Stabdžių būgnas gale ir priekyje Ieškoti:
Stabdžių būgnas už mašina

- Stabdžių trinkelių rinkinys, diskinis stabdys
- Stabdžių diskas
- Remonto komplektas, stabdžių apkaba
- Stabdžių apkaba
- Stabdžių žarnelė
- Stabdžių skystis
- Stabdžių trinkelių komplektas
- Trosas, stovėjimo stabdys
- Apsauginis skydas, stabdžių diskas
- Rato stabdžių cilindras
- Stabdžių trinkelių komplektas, stovėjimo stabdis
- Pagrindinis cilindras, stabdžiai
- Stabdžių žibinto jungiklis
- Jutiklio žiedas, abs
- Laikiklis, stabdžių apkaba
- Vakuumo siurblys, stabdžių sistema
- Stabdymo jėgos reguliatorius
- Stabdžių stiprintuvas
- Pakabos sfera, pneumatinė pakaba
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Stabdžių būgnas
-
CHRYSLER
- VOYAGER
- 300
- GRAND VOYAGER
Informacija - Stabdžių būgnas
Stabdžių būgnas su hidrauline pavara sudarytas iš dviejų blokų su trinties kaladėlėmis, kurios yra sumontuotos ant galinės plokštės. Tuo pačiu metu, apatiniai kaladėlių galai atsiremia į suportus, o viršutiniai į cilindrų stūmoklius per plieninius pleištus. Sukabinimo spyruoklė aprūpina kaladėlių spaudimą cilindrų stūmokliams. Dėl to tarp stabdžių būgno ir kaladėlių atsiranda tarpas, kai stabdžiai išjungti. Kai skystis patenka į rato cilindrą, jo stūmokliai išsiplėčia ir pastumia kaladėles prie stabdžių būgno, kuris sukasi kartu su rato stebule. Kaladėlių trinties jėga, kuri atsiranda iš stabdžių būgno, stabdo ratą. Kai skysčio spaudimas stūmokliams baigiamas, spyruoklė grįžta į pradinę poziciją.
Tokiu būdu, baigiamas ir stabdymas. Tokia stabdžių būgnų konstrukcija nėra ideali. Stabdant, priekinės stabdžių kaladėlės veikia prieš rato sukimosi kryptį ir spaudžiamos prie būgno su didesne jėga, negu galinės. Tai viena iš priežasčių, kodėl priekinės ir galinės kaladėlės nusidėvi nevienodai. Todėl priekinė kaladėlė ilgesnė, nei galinė. Kartais patartina pakeisti kaladėles vietomis. Kitoje stabdžių būgno konstrukcijoje, kaladėliu suportai yra atvirkščioje pusėje, nei stabdžių diskai ir kiekvienos kaladėlės veikimas aprūpinamas skirtingais hidrauliniais cilindrais. Tai nulemia didesnį stabdžių sukmo momentą ir vienodą kaladėlių nusidevėjimą.
Kalbant apie būgnus su pneumatine pavara, pagrindinis skirtumas yra kaladėliu paleidimo įrengime, kuris naudoja plėtimosi kumštelį, varomą svirtimi aplink savo ašį. Jeigu susidurėte su problėmomis perkant stabdžių būgnus, vairo šarnyrą ar centrinį užraktą, patariame užeiti į mūsų internetinę parduotuvę. Tai vieta, kur jūs rasite aukštos kokybės detales už žemą kainą.
Ką reikia žinoti apie stabdžių žarnelių keitimą: veikimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai bei rekomendacijos
Stabdžių sistemos žarnelių veikimo laikas yra apie 100 000 veikimo kilometrų arba 5 metai. Jeigu automobilis naudotas keliuose su prastos kokybės danga, o dažnai pasitaiko avarinis stabdymas, reikalingus naujus komponentus reikia pakeisti anksčiau. Dažniausiai, sustiprintų stabdžių žarnelių keitimas lemia ilgesnį jų veikimą, tuo tarpu, nesustiprintos dalys anksčiau genda ir reikalauja labiau sutelkto dėmesio.
Dažniausiai, stabdžių žarnelės reikalauja pakeitimo, jeigu jos praranda elastingumą, arba ant jų atsiranda įtrūkimų. Taip pat, dalis reikia pakeisti, jeigu jos yra užsikišusios ar deformuotos.
Stabdžių žarnelių keitimo būtinybė yra nurodoma sumažėjusiu stabdžių skysčio lygiu. Konkretūs pratekėjimai šalia ratų parodo, kad sugedo sistemos slėgio valdymas. Taip pat, žarnelių gedimus reikia įtarti jeigu stabdant automobilis pakeičia savo trajektoriją, ir jeigu didėja stabdymo kelias. Taip pat, padidėjęs stabdžių pedalo stabdymo kelias nurodo, kad jis turėtų būti keičiamas.
Iš vienos pusės, detalių diagnostika gali būti atliekama vizualiai. Reikia visapusiškai apžiūrėti priekines ir galines stabdžių žarneles ir įsitikinti, kad nėra jokių pažeidimų. Dėl detalesnės diagnostikos, jums reikėtų kreiptis į automobilių dirbtuves, kur stabdžių sistemos elementai bus apžiūrėti su specialistų pagalba.
Norint pakeisti galines arba priekines stabdžių žarneles, jums reikia pakelti automobilio kėbulą, naudojantis keltuvu arba nuimant ratą. Tuomet, jums reikės uždėti specialų dangtelį ant vamzdžio, kuris sustabdys stabdžių skysčio pratekėjimą. Po to, jums reikia nuimti žarneles, nuimti antrą galūnę, jos vietoje įdiegti naują ir atlikti surinkimą atvirkštine tvarka. Po to, kai bus baigtas diegimas, reikia pripildyti stabdžių skystį iki reikiamo lygio ir ištraukti orą iš stabdžių sistemos.
Nepamirškite, kad stabdžių žarnelės, kaip pats svarbiausias stabdžių sistemos komponentas turi būti keičiamas vienai automobilio ašiai.
Geriausios prekės: Stabdžių būgnas priekyje ir gale

