Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė Ieškoti:
Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė už mašina
- Vikšro valdymo svirtis
- Rato stebulė
- Rato guolio komplektas
- Pusašis
- Šarnyro stabilizatorius
- Pakabos komplektas
- Neautomatinės transmisijos alyva
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas
- Alyva, automatinė pavarų dėžė
- Šarnyras
- Jungtis, kardaninis velenas
- Skersinio stabilizatoriaus įvorių komplektas
- Prikabinimo svirtis
- Stebulės laikiklio įvorė
- Vikšro praplatinimas
- Rato varžtas
- Šarnyrinis velenas, ašies pavara
- Gofruotoji membrana, kardaninis velenas
- Pasukamasis kakliukas, rato pakaba
- Ašies korpusas
- Rato veržlė
- Korpusas, diferencialas
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė
- BMW
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė 5 Serija
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė 3 Serija
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė X5
- AUDI
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė A6
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė A4
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė A3
- VW
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė PASSAT
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė GOLF
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė TRANSPORTER
- MERCEDES-BENZ
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė E Klasė
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė C Klasė
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė M Klasė
- VOLVO
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė — V70
- XC60
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė XC 90
- TOYOTA
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė — AVENSIS
- COROLLA
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė RAV 4
- OPEL
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė — ASTRA
- ZAFIRA
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė INSIGNIA
Informacija - Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė
Svirčių įvorės: pasirinkimas ir keitimas
Kada ir kodėl reikia keisti svirčių įvores
Paprastai, svirčių įvorės yra sukurtos tarnauti iki 100,000 nuvažiuotų kilometrų. Išankstinis detalių nusidėvėjimas, dažniausiai, sukeliamas dėl guminių elementų plyšimo, dėl kurio atsiranda laisvas įvorės judėjimas. Be to, naujos dalies reikia, jeigu guminė dalis yra sena ir deformavosi, arba prarado savo elastingumą.
Be to, kad yra naudojama ilgą laiką, svirties įvorės pažeidimus gali sukelti automobilio naudojimas prastos kokybės paviršiais. Detalės deformaciją dažniausiai sukelia jos netinkamas naudojimas.
Jūs galite suprasti, kad detalėms reikia keitimo, kai ženkliai pablogėja automobilio sukibimas manevruojant, iš pakabos girdimas cypimo garsas, kai važiuojate nelygiais keliais. Be to, įvorių gedimai dažnai pasireiškia dėl netolygaus padangų paviršiaus nusidėvėjimo, ir negalėjimo atlikti ratų subalansavimo.
Detales reikėtų keisti rinkiniu, visiems ratams. Šiuos darbus rekomenduojama atlikti autoservise, nes tam reiks kėlimo prietaiso, kad galėtumėte nuimti svirties. Nepamirškite, kad po naujų dalių įdiegimo, jų tvirtinimas turėtų būti atliekamas tik tada, kai automobilis stovi ant žemės. Tokiu atveju, pakaba bus užėmusi savo darbinę poziciją, o detalės netaps deformuotos. Ratų balansavimas reikalingas po to kai įdiegiamos naujos svirčių įvorės.
Kaip išsirinkti svirčių įvores
Elastingos detalės gamybai naudojama guma arba poliuretanas. Guminės įvorės suteikia automobiliui minkštą važiavimą ir išsiskiria dėl savo prieinamos kainos. Tuo tarpu, detalės iš poliuretano pagerina automobiliu manevringumą dėl didesnio standumo, o taip pat ilgiau tarnauja. Tuo pačiu metu, jos yra brangesnės.
Svirčių įvorių ilgaamžiškumas labai priklauso nuo jas gaminančios kompanijos. Šiomis dienomis, aukštos kokybės atsargines dalis tiekia Febi Bilstein, Vaico, JP Group, Topran ir kiti.
Pirkdami įvores atsižvelkite į tai, kad jos skirstomos viršutinėms ir apatinėms svirtims. Taip pat, diegimui siūlomos ir atskiros detalės priekinei ar galinei ašiai. Tikslūs detalių parametrai nurodomi automobilio gamintojo. Jeigu jie yra nežinomi, jums reikia pasirinkti įvores pagal vidinius ar išorinius diametrus ir jų ilgį. Atsižvelkite į tai, kad įdiegtų detalių skaičius nepriklausomoje pakabos svirtyje gali skirtis priklausomai nuo automobilio modelio.
Kur yra svirčių įvorės? Kaip atlikti jų keitimą?
Svirčių įvorės yra priekinėje ir galinėje automobilių dalyje po automobilio dugnu. Jos veikia kaip jungtys pakabos svirtims ir viena kitai, o taip pat įvorei, vairo lankstui, automobilio kėbului, rėmui ir kitoms dalims. Dažniausiai priekinėje pakaboje naudojamas gumos-metalo junginys, kuris susideda iš dviejų metalinių strypų ir guminio intarpo tarp jų. Galinėje pakaboje, dažniausiai, naudojami šarnyrai, kurie taip pat vadinami lanksčiosiomis įvorėmis. Tiksli detalių montavimo vieta automobilyje priklauso nuo pakabos struktūros. Tai gali būti nurodoma techninėje automobilio knygelėje.
