Rato stebulė gale ir priekyje Ieškoti:
Rato stebulė už mašina

- Vikšro valdymo svirtis
- Rato guolio komplektas
- Pusašis
- Šarnyro stabilizatorius
- Pakabos komplektas
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė
- Neautomatinės transmisijos alyva
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas
- Alyva, automatinė pavarų dėžė
- Šarnyras
- Vikšro praplatinimas
- Skersinio stabilizatoriaus įvorių komplektas
- Jungtis, kardaninis velenas
- Stebulės laikiklio įvorė
- Prikabinimo svirtis
- Rato varžtas
- Šarnyrinis velenas, ašies pavara
- Gofruotoji membrana, kardaninis velenas
- Pasukamasis kakliukas, rato pakaba
- Ašies korpusas
- Rato veržlė
- Korpusas, diferencialas
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Rato stebulė
-
MERCEDES-BENZ
- Rato stebulė E Klasė
- Rato stebulė C Klasė
- Rato stebulė M Klasė
-
NISSAN
- Rato stebulė — QASHQAI
- X-TRAIL
- NOTE
-
PEUGEOT
- Rato stebulė — 3008
- 508
- 307
-
RENAULT
- Rato stebulė — ESPACE
- SCÉNIC
- MEGANE
Informacija - Rato stebulė
Ratų stebulė yra besisukantys pakabos komponentas. Jeigu ratai varomieji, tai yra transmisijos komponentas. Ant jų fiksuojami ratai bei galiniai ir priekiniai stabdžiai. Abiejų priekinių ir galinių ratų stebulėse yra naudojami dviejų eilių radialiniai atraminiai rutulinaiai guoliai su dvipusiu sandarikliu, kuris turi turėti vidinio išpjovimo žiedą. Be to, kai ši dalis yra pagaminama prieš diegiant plombas, į guolių ertmess pridedamas plastiko tepalas. Todėl guoliai neturėtų būti reguliuojami ir tepalas neturėtų būti keičiamas. Be to, kadangi suspausti guoliai negali būti naudojami pakartotinai, jų nereikėtų išiminėti be svarbios priežasties. Priekinių ratų guolis pagamintas iš chromuoto plieno ir flanše turi trys skyles.
Jos reikalingos tam, kad galima būtų panaudoti įrankį, kurio reikia guoliams išimti. Siekiant suteikti papildomą apsaugą nuo purvo, ateinančio iš pastovaus greičio jungčių, yra papildomas sandariklis. Ši „sparno“ rušys yra formuojama išcentrinio efekto. Kalbant apie priekinės stebulės nusidėvejimą, jis paprastai pastebimas, kai guolis nesandariai stovi vietoje, tai yra kai atsiranda vertikalus atstumas prie rato.
Su tokia problema važiuoti nebegalima. Jei išgirsite nuolatinį užėsį, kuris atsiranda didėjant arba mažėjant greičiui ir nesikeičia, tada problema yra stebulės guoliai. Atminkite, kad tai veda prie suporto perkaitimo bei stabdžių skysčio užvirimo, ko pasekoje genda stabdžiai. Bet kokiu atveju, jeigu sugenda rato stebulė, jos nebegalima pataisyti ir reikia pirkti naują. Jeigu norite sutaupyti pirkdami atsargines dais, užsisakykite jas mūsų internetinėje parduotuvėje.
Ką reikia žinoti apie rato stebulės keitimą: dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Vidutinis rato stebulės veikimo laikas yra apie 100,000 – 120,000 kilometrų. Priekinės stebulės yra linkusios dažniau nusidėvėti, negu galinės. Todėl, priekinės dešininės ratų stebulės suges anksčiau negu galinės dešininės stebulės, net jeigu jos buvo įdiegtos vienu metu.
Stebulė keičiama dėl naudojimo laiko pabaigos ar dalies deformacijos, o taip pat esant įtrūkimams, lustams ar kitiems pažeidimams. Sulūžimas ar rato stebulės guolio nusidėvėjimas taip pat gali tapti keitimo priežastimi.
Gedimų būvimas pranešamas dėl garso ir vibracijų iš dalies pusės, važiuojant. Be to, gedimo ženklai priekinei ar galinei stebulei yra nelygus padangų nusidėvėjimas ties ašimi ir riebalų pratekėjimas ties dalies galu.
Norint apžiūrėti priekinio ar galinio rato stebulę, jums reikia patiems pastatyti automobilį ant kėlimo platformos ar pakelti su domkrato pagalba, po to, paimti ratą ir bandyti jį palinguoti. Tai bus lengva, jeigu stebulė yra sugedusi. Jeigu linguojant ratą, pastebimas laisvas jų judėjimas ir girdimas garsas iš guolio, tai praneša apie stebulės nusidėvėjimą.
Norint pakeisti dešiniąją ar kairiąją stebulę, jums reikia susitarti su autoservisu. Specialistai atsuks reikiamas rato tvirtinimo detales, pakels automobilių naudodamiesi domkratu ir nuims ratą, atsuks stebulės varžtus. Tuomet, bus nuimamas stabdžių kalibras ir išmontuojamas stabdžių diskas. Po to, varžtai, su kurių pagalba stebulė pritvirtinama prie vairo lanksto, atsukami ir dalis nuimama. Naujos dalies diegimas ir kitų dalių surinkimas atliekamas atvirkštine tvarka.
Geriausios prekės: Rato stebulė gale kairė dešinė

