Rato guolio komplektas gale ir priekyje Ieškoti:
Rato guolio komplektas už mašina
- Vikšro valdymo svirtis
- Rato stebulė
- Pusašis
- Šarnyro stabilizatorius
- Neautomatinės transmisijos alyva
- Pakabos komplektas
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas
- Alyva, automatinė pavarų dėžė
- Šarnyras
- Šarnyrinis velenas, ašies pavara
- Jungtis, kardaninis velenas
- Vikšro praplatinimas
- Skersinio stabilizatoriaus įvorių komplektas
- Prikabinimo svirtis
- Stebulės laikiklio įvorė
- Rato varžtas
- Gofruotoji membrana, kardaninis velenas
- Pasukamasis kakliukas, rato pakaba
- Rato veržlė
- Ašies korpusas
- Korpusas, diferencialas
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Rato guolio komplektas
- MERCEDES-BENZ
- Rato guolio komplektas E Klasė
- Rato guolio komplektas C Klasė
- Rato guolio komplektas M Klasė
- PEUGEOT
- Rato guolio komplektas — 307
- 308
- 407
Informacija - Rato guolio komplektas
Rato stebulės guolis naudojamas automobiliuose, sunkvežimiuose, žemės ūkio inžinerijoje, motoroleriuose ir motocikluose. Saugus transporto eismas priklauso nuo šios svarbios detalės. Rato stebulės guolis funkcionuoja su sukrėtimais, ritininiu įstrižumu tuo atveju, jei tarpai yra labai dideli. Tai gali bloginti transporto priemonės valdymą ir stabilumą. Kita vertus, problema gali būti sukelta stipraus nustatomosios veržlės suveržimo, kuris lemia mažo tarpelio guolyje atsiradimą. Greitai jis sugenda. Tarpo reguliavimas yra labai rimtas procesas ir turėtų būti daromas labai atsargiai, atsižvelgiant į instrukcijas. Kai nusprendėte patikrinti a ratų guolių tarpai sureguliuoti, pakratykite sustabdytą ratą.
Be to, jei rato stebulė labai įkaista pusvalandį važiuojant greičiu iki 80 km/h, reguliavimas yra negeras. Jei stebulė šiek tiek šilta, viskas gerai. Stebulės kaitimas įvyksta dėl per mažo tarpo guolyje. Naudojant šį bandymo metodą, vairuotojai turi sustabdyti transporto priemonę naudodami stovėjimo, o ne darbinį stabdį, kad būtų išvengta tolesnio stabdymo mechanizmo perkaitimo.
Norint suprasti, ar rato guolis sugędes, jums reikia suprasti, ar yra triukšmas staigiuose posūkiuose bei ar ratų sukimosis yra sunkus stabdant. Taigi, jeigu guolis sugedo. Jį reikia pakeisti garaže, o ne patiems, kadangi ši dalis yra arti šarnyro ir turi būti montuojama su specialiu presu. Norėdami sutaupyti pinigų pirkdami originalias dalis, tokias kaip žibintai, dantračiai ar spoileriai, apsilankykite mūsų internetinėje parduotuvėje.
Ką reikia žinoti apie rato stebulės guolių keitimą: naudojimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Rato stebulės naudojimo laikas yra apie 100,000 – 150,000 nuvažiuotų kilometrų. Naudojimo laikas priklauso nuo automobilio naudojimo būdo, pavyzdžiui, vairavimo stiliaus. Be nusidėvėjimo, rato guolį gali reikėti pakeisti esant mechaniniams ABS jutiklio tono žiedo pažeidimams.
Daugeliu atvejų, tam tikras gurgždesys, vairuojant automobilį, praneša apie guolio nusidėvėjimą. Šios dalies gedimas taip pat gali būti atpažįstamas esant vairo vibravimui. Būtinybė laikyti vairą norint išlaikyti tiesų judėjimą taip pat apie tai praneša. Kitais atvejais, vairo nekontroliavimas pasuka į vieną pusę.
Jeigu pažeistas jutiklio tono žiedas, ABS gedimo lemputė užsidegs prietaisų skydelyje. Sistema persijungs į avarinę būseną, kai automobilio stabdžiai vis dar veiks, bet be ABS.
Dalių diagnostiką rekomenduojama atlikti automobilių dirbtuvėse. Taip yra dėl to, kad diagnostikai reikia specialios įrangos. Ypatingai, norint apžiūrėti priekinius ar galinius ratų stiebulės guolius, jums reikia kėlimo platformos. Specialistai turi įvairius tikrinimo metodus, pavyzdžiui paima viena ranka apatinę rato dalį, o kita viršutinę rato dalį ir vertikaliai pasiūbuoja. Jie patikrina kiekvieną ratą ir tokiu būdu žino ar yra laisvas guolio judėjimas, kuris praneša apie dalies problemą.
Norint pakeisti priekinius ar galinius rato stiebulės guolius patariama susisiekti su automobilių dirbtuvių specialistais. Svarbu atsižvelgti į konkretaus automobilio bruožus, atliekant detalės keitimą. Pavyzdžiui, kai kuriems automobiliams rato stiebulės guolis ir pati rato stiebulė gaminami kaip vienas vienetas. Be to, dalies keitimo darbai gali apimti didelę apkrovą ant rato stiebulės. Tokiu atveju, subalansavimas turėtų būti patikrintas baigus surinkimo darbus ir jeigu reikia subalansuotas. Naujo rato stiebulės guolio keitimo metu jums reikia pakeisti tvirtinimo elementus.
Ar galima savarankiškai pakeisti stebulės guolius?