- montavimo vieta: galinė ašis
- Būgno skersmuo [mm]: 203,3
- Išorinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 234
- vidinis stabdžių būgno aukštis [mm]: 50,5
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 100
- angų išdėstymas / skaičius: 04/04
- bendras stabdžių būgno aukštis [mm]: 76
- maks. būgno nusidėv. matavimas [mm]: 204,5
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su rato stebule, be rato tvirtinimo smeigių, be rato guolio
- Svoris [kg]: 5
- stebulės skersmuo 1 [mm]: 52
- sriegio dydis: M12x1,5
- kryptinis
- nepriklausoma nuo judėjimo krypties
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė ašis
- Būgno skersmuo [mm]: 200
- vidinis stabdžių būgno aukštis [mm]: 50,5
- angų skaičius: 5
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 100
- angų išdėstymas / skaičius: 5/6
- bendras stabdžių būgno aukštis [mm]: 59
- maks. būgno nusidėv. matavimas [mm]: 201,5
- pritaikytas skersmuo [mm]: 65
- angos Ø [mm]: 15,6
- naudojamas transporto priemonėse iki MM: 2016/11
- Būklė: Jauns

- Išorinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 274
- Vidinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 229
- vidinis stabdžių būgno aukštis [mm]: 50,3
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 108
- angų išdėstymas / skaičius: 04/06, 4/6
- bendras stabdžių būgno aukštis [mm]: 66
- maks. būgno nusidėv. matavimas [mm]: 230
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be rato guolio, be rato stebulės, be rato tvirtinimo smeigių
- Svoris [kg]: 6
- centravimo skersmuo [mm]: 71,1
- angos Ø [mm]: 13
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė ašis
- Būgno skersmuo [mm]: 200
- skersmuo [mm]: 228
- vidinis stabdžių būgno aukštis [mm]: 54
- angų skaičius: 4
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 100
- maks. būgno nusidėv. matavimas [mm]: 201,0
- aukštis [mm]: 94
- stebulės skersmuo 1 [mm]: 53
- sriegio dydis: M12x1,5
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 47,2
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė ašis
- Išorinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 240
- Vidinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 200
- vidinis stabdžių būgno aukštis [mm]: 49,5
- angų skaičius: 4
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 100
- maks. būgno nusidėv. matavimas [mm]: 201,5
- aukštis [mm]: 81,3
- stebulės skersmuo 1 [mm]: 39,8
- sriegio dydis: M 12x1,5
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė ašis
- Būgno skersmuo [mm]: 185
- Išorinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 219
- vidinis stabdžių būgno aukštis [mm]: 37
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 98
- angų išdėstymas / skaičius: 4/6
- bendras stabdžių būgno aukštis [mm]: 53,3
- maks. būgno nusidėv. matavimas [mm]: 186,83
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be ABS jutiklio žiedo, be rato guolio
- Svoris [kg]: 3,47
- angos Ø [mm]: 13,6
- jungės angos skersmuo [mm]: 59
- Būklė: Jauns

- Būgno skersmuo [mm]: 203
- vidinis stabdžių būgno aukštis [mm]: 47
- angų skaičius: 4
- bendras stabdžių būgno aukštis [mm]: 61
- maks. būgno nusidėv. matavimas [mm]: 204,7
- pritaikytas skersmuo [mm]: 60
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinė ašis
- Būgno skersmuo [mm]: 200
- vidinis stabdžių būgno aukštis [mm]: 50,5
- angų skaičius: 5
- bendras stabdžių būgno aukštis [mm]: 59
- maks. būgno nusidėv. matavimas [mm]: 201,5
- pritaikytas skersmuo [mm]: 65
- Būklė: Jauns

- Išorinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 233
- Vidinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 200
- vidinis stabdžių būgno aukštis [mm]: 44
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 100
- žiedų angų skaičius: 4
- bendras stabdžių būgno aukštis [mm]: 53,5
- Svoris [kg]: 3,5
- gamintojo apribojimas: BOSCH
- rato stebulės skersmuo [mm]: 55
- Būklė: Jauns

- Išorinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 214,0
- Vidinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 180,0
- vidinis stabdžių būgno aukštis [mm]: 40,0
- angų skaičius: 4
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 98,0
- bendras stabdžių būgno aukštis [mm]: 54,0
- maks. būgno nusidėv. matavimas [mm]: 181,4
- montavimo skersmuo [mm]: 59,0
- galimas MAPP kodas
- angos Ø [mm]: 13,0
- Būklė: Jauns
- Išorinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 237
- Vidinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 203,3
- vidinis stabdžių būgno aukštis [mm]: 50,5
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 100
- žiedų angų skaičius: 4
- bendras stabdžių būgno aukštis [mm]: 76
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu rato guoliu, su integruotu jutiklio žiedu
- Svoris [kg]: 5,26
- rato stebulės skersmuo [mm]: 52
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė ašis
- Išorinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 239,9
- Vidinis stabdžių cilindro skersmuo [mm]: 200
- vidinis stabdžių būgno aukštis [mm]: 50
- angų skaičius: 5
- angos apskritimo skersmuo [mm]: 100
- bendras stabdžių būgno aukštis [mm]: 59,1
- centravimo skersmuo [mm]: 65
- Būklė: Jauns