- montavimo vieta: galinė ašis
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be ABS jutiklio žiedo
- Skersmuo [mm]: 39,9
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 17,5, 29,0
- 2 plotis [mm]: 14,2
- 1 plotis [mm]: 13,9
- Išorinis skersmuo 2 [mm]: 50,3
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė ašis, kairė ir dešinė
- aukštis 1 [mm]: 37
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be ABS jutiklio žiedo
- Skersmuo [mm]: 52
- Svoris [kg]: 0,32
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 25
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė ašis, kairė ir dešinė
- vidinis skersmuo [mm]: 25
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be ABS jutiklio žiedo
- Skersmuo [mm]: 52
- plotis [mm]: 37
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- aukštis 1 [mm]: 37
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be ABS jutiklio žiedo
- Skersmuo [mm]: 72
- Svoris [kg]: 0,7
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 37
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė ašis, kairė ir dešinė
- vidinis skersmuo [mm]: 29
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su tvirtinimo žiedu, su veržle
- Skersmuo [mm]: 53
- plotis [mm]: 37
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- vidinis skersmuo [mm]: 37
- Skersmuo [mm]: 72
- plotis [mm]: 33
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė ašis, kairė ir dešinė
- vidinis skersmuo [mm]: 28
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu jutiklio žiedu
- Skersmuo [mm]: 120
- plotis [mm]: 61,5
- 2 plotis [mm]: 63
- Būklė: Jauns

- aukštis 1 [mm]: 69,2
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su tepimo dangteliu, su varžtu
- Skersmuo [mm]: 137
- Svoris [kg]: 2,04
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 32
- pakuotės tipas: dėžė
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė, dešinė
- vidinis skersmuo [mm]: 28
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu ABS jutikliu, su varžtu
- Skersmuo [mm]: 131
- plotis [mm]: 82
- žiedų angų skaičius: 5
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu ABS jutikliu
- sriegio dydis: M12x1,25
- Skersmuo [mm]: 80,00
- atstumas nuo montavimo angų [mm]: 103
- žiedų angų skaičius: 5
- 2 plotis [mm]: 40,60
- Jungės skersmuo [mm]: 136
- Būklė: Jauns

- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu ABS jutikliu
- Skersmuo [mm]: 80
- žiedų angų skaičius: 5
- Jungės skersmuo [mm]: 136
- Būklė: Jauns

- vidinis skersmuo [mm]: 32
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu ABS jutikliu
- plotis [mm]: 69
- žiedų angų skaičius: 5
- Jungės skersmuo [mm]: 136,9
- Būklė: Jauns