Jungčių komplektas, kardaninis velenas Ieškoti:
Jungčių komplektas, kardaninis velenas už mašina
- Vikšro valdymo svirtis
- Rato stebulė
- Rato guolio komplektas
- Pusašis
- Šarnyro stabilizatorius
- Pakabos komplektas
- Neautomatinės transmisijos alyva
- Valdymo svirties/išilginių svirčių įvorė
- Alyva, automatinė pavarų dėžė
- Šarnyras
- Jungtis, kardaninis velenas
- Skersinio stabilizatoriaus įvorių komplektas
- Prikabinimo svirtis
- Stebulės laikiklio įvorė
- Vikšro praplatinimas
- Rato varžtas
- Šarnyrinis velenas, ašies pavara
- Gofruotoji membrana, kardaninis velenas
- Pasukamasis kakliukas, rato pakaba
- Ašies korpusas
- Rato veržlė
- Korpusas, diferencialas
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Pusašio lankstas
- BMW
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas 5 Serija
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas 3 Serija
- Pusašio lankstas X5
- AUDI
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas A6
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas A4
- Pusašio lankstas A3
- VW
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas PASSAT
- Jungčių komplektas, kardaninis velenas GOLF
- Pusašio lankstas TRANSPORTER
Informacija - Jungčių komplektas, kardaninis velenas
Kardaninio veleno jungtis: keitimas ir pasirinkimas
Kada ir kodėl reikia keisti kardaninio veleno jungtį
Vidutinis kardaninio veleno jungties naudojimo laiko limitas yra apie 70 000 – 80 000 nuvažiuotų kilometrų. Dažniausi šios dalies gedimai yra laisvas judėjimas, korozija ir kamuolių, įvorės ir lanksto nusitrynimas. Įprastai, tai sukelia guminė kardaninio veleno jungties apsauga nuo dulkių, ir nutinka taip, kad dulkės, smėlis ir drėgmė patenka į jungties dalis.
Detalė gali iš anksto sugesti dėl greito pradėjimo važiuoti su slydimu dėl nesuderintų ratų, naudojant kelius su prasta paviršiaus kokybe ir dėl pernelyg didelio variklio galingumo.
Pagrindinis kardaninio veleno jungties gedimo ženklas yra specialaus gvildenimo garso atsiradimas darant posūkius, greitai greitėjant, ratui patenkant į duobę ar pervažiuojant iškilimus. Taip pat vairo vibracijos atsiradimas, nestiprūs trūkčiojimai greitėjant praneša apie problemą.
Atliekant kardaninio veleno jungties keitimą, visas darbinis velenas išimamas iš pavarų dėžės. Tai gana daug darbo reikalaujantis procesas, kurį vertėtų patikėti profesionalams. Dalies keitimas susideda iš visų tvirtinimo medžiagų keitimo ir sutepimo medžiagos naudojimo.
Kaip išsirinkti kardaninio veleno jungtį
Automatinėje transmisijoje naudojamos dviejų rūšių kardaninio veleno jungtys: vidinė (ritinys, kuris montuojamas pavarų dėžės korpuse) ir išorinis (dedamas ant rato stebulės). Dirbant poromis, šios dalys suteikia sukimosi momento transmisiją iš diferencialo į varomus ratus skirtingais kampais.
Pagal savo sudėtį, kardaninio veleno jungtys skirstomos į keturias pagrindines rūšis: kamuolinės, trikojės, Tracta ir dvigubo kardano. Dažniausiai, keleiviniuose automobiliuose naudojamos kamuolinės ir trikojės jungtys. Kamuolinė kardaninio veleno jungtis suteikia minkštesnį automobilio judėjimą. Savo ruožtu, trikojai komponentai yra atsparesni apkrovai, dėl to laikomi patvaresniais.
Rinkoje pristatomos jungtys iš įvairių kompanijų. Aukštos kokybės kardaninio veleno jungtys gali būti randamos Mapco, Metzger ir Febi Bilstein asortimente.
