Vikšro valdymo svirtis gale ir priekyje Ieškoti:
Vikšro valdymo svirtis už mašina

- Rato stebulė
- Rato guolio komplektas
- Kardaninis velenas
- Šarnyro stabilizatorius
- Pakabos komplektas
- Neautomatinės transmisijos alyva
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas
- Atramos/vairo trauklė
- Alyva, automatinė pavarų dėžė
- Stebulės laikiklio įvorė
- Skersinio stabilizatoriaus įvorių komplektas
- Šarnyrinis velenas, ašies pavara
- Jungtis, kardaninis velenas
- Vikšro praplatinimas
- Pasukamasis kakliukas, rato pakaba
- Gofruotoji membrana, kardaninis velenas
- Rato varžtas
- Ašies korpusas
- Korpusas, diferencialas
- Rato veržlė
- Prikabinimo svirtis
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Vikšro valdymo svirtis
-
MERCEDES-BENZ
- Vikšro valdymo svirtis — E Klasė
- C Klasė
- M Klasė
-
PEUGEOT
- Vikšro valdymo svirtis — 307
- 407
- 508
Informacija - Vikšro valdymo svirtis
Trikampiai balansyrai yra būtini ratų centro judėjimui plokštumoje. Ši dalis yra statmena išilginei ašiai ir yra išilgai išilginės ašies. Taip pat verta paminėti, kad nė viena transporto priemonės pakaba yra visiškai be šio komponento. Kalbant apie dažniausiai šiandien naudojama McPherson pakabą, trikampio balansyro pakaba šioje formoje yra prijungiama per salenblokus į skersinį strypą. Jis yra prijungtas prie rato lanksto per šarnyrą. Tokios struktūros automobilio kėbulas tarnauja kaip žastas, kadangi jis yra pritvirtintas prie sklendės statramsčio. Ši konstrukcija yra ideali labai mažai ir mažoi klasei, bet netinka kitoms automobilių klasėms.
Pakaba ant dvigubo balansyro su dvejais elementais, kurie turi spyruoklės jungties guolį ant rėmo, skersinio ar kėbulo. Ši konstrukcija suteikia jungtį su išorinių pakraščių naudodama rutulini sąnarį naudoti su vairo šarnyru ar ašimi. Todėl, kuo didesnis atstumas tarp balansyro, tuo mažesnė jėga, kuri veikia svertus ir guolius. Taigi, dalys yra mažiau priklausomos nuo jėgos, todėl pakabos kinematika yra tikslenė. Kelių jungčių pakaba naudojama priekinėse ir galinėse pakabose. Optimaliai ratų kinematikai, o taip pat didesniam stabilumui ir apdorojimui, yra naudojami keturi arba penki svertai.
Dvi svirtis reikalingos laikyti vairą. Kitos aprūpina reikiama kinematiką. Šiuo atveju, nėra būtina sujungti amortizatorius ir spyruoklę į statramstį. Taip pat būtina kalbėti apie visų varomųjų ratų lengvuosius automobilius, kuriuose dažniausiai naudojama kelių svirčių nepriklausoma pakaba. Jei jums reikia pakeisti balansyrą, tikslinga tai daryti automobilių dirbtuvėse. Tačiau reikiamą dalį geriau užsisakyti mūsų internetinėje parduotuvėje. Pavyzdžiui, amortizatorių, uždegimo ritę ar flanšą. Užsisakydami internetu, jūs sutaupysite laiko ir pinigų.
Ką jums reikia žinoti apie valdymo svirtieskeitimą: naudojimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai ir rekomendacijos
Valdymo svirties veikimo laikas yra 60,000 – 80,000 nuvažiuotų kilometrų. Tai labai priklauso nuo kelio paviršiaus būklės, kur automobilis naudojamas, ir vairavimo stiliaus. Be nusidėvėjimo, priekinės ar galinės valdymo svirties gedimas gali būti dėl įvairių mechaninių pažeidimų (įtrūkimų, sulūžimų) ir deformacijos.
Dalies gedimo ženklai yra spiegimas ir beldimas važiuojant nelygiais keliais. Atliekant posūkius, trūkinėjimas ir tarškėjimas gali būti girdimi iš pakabos pusės. Be to, svirčių gedimo ženklai yra: suprastėjimas laikymasis ant kelio, tiesi judėjimo eiga. Svirčių (posūkio arba dvigubų skersinių svirčių) gedimai gali būti pastebimi dėl netolygaus padangų nusidėvėjimo ir didelio laisvo vairo judėjimo.
Dalis rekomenduojama apžiūrėti automobilių dirbtuvėse. Tam reikalinga pakėlimo platforma arba apžiūros duobė. Dalys yra nuodugniai patikrinamos dėl įtrūkimų ar deformacijos ir, jeigu reikia, pakeičiamos. Geriau patikėti šią procedūrą specialistams, kadangi kai kurių dalių išmontavimas reikalingas kad būtų prieiga prie dalies.
Priekinių ir galinių viršutinių svirčių keitimo eiga šiek tiek skiriasi nuo apatinių svirčių keitimo procedūros. Bet kuriuo atveju, bus reikalingas ratų (priekinių ar galinių) išmontavimas, o taip pat pakabos nuvalymas nuo purvo. Tuomet specialistai atsuks stabilizatoriaus tvirtinimo dalis ir nuims šarnyrus. Atliekant galinės apatinės svirties keitimą, tvirtinimo prie galinės ašies ir ašies spindulio detalės yra atsukamos. Priekinės apatinės svirties išmontavimo metu (taip pat ir galinės) specialistas, jeigu reiks, atjungs ABS jutiklį.
Po to, sugedusi dalis gali būti išmontuojama. Nauja svirtis bus įdiegiama atitinkamai, atvirkštiniu procesu išrinkimui. Įdiegus naują dalį, specialistas patikrins ratų suvedimą ir jeigu reikia juos subalansuos.
Valdymo svirties keitimo metu, rekomenduojama atkreipti dėmesį į šarnyrus, įvores, amortizatorius ir stabilizatorius. Jeigu reikia, šias dalis galima pakeisti su svirtimis.
Geriausios prekės: Vikšro valdymo svirtis kairė ir dešinė

