kainos bus priimtinos. Be varančiojo veleno, mūsų internetinėje parduotuvėje galite užsisakyti kitų automobilių dalių, pavyzdžiui, smagratį, vožtuvų antgalius arba centrinį užraktą.
Ką jums reikia žinoti apie pavaros veleno keitimą: veikimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Pavaros velenas neturi tikslaus veikimo laiko limito. Specialistai rekomenduoja atlikti detalės diagnostiką galiniams ir pirkiniams pavaros velenams kas 60 000 – 80 000 nuvažiuotų kilometrų. Pavaros velenas turi būti pakeistas visas, tik esant dideliam kelių detalių nusidėvėjimui arba esant pažeidimams auto avarijos metu.
Būtinybė atlikti pusašio diagnostiką pranešama dėl ratų praslydimo perjungiant pavaras, transmisijos alyvos pratekėjimo, keisto garso ir vibracijos ties darbinio veleno galu. Taip pat gali atsirasti problemų perjungiant pavaras, beldimo ir traškėjimo garsai darant posūkius bei kylant į kalną, automobiliui važiuojant tiesia linija.
Galinės ir priekinės pusašio diagnostika slypi jų vizualioje apžiūroje. Tam, jums reikia pastatyti automobilį virš apžiūros duobės, o tada atlikti dalių būklės apžiūrą. Ypatingai svarbu patikrinti, kad priekinį darbinį veleną. Jeigu matomi įtrūkimai ir įlinkimai ant darbinio veleno, tuomet dalį reikia pakeisti.
Naują dalį įdiegti reikėtų autoservise. Tam, specialistai turėtų atsukti tvirtinimo varžtą ir atjungti stabilizatoriaus jungtį nuo apatinės pakabos lingės. Tada, automobilis pakeliamas ant kėlimo platformos, ratas numontuojamas, taip pat nuimama variklio apsauga. Po to, išleidžiamas automatinės transmisijos skysti. Tada, specialistai atsuka darbinio veleno tvirtinimo varžtus, naudodamiesi specialiu įrankiu, taip pat atsukamas kamuolinio guolio varžtas bei atjungiama pakabos jungtis nuo vairo lingės. Po to seka kairiojo darbinio veleno keitimas, kuriam reikia pasukti vairą į dešinę ir sustoti, patraukti vairo lingę su įvore į išorę, bei išimti sugedusį veleną nuo diferencialo. Dešiniajam darbiniam velenui, jums reikia pasukti vairą į kairę pusę kol sustos, atsukti varžtus nuo centrinio guolio, išimti įvorę su vairo lankstu į išorę ir nuimti darbinį veleną. Po to, nauja dalis įdiegiama ir atliekami montavimo darbai.
Prieš naujojo darbinio veleno keitimą, jums reikia patikrinti vidinius apsaugos nuo dulkių lankstus ir jų sandarinimo kaušelius. Jeigu reikia, atlikite jų keitimą.
Geriausios prekės: Pusašis gale kairė dešinė
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė
- ilgis [mm]: 521
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- rato pusės jungties skersmuo [mm]: 89
- transmisijos pusės jungties skersmuo [mm]: 100
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,5
- sriegio dydis: M16x1.5
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 86
- angų skaičius: 6
- Angos skersmuo [mm]: 8,5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis
- ilgis [mm]: 486,5
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- rato pusės jungties skersmuo [mm]: 98
- transmisijos pusės jungties skersmuo [mm]: 108
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,5
- sriegio dydis: M16x1.5
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 94
- angų skaičius: 6
- Angos skersmuo [mm]: 10,5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė
- ilgis [mm]: 813
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- rato pusės jungties skersmuo [mm]: 90
- transmisijos pusės jungties skersmuo [mm]: 99,8
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,6
- sriegio dydis: M16X1.5
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 86
- angų skaičius: 6
- Angos skersmuo [mm]: 8,2
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė, priekinė ašis, dešinė
- ilgis [mm]: 460
- Išorinis dantr. rato pusėje: 42
- sandariklio skersmuo [mm]: 76,4
- sriegio dydis: M16X1,5, M16x1.5
- skersmuo 2 [mm]: 123
- vidinis krumplys, rato pusė: 27
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė
- ilgis [mm]: 481
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- rato pusės jungties skersmuo [mm]: 98
- transmisijos pusės jungties skersmuo [mm]: 83
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,5
- sriegio dydis: M16x1.5
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 99,5
- angų skaičius: 6
- Angos skersmuo [mm]: 10,5
- vidinis krumplys, rato pusė: 27
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė
- ilgis [mm]: 968,3, 383
- Išorinis dantr. rato pusėje: 28
- Išorinis dantr. dif. pusėje: 37
- rato pusės jungties skersmuo [mm]: 96,5
- transmisijos pusės jungties skersmuo [mm]: 84
- sandariklio skersmuo [mm]: 58,5
- sriegio dydis: M24x1.5
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su guoliu (-iais)
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 749, 76
- Išorinis dantr. rato pusėje: 31
- Išorinis dantr. dif. pusėje: 41
- rato pusės jungties skersmuo [mm]: 94,9
- transmisijos pusės jungties skersmuo [mm]: 41, 95,5
- sandariklio skersmuo [mm]: 57,5
- sriegio dydis: M24x2
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė
- ilgis [mm]: 990
- Išorinis dantr. rato pusėje: 25
- Išorinis dantr. dif. pusėje: 27
- rato pusės jungties skersmuo [mm]: 89
- transmisijos pusės jungties skersmuo [mm]: 84
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 813
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- rato pusės jungties skersmuo [mm]: 89
- transmisijos pusės jungties skersmuo [mm]: 100
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,5
- sriegio dydis: M16x1.5
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 86
- angų skaičius: 6
- Angos skersmuo [mm]: 8,5
- nauja dalis
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 557,5
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- rato pusės jungties skersmuo [mm]: 90
- transmisijos pusės jungties skersmuo [mm]: 100
- sandariklio skersmuo [mm]: 53
- sriegio dydis: M20x1,5
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 86
- angų skaičius: 6
- Angos skersmuo [mm]: 8,3
- nauja dalis
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 1092
- Išorinis dantr. rato pusėje: 31
- Išorinis dantr. dif. pusėje: 41
- transmisijos tipas: mechaninė transmisija, 6 pavaros, 6 pavarų rankinė pavarų dėžė, automatinis veikimas
- techninės informacijos numeris: TJ, Original design
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 486,5
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- rato pusės jungties skersmuo [mm]: 98
- transmisijos pusės jungties skersmuo [mm]: 108
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,5
- sriegio dydis: M16x1.5
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 94
- angų skaičius: 6
- Angos skersmuo [mm]: 10,5
- nauja dalis
- Būklė: Jauns