Atliekant dalies pasirinkimą, svarbu atsižvelgti kuri ji bus diegiama: išorinėje ar vidinėje pusašyje, priekinėje ar galinėje ašyje. Kardaninio veleno jungčių sudėtis turi įvairių bruožų ir net mažiausi nukrypimai gali detalę padaryti nebenaudojamą diegimui ir veikimui. Svarbūs parametrai renkantis: vidinių ir išorinių iškilimų skaičius, ABS žiedo natų skaičius, išorinis ir vidinis kardaninio veleno jungties ir jo tarpiklio diametras.
Kaip pakeisti pastovaus greičio jungties (granatos) apsauginį gaubtą patiems?
Nerekomenduojama patiems keisti automobilio pastovaus greičio jungties (granatos) apsauginį gaubtą. Daugelyje atvejų, darbų atlikimo metu jums reikės nuimti pavaros veleną ir išardyti pastovaus greičio jungtį, o tai reikalauja tam tikrų įgūdžių. Kai kuriuose automobiliuose granatos išimti negalima, kadangi galima pažeisti pleištinį sujungimą. Tokiais atvejais, specialistai naudoja įrangą, kuri leidžia pakeisti apsauginį gaubtą nenuimant pastovaus greičio jungties. Kartais detalės keitimas įmanomas net be pavaros veleno nuėmimo, jeigu naudojamas pneumatinis nuėmimo įrankis. Patariama keisti pastovaus greičio jungties apsauginius gaubtus komplektu: vidinius ir išorinius, ant kairio ir dešinio pavaros velenų.
Kaip pasirinkti tinkamą apsauginį gaubtą?
Norint pasirinkti tinkamą apsauginį gaubtą, geriausia ieškoti pagal automobilio prekės ženklą. Mūsų internetinėje parduotuvėje, jūs labai greitai galite rasti reikiamą prekę. Viskas, ką jums reikia padaryti, yra įrašyti automobilio prekės ženklą ir modelį, jo gamybos metus bei variklio rūšį, o tuomet paprasčiausiai pasirinkite geriausią dalį iš nurodyto sąrašo. Renkantis apsauginius gaubtus tokiubūdu, jūs galite būti tikri, kad įsigyta dalis tiks jūsų automobiliui. Egzistuoja įvairių paskirčių apsauginiai gaubtai. Dažniausiai juos reikia rinktis pagal pastovaus greičio jungties dydį. Tokių apsauginių gaubtų ilgis ir skersmuo gali būti koreguojamas nupjaunant kraštus.
Ar galima važinėti su pažeistu pastovaus greičio jungties (granatos) apsauginiu gaubtu?
Dėl jų montavimo vietos, detalės gali būti gana trapios, dažnai plyšti, o jų keitimas turi būti atliekamas automobilių dirbtuvėse. Tad daugelis automobilių savininkų susimąsto, ar išvis įmanoma važiuoti su suplyšusiu pastovaus greičio jungties apsauginiu gaubtu. Pastovaus greičio jungties tarnavimo laikas tiesiogiai priklauso nuo šių dalių veikimo, jos turi būti keičiamos vos pamačius defektus. Mes pabandysime trumpai apibūdinti, kokią žalą gali sukelti suplyšusių apsauginių gaubtų naudojimas.
Tinkamam pastovaus greičio jungčių veikimui, dalis reikia sutepti. Pažeidus apsauginį gaubtą, sutepimo medžiaga po truputi išteka. Jeigu į detalę patenka vanduo, sutepimo medžiaga išplaunama dar greičiau. Dėl jos trūkumo jungtyje padidėja nusitrynimas, o detalė labiau linkusi rūdyti. Be to, purvas ir smėlis patenka į vidų, suteikdami papildomą trynimosi poveikį dalims, kadangi susimaišo su sutepimo medžiagos nuosėdomis. Viso to rezultatas yra visiškas pastovaus greičio jungties sugadinimas. Gedimus galima atpažinti pagal traškėjimo garsą, atsirandantį atliekant posūkius (tai nurodo į išorinės jungties gedimą) arba pagal vibracijas greitėjant, kas nurodo į pažeistą vidinę pastovaus greičio jungtį.
