Šarnyro stabilizatorius gale ir priekyje Ieškoti:
Šarnyro stabilizatorius už mašina
- Vikšro valdymo svirtis
- Rato stebulė
- Rato guolio komplektas
- Pusašis
- Neautomatinės transmisijos alyva
- Pakabos komplektas
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas
- Alyva, automatinė pavarų dėžė
- Šarnyras
- Šarnyrinis velenas, ašies pavara
- Jungtis, kardaninis velenas
- Vikšro praplatinimas
- Skersinio stabilizatoriaus įvorių komplektas
- Prikabinimo svirtis
- Stebulės laikiklio įvorė
- Rato varžtas
- Gofruotoji membrana, kardaninis velenas
- Pasukamasis kakliukas, rato pakaba
- Rato veržlė
- Ašies korpusas
- Korpusas, diferencialas
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Stabilizatoriaus traukė
- MERCEDES-BENZ
- Šarnyro stabilizatorius E Klasė
- Šarnyro stabilizatorius C Klasė
- Stabilizatoriaus traukė M Klasė
- PEUGEOT
- Šarnyro stabilizatorius — 307
- 308
- 407
Informacija - Šarnyro stabilizatorius
Daugeliuose automobilių, priekinėje pakaboje yra stabilizatoriaus strypas. Jis atrodo kaip mažas lenktas skersinis plieno strypas, kurio galai įprastai yra tiesiogiai pritvirtinti prie apatinės kontrolinės atšakos. Tačiau kai kurie automobiliai turi dalį, vadinamą švytuokline atrama, kuri sujungia stabilizatorių ir lankstą. Naudojant techninį žodyną stabilizatoriaus strypas yra torsioninys strypas, kuris neleidžia kėbului perdaug pasvirti posūkiuose. Jis atlieka šią funkciją sukdamasis.
Šios dalies galai pritvirtinami prie bespyruoklės masės. Jeigu neįmanoma užfiksuoti stabilizatorius spaustuvu pagalba, naudojama švytuoklė. Šiuo atveju stabilizatorius gali būti įrengtas aukščiau tam, kad nebūtų sumažinta prošvaistė. Švytuoklė yra atsakinga už komfortišką važiavimą mažu greičiu ir lėtus posukius. Jeigu šios dalies srityje negirdite jokių stuksenmų, tada su ja visaks gerai. Tačiau jeigu girdėti stuksenimas, švytuoklę reikia pakeisti. Sugędusią švytuoklę pakeisti svarbu, kadangi tai gali privesti prie avarijos. Be to, reikia reguliariai tikrinti šią dalį.
Problemos galima net nematyti važiuojant atsargiai. Ji pasireiškia staigių posukių metu. Nauja dalis padės išvengti problemų. Taip pat ji užtikrina saugų važiavimą. Jei pasirinksite originalios dalies analogą, nėra jokios garantijos, kad švytuoklė tarnaus ilgai. Nėra rekomenduotina taupyti ant dalių kokybės, nesvarbu ką perkat. Jei norite sutaupyti ant automobilių dalių, tada apsilankykite mūsų internetinėje parduotuvėje ir pasirinkite reikiamą detalę. Jos kaina bus kur kas mažesnė, nei kitose parduotuvėse, tačiau jos bus aukščiausios kokybės.
Ką jums reikia žinoti apie stabilizatoriaus sijos keitimą: veikimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Vidutinis stabilizatoriaus sijos veikimo laikas yra apie 30 000 – 50 000 nuvažiuotų kilometrų. Dalies veikimo laikas priklauso nuo kelio sąlygų, kur naudojamas automobilis ir individualaus vairavimo stiliaus.
Dažnai stabilizatoriaus siją reikia pakeisti dėl sugedusių sijos pritvirtinimų. Dar viena dažna keitimo priežastis keitimui yra užstrigęs kamuolinis guolis, kurio sulūžimas lemia gedimą ir laisvą sijos judėjimą.
Dažni ženklai, kurie praneša apie gedimą ties priekine ar galine stabilizatoriaus sija yra drebulys važiuojant per kliūtis, padidėjęs nestabilumas darant posūkius, prastesnis kelio sukibimas, automobilio lingiavimas greitėjant ar lėtėjant.
