Šarnyras Ieškoti:
Šarnyras už mašina
- Vikšro valdymo svirtis
- Rato stebulė
- Rato guolio komplektas
- Pusašis
- Šarnyro stabilizatorius
- Pakabos komplektas
- Neautomatinės transmisijos alyva
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas
- Alyva, automatinė pavarų dėžė
- Jungtis, kardaninis velenas
- Skersinio stabilizatoriaus įvorių komplektas
- Prikabinimo svirtis
- Stebulės laikiklio įvorė
- Vikšro praplatinimas
- Rato varžtas
- Šarnyrinis velenas, ašies pavara
- Gofruotoji membrana, kardaninis velenas
- Pasukamasis kakliukas, rato pakaba
- Ašies korpusas
- Rato veržlė
- Korpusas, diferencialas
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Atramos / vairo traukė
- MERCEDES-BENZ
- Šarnyras E Klasė
- Šarnyras C Klasė
- Atramos / vairo traukė M Klasė
- NISSAN
- Šarnyras — QASHQAI
- X-TRAIL
- NOTE
- SKODA
- Šarnyras — OCTAVIA
- SUPERB
- FABIA
- PEUGEOT
- Šarnyras — 3008
- 508
- 307
- RENAULT
- Šarnyras — ESPACE
- SCÉNIC
- MEGANE
Informacija - Šarnyras
Rutulinis šarnyras susideda iš nuimamo strypo, susidedančio iš pleišto, korpuso, rutilinio smaigo ir apsauginės dangos. Tokia konstrukcija padaro rutulinį šarnyrą patogiu naudoti. Jei transporto priemonė veikia gerai, o vairuotojas važinėja atsargiai, tai rutuliniai šarnyrai gali tarnauti gana ilgą laiką. Be to, savininkas taip pat turi atkreiti dėmesį į vyrių dangtelių būsena, kurie dažnai praleidžia purvą ir juos reikia pakeisti net jeigu ant jų yra vos mažytis įtrūkimas. Kaip sužinoti ar rutulinis šarnyras nebeveikia?
Labai paprastai – pagal garsą, kadangi kai jis veikia neteisingai, girdimas tiksintas garsas. Taip pat girdimas nemalonus garsas pasukant priekinius ratus. Sugadintas dalis taip pat galima atpažinti pagal garsą po mašina ir stiprią vibraciją. Jeigu jūs laikotės mašinos ekspluatacijos taiyklių, rutuliniai šarnyrai gali išlaikyti iki 60,000 kilometrų. Tačiau, jeigu jūs staigiai pradedate važiuoti, greitai važinėjate blogais keliais arba jūsų mašina užsibuksuoja purve ar sniege, galite būti tikras, kad šarnyrų tarnavimo laikas smarkiai sumažės. Beje, neteisngas mašinos valdymas priveda ne tik prie šarnyrų, bet ir kitų dalių greitesnio nusidevėjimo.
Suprantama kiekvienas vairuotojas turi teisę važinėti kaip jam patinka, prilausomai nuo mašino darbo sąlygų, tačiau tokiu atveju jis turi būti pasiruošęs dažnai keisti mašinos dalis. Norint neišleisti daug pinigų atsarginėms mašinos dalims, galite pasinaudoti mųsų internetine parduotuve, kuri siūlo platų originalių atsarginių dalių asortimentą už prieinamą kainą. Jeigu jums reikia spyrio guolių, vandens pompos ar darbinio cilindro, visada rasite reikiama dalį už prieinamą kainą mūsų parduotuvėje.
Ką jums reikia žinoti apie kamuolinio guolio keitimą: naudojimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Kamuolinio guolio veikimo laikas gali siekti apie 100 000 – 120 000 nuvažiuotų kilometrų. Bet, jeigu automobilis naudojamas bekelės sąlygomis, dalies veikimo laikas gali ženkliai sumažėti.
Priekiniai ir galiniai kamuoliniai guoliai praranda savo veiksmingumą dėl veikimo laiko pabaigos, nusitrynimo, sutepimo medžiagos išdžiuvimo. Taip pat gali įvykti ir kamuolinio guolio lūžis.
Dalies diagnostikos būtinybė pasireiškia beldimo garsu pakaboje važiuojant nelygiu keliu arba per duobes, o taip pat siūbavimu nuo vienos pusės prie kitos. Netolygus padangų nusidėvėjimas, cypimas sukant vairą taip pat gali pranešti apie kamuolinių guolių gedimus.
Dalies gedimų diagnostika atliekama autoservise su specialaus stovo ir keltuvo pagalba. Norint pakeisti dalį, jums taip pat reikia kreiptis į autoservisą. Specialistai pakels automobilį, nuims ratus, atsuks tvirtinimo važtus nuo kamuolinio guolio ir vairo sistemos lingės. Kartais reikia atsukti stabilizatoriaus lingės tvirtinimo elementus ir atjungti apatinę svirtį. Tuomet, įdiegiama nauja dalis ir atliekami montavimo dabai. Apatiniai ir viršutiniai kamuoliniai guoliai keičiami kartu.
Kaip patiems pakeisti šarnyrą?
Nerekomenduojama patiems keisti šarnyro. Geriausia atlikti detalių keitimą specialios įrangos pagalba. Šarnyrų įspaudimui ir išspaudimui reiks specialaus nuėmimo įrankio arba spaustuvo. O šarnyro smeigės nuėmimui, nuo pasukamojo kakliuko laikiklio kartais naudojamas specialus pleišto įrankis. Draudžiama patiems atlikti dalių išmontavimą be nuėmimo įrankio, naudojant priemones, esančias po ranka, nes jūs galite pažeisti pasukamojo kakliuko montavimo įvorę arba šarnyro pagrindą. Po naujos dalies montavimo proceso, gali reikėti atlikti ratų balansavimą. Rekomenduojama pakeisti šarnyrus komplektu visoje ašyje: pavyzdžiui, jeigu priekinis dešinysis šarnyras yra sugedęs - patariama keisti šarnyrus priekinei ašiai: tiek apatinius, tiek viršutinius, jeigu tokie yra. Taip pat turi būti keičiami šarnyrų gaubtai nuo dulkių.