Geriausios prekės: Jungčių komplektas, kardaninis velenas
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė, priekinė ašis, kairė, priekinė ašis, rato pusė
- ilgis [mm]: 95,00
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- vidinis krumplys, rato pusė: 30
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,50
- jungties tipas: CV sujungimas
- mechanizuota: be griovelio vidiniame komponente
- jungties skersmuo [mm]: 90,00
- sriegio dydis: M16x1.5x77
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su varžtu
- skersmuo 1 [mm]: 22,45
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: rato pusė, priekinė ašis, dešinė, priekinė ašis, kairė
- Išorinis dantr. rato pusėje: 38
- vidinis krumplys, rato pusė: 27
- krumplių skaičius, ABS žiedas: 45
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,5
- jungties tipas: CV sujungimas
- jungties skersmuo [mm]: 98
- sriegio dydis: M16x1,5
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su gofruota membrana
- ABS žiedo skersmuo [mm]: 81
- tepimas: su tepimo dangteliu
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su papildoma / tvirtinimo medžiaga
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: rato pusė, priekinė ašis, kairė, priekinė ašis, dešinė, priekinė ašis
- ilgis [mm]: 54,5
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- vidinis krumplys, rato pusė: 30
- sandariklio skersmuo [mm]: 50,75
- Išorinis dantr. dif. pusėje: 30
- neto svoris [kg]: 2,16
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: rato pusė, priekinė ašis, priekinė ašis, dešinė, priekinė ašis, kairė
- ilgis [mm]: 105
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- vidinis krumplys, rato pusė: 27
- sandariklio skersmuo [mm]: 60
- specifikacija: Groove Type: Middle
- jungties skersmuo [mm]: 100,0
- Išorinis sriegis [mm]: M16 x 1,5
- Būklė: Jauns
- papildoma informacija: ORIGINAL Quality
- montavimo vieta: rato pusė, priekinė ašis
- ilgis [mm]: 97,5
- Išorinis dantr. rato pusėje: 38
- vidinis krumplys, rato pusė: 27
- krumplių skaičius, ABS žiedas: 45
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,5
- jungties tipas: CV sujungimas
- Skersmuo [mm]: 98
- pusašis: su ABS žiedu
- Paviršius: dažyta milteliniu būdu
- Būklė: Jauns
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- vidinis krumplys, rato pusė: 27
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,5
- jungties tipas: CV sujungimas
- mechanizuota: su grioveliu vidiniame komponente (vidin.)
- sriegio dydis: M16x1.5
- Skersmuo [mm]: 98
- Būklė: Jauns
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- vidinis krumplys, rato pusė: 30
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,5
- jungties tipas: CV sujungimas
- mechanizuota: su grioveliu vidiniame komponente (vidin.)
- sriegio dydis: M16x1.5
- Skersmuo [mm]: 90
- Būklė: Jauns
- Išorinis dantr. rato pusėje: 38
- vidinis krumplys, rato pusė: 27
- krumplių skaičius, ABS žiedas: 45
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,5
- jungties tipas: CV sujungimas
- Skersmuo [mm]: 98
- gofruotosios membranos medžiaga: NBR (nitrilo-butadieno kaučiukas)
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 34
- jungties tipas: disko jungtis
- Skersmuo [mm]: 99,9
- vid. krumpl., kt. pusė, prij. prie prij. veleno: 33
- angų skaičius: 6
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 96,5
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- Svoris [kg]: 1,8
- Skersmuo [mm]: 90, 59,5
- vid. krumpl., kt. pusė, prij. prie transm.: 30
- stebėti paslaugos informaciją
- Išorinio sriegio matmuo: M16 x 1,5
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 106
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- vidinis krumplys, rato pusė: 27
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,5
- sriegio dydis: M16X1,5
- techninės informacijos numeris: Original design, Groove Type Inner
- Būklė: Jauns
- Išorinis dantr. rato pusėje: 36
- vidinis krumplys, rato pusė: 27
- sandariklio skersmuo [mm]: 59,5
- jungties tipas: CV sujungimas
- Skersmuo [mm]: 98
- gofruotosios membranos medžiaga: termoplastas
- Būklė: Jauns