Sugedus stebulės guoliui, daugelis automobilių savininkų susimąsto, ar įmanoma jį pakeisti savarankiškai. Seno guolio demontavimo procesas gali užimti nemažai laiko ir reikalauja specialių instrumentų, todėl geriausia yra kreiptis pagalbos į profesionalus.
Savarankiškai susidoroti su šia užduotimi galima tik tuo atveju, jeigu jūs turite reikiamų įgūdžių ir įrangos. Priekinės ir galinės ašies guolių keitimo algoritmas gali skirtas, priklausomai nuo transporto priemonės konstrukcijos. Išsamesnes keitimo instrukcijas ir rekomendacijas galite rasti apmokančiuose vaizdo įrašuose YouTube svetainėje.
Kada reikia keisti stebulės guolius?
Stebulės guoliai vidutiniškai tarnauja iki 70000-100000 km ridos. Tačiau tikrasis tarnavimo terminas priklauso nuo įvairių faktorių, tarp kurių:
- vairavimo maniera;
- vidutinis važiavimo greitis mieste ir greitkelyje;
- kelio dangos kokybė;
- komponento konstrukcija;
- pakabos sandarinimo elementų ir kitų detalių būklė;
- montavimo vieta: galiniai guoliai gali tarnauti kiek ilgiau nei priekiniai;
- stebulės apkrova: pernelyg sunkūs stabdžių diskai ir padangos, taip pat skėtiklių sumontavimas priveda prie greitesnio stebulės guolio nusidėvėjimo.
Pastebėję netiesioginius mazgo nusidėvėjimo požymius, nedelsdami atlikite išsamią diagnostiką ir pakeiskite komponentą, jeigu to reikia.
Kaip patikrinti stebulės guolius?
Norint patikrinti priekinės stebulės guolių būklę, reikia išvystyti 40-60 km/h greitį ir pasukinėti vairą į abi puses, daugiausiai 20°. Jeigu ūžėsys sustiprėja pasukant vairą į dešinę, vadinasi reikia pakeisti kairį guolį, jeigu pasukus į kairę - reikia keisti dešinį guolį. Pašaliniai garsai tampa aiškiau girdimi ir atliekant įprastus tolygius posūkių manevrus, kas gali būti naudinga, jeigu nėra galimybės atlikti aukščiau aprašyto bandymo.
Norint patikrinti galinių guolių būklę, reikia pakelti tikrinamą ratą ir pasukinėti jį rankomis, o tada pabandyti pakratyti horizontaliai ir vertikaliai.
Strigimas, trukčiojimai ir laisvumas nurodo į tai, kad komponento tarnavimo laikas pasibaigė. Išsamesnes instrukcijas galite rasti apmokančiuose vaizdo įrašuose internete.
Geriausios prekės: Rato guolio komplektas gale kairė dešinė
- montavimo vieta: galinė ašis
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be ABS jutiklio žiedo
- skersmuo [mm]: 39,9
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 17,5, 29,0
- 2 plotis [mm]: 14,2
- 1 plotis [mm]: 13,9
- Išorinis skersmuo 2 [mm]: 50,3
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinė ašis, kairė, dešinė
- vidinis skersmuo [mm]: 30
- skersmuo [mm]: 62
- plotis [mm]: 48
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinė ašis, kairė ir dešinė
- aukštis 1 [mm]: 63,6
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su ABS jutiklio žiedu
- skersmuo [mm]: 120
- Svoris [kg]: 1,6
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 30
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- aukštis 1 [mm]: 37
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be ABS jutiklio žiedo
- skersmuo [mm]: 72
- Svoris [kg]: 0,7
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 37
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- vidinis skersmuo [mm]: 35
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be ABS jutiklio žiedo
- skersmuo [mm]: 65
- plotis [mm]: 35
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- aukštis 1 [mm]: 36
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su veržle, su integruotu jutiklio žiedu
- skersmuo [mm]: 82
- Svoris [kg]: 0,42
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 42
- pakuotės tipas: dėžė
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė, galinė ašis, kairė ir dešinė
- vidinis skersmuo [mm]: 61
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu ABS jutikliu, su varžtais
- plotis [mm]: 40,5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė, dešinė
- vidinis skersmuo [mm]: 28
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu ABS jutikliu, su varžtu
- skersmuo [mm]: 131
- plotis [mm]: 82
- žiedų angų skaičius: 5
- Būklė: Jauns
- aukštis 1 [mm]: 48,44
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu jutiklio žiedu
- skersmuo [mm]: 80, 136,3
- Svoris [kg]: 3,25
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 29
- stabdžių disko skersmeniui [mm]: 280
- stabdžių disko storiui [mm]: 22
- atstumas nuo montavimo angų [mm]: 112
- angų skaičius 2: 5
- varžto ilgis [mm]: 87
- įvado veleno pleištų skaičius: 36
- pakuotės tipas: dėžė
- jungių jungčių skaičius: 3
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinė ašis, kairė ir dešinė
- sriegio dydis: M12x1,5
- skersmuo 2 [mm]: 74
- atstumas nuo montavimo angų [mm]: 108
- žiedų angų skaičius: 5
- 2 plotis [mm]: 63,20
- jungės Ø [mm]: 136
- Būklė: Jauns
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu ABS jutikliu
- žiedų angų skaičius: 5
- jungės Ø [mm]: 137
- Būklė: Jauns
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu ABS jutikliu
- skersmuo [mm]: 80
- žiedų angų skaičius: 5
- jungės Ø [mm]: 136
- Būklė: Jauns