Siekiant atlikti priekinės ar galinės stabilizatoriaus sijos diagnostiką patiems, pabandykite pasiūbuoti automobilį į priekį ir atgal. Jeigu dalys yra tinkamos naudoti, tai padaryti bus sunku. Tikrindami atkreipkite dėmesį į dulkių apsaugos būklę: jeigu yra įtrūkimų ar kitų pažeidimų, rizikuojama, kad sija suges dėl apnašų nusidėvėjimo. Dėl tikslesnės diagnostikos, rekomenduojama kreiptis į automobilių dirbtuves, nes stabilizatoriaus gedimai ne visada pastebimi plika akimi.
Norint pakeisti šią dalį, jums reikia pritvirtinti automobilį stovėjimo stabdžiu ir pakelti jį ant platformos, tuomet pritvirtinkite pusašę su aštuonkampiu ir atsukti pritvirtinimus nuo stabilizatoriaus sijos. Nuimkite sulūžusią dalį, nuvalykite įdėklą, įdėkite naują stabilizatoriaus siją ir surinkite viską atvirkštine tvarka.
Rekomenduojama keisti stabilizatoriaus sijas poromis ties ašimi. Jums taip pat reikia stebėti šepetėlių ir stabilizatoriaus stovų montavimą. Geriau patikėti dalies keitimą autoserviso specialistams, nes tokie darbai reikalauja specialių įgūdžių.
Kaip pakeisti stabilizatoriaus jungtis?
Lengva pakeisti stabilizatoriaus jungtis patiems, jeigu turite paprasčiausius įgūdžius. Darbų eiga priekinių ir galinių jungčių keitimui yra panaši. Dažniausiai darbų seka yra tokia:
- Pakelkite stovėjimo stabdžio svirtį.
- Atsukite varžtus ir veržles, kurios pritvirtina ratus.
- Pakelkite atitinkamą rato ašį su domkratu.
- Nuimkite ratus.
- Po rato stebule arba kėbulu, padėkite atsarginius laikiklius.
- Nuimkite stabilizatoriaus jungties dalis su atitinkamais įrankiais. Jungties prijungimas prie stabilizatoriaus ar kitų pakabos dalių gali būti atliekamas su gumų, jungčių, srieginių sujungimų, įvorių ir jungčių junginių ir kt.
- Įdiekite naujas dalis.
Po naujų detalių įdiegimo, nebūtina sureguliuoti ratų lygiavimo kampų. Tačiau, jeigu neturite tam reikiamos patirties ir įgūdžių, geriau bus patikėti keitimo darbus profesionalams.
Kokią stabilizatoriaus jungtį geriausia rinktis?
Stabilizatoriaus jungtis reikia rinktis atsižvelgiant į technines automobilio savybes ir jų veikimo sąlygas. Pavyzdžiui, metalinės jungtys sukurtos didesnėms apkrovoms, bet jos gali greitai sulūžti dėl korozijos, esant drėgnoms sąlygoms. Jungtys, gaminamos iš polimerinės medžiagos yra labiau linkusios į mechaninius pažeidimus, todėl jos gali greičiau sugesti negu metalinės, esant prastos kokybės keliams. Siekiant, kad dalys jums ilgiau tarnautų, teikite pirmenybę produktams iš gerai žinomų gamintojų, tokių kaip A.B.S., Delphi, Febi Bilstein, Fortune Line, Mapco, Metzger, Sasic, Meyle, Monroe, Ridex, Moog, Ruville, Stark Professional Line, Topran, Triscan, TRW, Vaico, Swag ir kitų.
Kaip patikrinti stabilizatoriaus jungties veikimą?
Stabilizatoriaus jungties veikimas gali būti patikrinamas kelias būdais. Pirma, pasukite vairą stovėdami, suimkite stabilizatoriaus jungtį rankomis ir pabandykite papurtyti, jeigu tuo metu, yra laisvas judėjimas, dalį reikia pakeisti. Šis būdas tinka tik priekinėms stabilizatoriaus jungtims. Norint patikrinti galines, reikia nuimti ratus.