Kaip apžiūrėti šarnyrą?
Siekiant apžiūrėti šarnyrą, jums reikės kėlimo platformos arba domkrato. Apatinio šarnyro apžiūrai, jums reikės pakelti atitinkamą automobilio ašį, po šarnyro korpusu padėti atramą ir šiek tiek nuleisti automobilį, atremaint detalę. Tuo pačiu metu, ratas turėtų išlikti neapkrautoje būsenoje ir turėtų laisvai suktis. Atlikdami apžiūrą, paprašykite pagalbininko lėtai sukti vairą į abi puses, kadangi gedimas gali būti atpažįstamas tik tam tikroje rato pozicijoje. Paimkite viršutinę ir apatinę rato dalis ir bandykite jį papurtyti. Laisvo judėjimo buvimas patvirtina galimą šarnyro gedimą, bet taip pat nurodo į rato guolio arba svirties įvorės gedimą. Siekiant tiksliau nustatyti detalės būklę, įdėkite laužtuvą tarp pasukamojo kakliuko ir svirties, ir spauskite rankeną. Tinkamoje dalyje neturėtų būti laisvumo. Viršutinis šarnyras gali būti patikrinamas be kėlimo platformos. Siekiant tai atlikti, pabandykite pirma pajudinti automobilio ratą su atjungtu stabdymo mechanizmu, tuomet su aktyvuotu. Ant nuimto šarnyro, jūs taip pat galite patikrinti smeigės sukimosi sunkumą: ji neturėtų sunkiai suktis.
Kuriuos šarnyrus geriausia sumontuoti?
Jūsų automobilyje geriausia montuoti gerai žinomų kompanijų šarnyrus. Jų produktai yra testuojami įvairiais būdais, todėl jie išsiskiria aukšta kokybe ir ilgai tarnauja. Geriausi šarnyrų gamintojai, šiuo metu yra Delphi, Mapco, Meyle, Ruville, Sidem, Lemförder, Stark Professional Line, TRW, Triscan, Febi Bilstein, Sasic, Ridex, Swag, ABS, Metzger, Vaico, NK ir kitos kompanijos. Jūs visuomet galite įsigyti atsargines šių prekės ženklų dalis mūsų internetinėje parduotuvėje, už prieinamą kainą.
Kokie ženklai nurodo į šarnyro gedimą?
Šarnyrų gedimai dažniausiai pasireiškia tokiais požymiais:
- rato krypavimas;
- netolygus padangų nusidėvėjimas;
- ratų išbalansavimas;
- šarnyro beldimas, kuris girdimas darant posūkius;
- padidėjusi jėga, reikalinga vairo sukimui;
- automobilio nuokrypis nuo trajektorijos ir pakabos spragsėjimas stabdant.
Jūs galite sužinoti kaip atpažinti detalės gedimus atsakydami į mūsų klausimus, susijusius su šarnyrų apžiūra. Apžiūra atliekama automobilių dirbtuvių sąlygomis, naudojant specialią įrangą.
Geriausios prekės: Šarnyras
- kūgio dydis [mm]: 15,6
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sintetine alyva
- sriegio matas 1: M14 x 1,5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, apatinis, kairė ir dešinė
- kūgio dydis [mm]: 16
- sriegio dydis: M10
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su tvirtinimo medžiaga
- stabdymas / važiavimo dinamika: transporto priemonėms be ABS
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: apatinė priekinė ašis, priekinė ašis, kairė ir dešinė
- kūgio dydis [mm]: 18
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su tvirtinimo medžiaga
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, apatinis, kairė
- storis [mm]: 18
- jungės angos skersmuo [mm]: 8,55
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė, apatinis
- kūgio dydis [mm]: 15
- kūgio nuolydis: 1:5
- sriegio dydis: M12X1.5
- ilgis [mm]: 30
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: kairė ir dešinė, apatinis, priekinė ašis
- kūgio dydis [mm]: 15, 18,2
- kūgio nuolydis: 1:6
- Išorinis sriegis [mm]: M14x1,5
- pakuotės tipas: dėžė
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- kūgio dydis [mm]: 20,3
- kūgio nuolydis: 1:10
- sriegio dydis: M16X1.5 RHT
- angos žingsnis 1 / angos žingsnis 2: 80
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė, viršutinis
- kūgio dydis [mm]: 18
- kūgio nuolydis: 1:10
- Skersmuo [mm]: 45
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- kūgio dydis [mm]: 18
- Svoris [kg]: 0,745, 0,64
- sriegio matas 1: M14x1,5
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be atramos/vairo trauklės
- kiekis pagal ašį: 2
- sriegio matas 2: M10x1,5
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 27
- Būklė: Jauns
- kūgio dydis [mm]: 20,2
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sintetine alyva
- sriegio matas 1: M12 x 1,5
- porinis gaminio numeris: VKDS 311009
- Kūgio dydis 1 [mm]: 15,4
- Būklė: Jauns
- kūgio dydis [mm]: 20,2
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sintetine alyva
- sriegio matas 1: M12 x 1,5
- porinis gaminio numeris: VKDS 311008
- Kūgio dydis 1 [mm]: 15,4
- Būklė: Jauns