Automobiliu Ašies pakaba / galinė pavara Ieškoti:
Pakabos dalys atsarginės dalys

Ašies pakaba dalys
- Vikšro valdymo svirtis
- Rato stebulė
- Rato guolio komplektas
- Pusašis
- Šarnyro stabilizatorius
- Pakabos komplektas
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė
- Neautomatinės transmisijos alyva
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas
- Alyva, automatinė pavarų dėžė
- Šarnyras
- Vikšro praplatinimas
- Skersinio stabilizatoriaus įvorių komplektas
- Jungtis, kardaninis velenas
- Stebulės laikiklio įvorė
- Prikabinimo svirtis
- Rato varžtas
- Šarnyrinis velenas, ašies pavara
- Gofruotoji membrana, kardaninis velenas
- Pasukamasis kakliukas, rato pakaba
- Ašies korpusas
- Rato veržlė
- Korpusas, diferencialas
Informacija - Ašies pakaba
Pakaba automobilyje naudojama užtikrinti stabilumą važiuojant. Tai važiuoklės dalis, kuri apsaugo nuo nepageidaujamų vertikalių poslinkių. Jeigu automobiliuose nebūtų pakabos, visi sukrėtimai tiesiogiai paveiktų važiuoklę. Tai iš dalies matyti Formulės 1 automobiliuose, kuriuose įrengta labai kieta pakaba. Ten pagrindinis pakabos tikslas yra važiavimo saugumo padidinimas. Be to, ji suteikia daugiau patogumo. Padangos suminkština važiavimo kietumą. Bet to nepakanka suminkštinti visiems sukrėtimams.
Todėl yra naudojamos spyruoklės, kurios yra tiesiogiai atsakingos už pakabą (amortizaciją). Pagrindinis rodiklis yra spyruoklės judėjimas intervaluose tarp maksimalios apkrovos ir jokios apkrovos (neįskaitant transporto priemonės svorio). Kuo didesnis spryruoklės judėjimas, tuo geresnė amortizacija. Tačiau didelis spyruoklės judėjimas kampuose yra kenksmingas. Pakabos judėjimas gali būti sumažintas pakeičiant spyruokles arba spyruoklių judėjimo ribotuvo nustatymus. Kai sportinė mašina padaro staigų posukį, spyruoklės judėjimas būna minimalus. Gera pakaba adaptuojasi prie mašinos ir vairavimo stiliaus.
Dauguma įprastų mašinų nėra pritaikytos sportiniam važinėjimui, mes spyruoklės judėjimas yra per didelis. Norint pakeisti įprastą mašiną į sportinę, reikėtų sumažinti spyruoklės judėjimą. To rezultate automobilis turės didesnį ratų išvirtimą. Blogas sukibimas su keliu ir keisti vertikalūs judėsiai nurodo pakabos gedimą. Jeigu susidūriate su tokiomis problemomis, nedelsiant kreipkitės į autoservisą. Ir nepamirškite, kad reikia važiuoti lėtai, norint išvengti rizikos.
Geriausios prekės: Pakabos dalys automobilių detalės

- montavimo vieta: galinė ašis
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be ABS jutiklio žiedo
- Skersmuo [mm]: 39,9
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 17,5, 29,0
- 2 plotis [mm]: 14,2
- 1 plotis [mm]: 13,9
- Išorinis skersmuo 2 [mm]: 50,3
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė ašis, kairė ir dešinė
- aukštis 1 [mm]: 37
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be ABS jutiklio žiedo
- Skersmuo [mm]: 52
- Svoris [kg]: 0,32
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 25
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- aukštis 1 [mm]: 37
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be ABS jutiklio žiedo
- Skersmuo [mm]: 72
- Svoris [kg]: 0,7
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 37
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: viršutinis, galinis, priekinė ašis, dešinė
- medžiaga: Aliuminis
- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- ilgis [mm]: 248
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su atraminiu buferiu
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su priedais
- pakeiskite tik poromis
- su aplinkosaugos ženklu: Neutralus klimatas
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- vidinis skersmuo [mm]: 37
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu ABS jutikliu
- Skersmuo [mm]: 72
- plotis [mm]: 37
- Būklė: Jauns

- vidinis skersmuo [mm]: 30
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu jutiklio žiedu, su rato guoliu, su varžtu, su tepimo dangteliu
- sriegio dydis: M14x1,5
- Skersmuo [mm]: 136,5
- plotis [mm]: 68,2
- atstumas nuo montavimo angų [mm]: 112
- užveržimo sukimo momentas [Nm]: 180
- sukimo kampas [°]: 180
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu ABS jutikliu, su ABS jutiklio žiedu
- Skersmuo [mm]: 72
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 100
- žiedų angų skaičius: 5
- Jungės skersmuo [mm]: 126,5
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė, apatinis, priekis
- medžiaga: Aliuminis
- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- ilgis [mm]: 364,2
- kūgio dydis [mm]: 16,2
- kūgio nuolydis: 1/6
- Išorinis sriegis 2 [mm]: M12x1,5
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su veržle
- Svoris [kg]: 1,146
- montavimo taškų skersmuo [mm]: 12,1
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- aukštis 1 [mm]: 47,5
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu jutiklio žiedu, su varžtais
- Skersmuo [mm]: 136,5
- Svoris [kg]: 3,66
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 29
- įvado veleno pleištų skaičius: 36
- Stabdžių disko storis [mm]: 25
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė, apatinis
- medžiaga: plieno lakštas
- vairavimo mechanizmo tipas: A forma (CV)
- ilgis [mm]: 391
- kūgio dydis [mm]: 14,8
- kūgio nuolydis: 1/5
- sriegio matas 1: M12×1,5
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su vairo trauklės galais, su veržle
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, apatinis, dešinė
- medžiaga: Plienas
- vairavimo mechanizmo tipas: valdymo svirtis
- ilgis [mm]: 311.5, 241.5
- kūgio dydis [mm]: 18
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su atraminiu buferiu
- montavimo taškų skersmuo [mm]: 14,1
- Būklė: Jauns

- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu ABS jutikliu
- žiedų angų skaičius: 5
- Jungės skersmuo [mm]: 137
- Būklė: Jauns