Kai kuriuose automobiliuose, dėl jų sudėties specifikos, prieiga prie detalės montavimo vietos apsunkinama dėl rato stebulės. Tokiu atveju, jums reikia pakelti automobilį su kėlimo platforma, nuimti ratą, atsukti varžtus ir veržles laikančias ratą prieš tai, nuimti viršutines stabilizatoriaus jungties tvirtinimo detales ir papurtyti mechanizmą. Gana lengvas jungties judėjimas arba per didelis tarpas tarp dalių, reiškia, kad dalis yra sugedusi. Tvirtinimo detalių veiksmingumas gali būti patikrinamas bandant papurtyti siją su medžiagų pagalba ranka, pavyzdžiui, arba laužtuvu.
Kokie ženklai praneša apie stabilizatoriaus jungties gedimus?
Stabilizatoriaus jungties gedimus galima atpažinti dėl įvairių netiesioginių ženklų. Dažniausi jų yra: beldimas priekinėje ar galinėje pakabos dalyje, kuris didėja viršsijant neįprastumams, automobiliui slystant, važiuojant dideliu greičiu, esant dideliam posūkio kampui, ridenantis kėbului, ir esant dideliam automobilio siūbavimui stabdant. Jeigu pastebite bent vieną iš šių ženklų, apžiūrėkite jungtis vizualiai: dalių paviršius neturėtų būti surūdijęs ar pažeistas. Po to, apžiūrėkite jungties sujungimą prie dalies, ar nėra laisvo judėjimo. Radus net menkiausia tarpą, reikia pakeisti šią dalį.
Geriausios prekės: Šarnyro stabilizatorius gale kairė
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- strypas / statramstis: stabilizatoriaus traukė
- ilgis [mm]: 74
- Išorinis sriegis 2 [mm]: M8x1,25
- Svoris [kg]: 0,11
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- strypas / statramstis: stabilizatoriaus traukė
- ilgis [mm]: 103,5
- medžiaga: plastmasė
- sriegio dydis: M10×1,5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- strypas / statramstis: stabilizatoriaus traukė
- ilgis [mm]: 105
- medžiaga: Plienas
- sriegio matas 1: M10X1.5
- sriegio tipas: su dešininiu sriegiu
- skersmuo 3 [mm]: 8
- skersmuo 1 [mm]: 10,5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- strypas / statramstis: be pakabos trauklės
- ilgis [mm]: 280
- sriegio dydis: M10x1,5
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su priedais
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- strypas / statramstis: stabilizatoriaus traukė
- ilgis [mm]: 270
- medžiaga: Plienas
- Išorinis sriegis [mm]: M10 x 1,5
- Svoris [kg]: 0,332
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė, priekinė ašis, kairė
- strypas / statramstis: stabilizatoriaus traukė
- ilgis [mm]: 287
- medžiaga: Plienas
- sriegio matas 1: M10x1,5
- sriegio matas 2: M10x1,5
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su atsuktuvo galvute
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė, priekinė ašis, kairė
- strypas / statramstis: stabilizatoriaus traukė
- ilgis [mm]: 270
- medžiaga: Plienas
- sriegio matas 1: M10x1,5
- sriegio matas 2: M10x1,5
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su atsuktuvo galvute
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė, priekinė ašis, kairė
- strypas / statramstis: stabilizatoriaus traukė
- ilgis [mm]: 243
- pagrindo medžiaga: Plienas
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- strypas / statramstis: stabilizatoriaus traukė
- ilgis [mm]: 283,5
- sriegio matas 1: MM10X1,5R
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis
- strypas / statramstis: stabilizatoriaus traukė
- ilgis [mm]: 300
- sriegio dydis: M12x1,5/M12x1,5
- stabdymas / važiavimo dinamika: transporto priem. be elektr. vairavimo dinamikos kontrolės
- Būklė: Jauns
- strypas / statramstis: stabilizatoriaus traukė
- ilgis [mm]: 275
- medžiaga: Plienas
- sriegio matas 1: M10x1,5
- vamzdelio Ø [mm]: 8
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, priekinė ašis, kairė, priekinė ašis, dešinė
- strypas / statramstis: stabilizatoriaus traukė
- ilgis [mm]: 335
- sriegio matas 1: M12x1,5
- sriegio matas 2: M12x1,5
- vamzdelio Ø [mm]: 10
- gamyklinis numeris: ZLP-VW-003
- Būklė: Jauns