- montavimo vieta: galinė kairė ašis, apatinis, priekis
- medžiaga: plieno lakštas
- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- ilgis [mm]: 298
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su guoliu (-iais)
- Svoris [kg]: 1,02
- skersmuo 2 [mm]: 12,3
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė, viršutinis, priekis
- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- ilgis [mm]: 267,5
- kūgio dydis [mm]: 16
- montavimo taškų skersmuo [mm]: 10,2
- plotis [mm]: 40
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: viršutinis, priekis, priekinė ašis, dešinė
- medžiaga: Aliuminis
- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- ilgis [mm]: 268
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su atrama/vairo traukle, su atraminiu buferiu
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė, apatinis, priekis
- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- ilgis [mm]: 364,2
- kūgio dydis [mm]: 16,20
- kūgio nuolydis: 1/6
- Išorinis sriegis 2 [mm]: M12x1,5
- Svoris [kg]: 1,146
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: kairė ir dešinė, apatinė priekinė ašis
- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė, apatinis, galinis
- medžiaga: plieno liejinys
- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- ilgis [mm]: 343
- Išorinis sriegis [mm]: M14 x 1,5 RHT M
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su atraminiu buferiu
- Kūgio dydis 1 [mm]: 16,1
- Kūgio dydis 2 [mm]: 19,2
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė
- medžiaga: Aliuminis
- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- ilgis [mm]: 345,5
- kūgio dydis [mm]: 16
- kūgio nuolydis: 1:5
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė, apatinis
- vairavimo mechanizmo tipas: A forma (CV)
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su vairo trauklės galais
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė, apatinis
- medžiaga: plieno liejinys
- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su guoliu (-iais)
- Svoris [kg]: 4,400
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, apatinis, kairė, priekis, išor., priekinė ašis, kairė
- medžiaga: Aliuminis
- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- ilgis [cm]: 345,5
- kūgio dydis [mm]: 18, 16
- kūgio nuolydis: 1:5
- sriegio dydis: M14x1,5
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su priedais
- Būklė: Jauns

- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su atrama/vairo traukle
- angos žingsnis 1 / angos žingsnis 2: 258
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sintetine alyva
- vairo trauklės forma: A forma
- Būklė: Jauns

- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su atrama/vairo traukle
- angos žingsnis 1 / angos žingsnis 2: 258
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sintetine alyva
- vairo trauklės forma: A forma
- Būklė: Jauns