Šių detalių keitimas turėtų būti atliekamas automobilių dirbtuvėse. Detalių suspaudimui ir atleidimui reikės specialaus įrankio. Be to, pats keitimo procesas yra reikalaujantis gana daug pastangų: keičiant apatinės svirties įvorę nereikia atjungti pačios svirties nuo automobilio, tuo tarpu, keičiant viršutinę svirties jungtį, reikia išmontuoti visą detalę.
Kaip pasirinkti svirčių įvores? Kokių kompanijų įvores geriausia naudoti?
Siekdami tinkamai pasirinkti svirčių įvores, vadovaukitės ne tik detalių dydžiu, bet ir jų atitikimu konkrečiam automobilio modeliui. Labai svarbu, kad vidinis ir išorinis diametrai tiktų prie originalių dalių. Atsižvelkite į tai, kad įvorių dydis priekinėms ir galinėms svirtims tam pačiam automobiliui gali skirtis. Taip pat, jums nereikėtų montuoti slankiojančių įvorių vietoje įprastinių guminių-metalinių įvorių, ir priešingai, jeigu tokia galimybė nėra nurodoma automobilio gamintojo.
Automobilyje geriausia naudoti šių kompanijų įvores: ABS, Febi Bilstein, Delphi, Fortune Line, Mapco, Metzger, Meyle, Moog, NK, Ruville, Sidem, Swag, Topran, Triscan, TRW, Vaico ir kiti gamintojai. Šių gamintojų detalės išsiskiria ilgaamžiškumu.
Kaip apžiūrėti svirčių įvores?
Norint apžiūrėti svirčių įvores, pakelkite automobilį kėlimo platforma arba naudodamiesi domkratu. Apžiūros eiga priklauso nuo montavimo vietos. Pavyzdžiu, norint patikrinti priekinių dvigubų svirčių įvores, jums reikia atjungti šarnyrus ir įvertinti prietaiso tvirtinimo dalių patikimumą. Pastūmus vertikaliai, svirtis turėtų grįžti į pradinę savo būseną, o pati įvorė turėtų stabiliai likti ant savo pagrindo. Įvorių gedimas gali būti aptinkamas išorinės apžiūros būdu. Jeigu įtrūkimai, skeveldros ir įplyšimai matomi ant paviršiaus, šią dalį reikėtų pakeisti. Dalių gedimas atpažįstamas iš šių ženklų:
- netolygus padangų nusidėvėjimas;
- netolygi automobilio judėjimo trajektorija;
- ratų išbalansavimas;
- sulėtėjusi automobilio reakcija į vairo posūkius;
- neįprasti priekinių ar galinių svirčių garsai.
Geriausios prekės: Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė, galinis
- vidinis skersmuo [mm]: 13,0
- medžiaga: Guma
- storis [mm]: 41,0
- Svoris [kg]: 0,104
- Skersmuo [mm]: 60,0, 27,0
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: kairė ir dešinė, vidinis, priekis, priekinė ašis
- vidinis skersmuo [mm]: 12
- ilgis [mm]: 33,2
- Aukštis [mm]: 30,9
- pakuotės tipas: krepšys
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinis, priekinė ašis, kairė, priekinė ašis, dešinė
- vidinis skersmuo [mm]: 14
- Aukštis [mm]: 64
- Skersmuo [mm]: 60, 43,2
- pakeiskite tik poromis
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinis, priekinė ašis, kairė, priekinė ašis, dešinė
- vidinis skersmuo [mm]: 19
- Aukštis [mm]: 50
- Skersmuo [mm]: 63
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: apatinis, išor., galinė ašis, kairė ir dešinė
- vidinis skersmuo [mm]: 14
- Aukštis [mm]: 48
- Skersmuo [mm]: 40
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: kairė ir dešinė, galinis, vidinis, priekinė ašis
- vidinis skersmuo [mm]: 14,2
- ilgis [mm]: 55,4
- Aukštis [mm]: 48,8
- pakuotės tipas: krepšys
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: kairė ir dešinė, galinis, vidinis, priekinė ašis
- vidinis skersmuo [mm]: 18,8
- Aukštis [mm]: 52
- storis [mm]: 42
- bendras ilgis [mm]: 104
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinė ašis, galinė ašis, kairė ir dešinė
- Skersmuo [mm]: 61
- bendras ilgis [mm]: 142
- atstumas nuo montavimo angų [mm]: 114
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė, vidinis, priekis, apatinis
- vidinis skersmuo [mm]: 12,0
- montavimo tipas: Guminis metalinis guolis
- medžiaga: Guma
- būtinas kiekis: 2
- storis [mm]: 54,0
- Svoris [kg]: 0,154
- Skersmuo [mm]: 45,0, 27,0, 50
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė, dešinė, apatinis
- vidinis skersmuo [mm]: 12
- Skersmuo [mm]: 40
- bendras ilgis [mm]: 38
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė, apatinis, galinis
- medžiaga: Aliuminis, Guma
- ilgis [mm]: 64
- storis [mm]: 51,0
- plotis [mm]: 71,0
- Svoris [kg]: 1,02
- Skersmuo [mm]: 79,0
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su varžtais
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė, galinis
- vairavimo mechanizmo tipas: Valdymo svirčiai
- kiekis pagal ašį: 2
- rekomenduojamo priedo gaminio numeris: 38398 01
- Būklė: Jauns