Pagrindinis cilindras, stabdžiai Ieškoti:
Pagrindinis cilindras, stabdžiai už mašina
- Stabdžių diskas
- Stabdžiu kaladėlės
- Stabdžių apkaba
- Remonto komplektas, stabdžių apkaba
- Stovėjimo stabdys
- Apsauginis skydas, stabdžių diskas
- Stabdžių trinkelių komplektas, stovėjimo stabdis
- Trosas, stovėjimo stabdys
- Stabdžių skystis
- Vakuumo siurblys, stabdžių sistema
- Stabdžių žarnelė
- Stabdžių trinkelių komplektas
- Laikiklis, stabdžių apkaba
- Stabdžių būgnas
- Stabdžių stiprintuvas
- Stabdžių remonto rinkinys
- Pakabos sfera, pneumatinė pakaba
- Rato stabdžių cilindras
- Stabdžių žarnelės
- Jutiklio žiedas, abs
- Stabdymo jėgos reguliatorius
- Stabdžių žibinto jungiklis
- Stabdžių skysčio rezervuaras
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Pagrindinis cilindras, stabdžiai
- BMW
- Pagrindinis cilindras, stabdžiai 5 Serija
- Pagrindinis cilindras, stabdžiai 3 Serija
- Pagrindinis cilindras, stabdžiai X5
- AUDI
- Pagrindinis cilindras, stabdžiai A6
- Pagrindinis cilindras, stabdžiai A4
- Pagrindinis cilindras, stabdžiai A3
- VW
- Pagrindinis cilindras, stabdžiai PASSAT
- Pagrindinis cilindras, stabdžiai GOLF
- Pagrindinis cilindras, stabdžiai TRANSPORTER
Informacija - Pagrindinis cilindras, stabdžiai
Pagrindinis stabdžių cilindras yra būtina hidraulinių stabdžių dalis. Jis paprastai yra pritvirtintas prie vakuuminio stabdžių stiprintuvo. Ir virš stabdžių cilindro yra peršviečiama polietileno bakelis su stabdžių skysčio lygio reguliatoriumi. Ant bakelio yra atžymos, nurodančios maksimalų ir minimalų skysčio lygį. Priklausomai nuo transporto priemonės konstrukcijos, stabdžių skysčio rezervuaras gali būti montuojamas atskirai nuo stabdžių cilindrų ir tvirtinamas prie kėbulo ertmėje po kapotu.
Pagrindinis stabdžių cilindras yra reikalingas tam, kad paverstų jėgą nuo stabdžio pedalo paspaudimo į papildomą spaudimą stabdžių skysčiui, kad jis būtu perduotas stabdžiui sistemai. Norėdami patkrintipagrindinio stabdžių cilindro darbinį pajėgumą, pažiūrėkite į stabdžių skysčio lygį. Pagrindinis stabdžių cilindras nustato hidraulinių pavarų grandynų jungtį. Stabdžių cilindre yra du stūmokliai. Jo apačioje yra keletas varžtų, kurie apriboja jų judėjimą. Kiekvienas vožtuvas yra atsakinga už spaudimą atskirai grandinei. Jeigu, dėl kažkokios priežasties, viena iš grandinių neveikia, antras ciklas vistiek veikia toliau, tokiu būdu stabdydamas automobilį, nors ir ne taip efektyviai. Sunkiausiu stabdžių cilindro gedimu laikomas hermetiškumo praradimas.
Tokiu atveju, stabdžių cilindras pradeda pratekėti ir tą nėra sunku pastebėti. Skystis teka per vakuuminio stiprintuvo korpusą ir, atitinkamai, jo lygis rezervuare sumažėja. Ir tada reikia remontuoti ar net pakeisti stabdžių cilindrą. Galite jį įsigyti mūsų internetinėje parduotuvėje. Siūlome geriausias kainas ir trumpus pristatymo terminus bet kokioms dalims, įskaitant stabdžių trinkeles, stabdžių būgnus ir spoilerius.
Ką riekia žinoti apie pagrindinio cilindro keitimą: veikimo laiko limitai, dažni gedimai, ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Pagrindinis stabdžių cilindras paprastai neturi nurodyto veikimo laiko limitų. Šios dalies keitimas yra reikalingas esant vidinio paviršiaus pažeidimui, pavyzdžiui, atsiradus įtrūkimams. Dažniausiai, šie defektai yra nusidėvėjimo rezultatas.
Detalės gedimai yra pastebimi dėl mažėjančio stabdžių pedalo atsparumo ir situacija nesikeičia sutepus stabdžių sistemą. Stabdžių skysčio pratekėjimas, taip pat gali pranešti apie šį gedimą. Slėgio lygio sumažėjimas cilindre gali būti atpažįstamas išoriškai dėl alyvos pratekėjimo ant kaladėlių, žarnelių, ant stabdžių vakuuminio stiprintuvo korpuso. Be to, pratekėjimas gali būti pastebimas dėl sumažėjusio stabdžių skysčio lygio sistemoje.
Diagnostika prasideda nuo prietaisų skydelio parodymų perskaitymo: specialus parodymas praneša apie problemas stabdymo sistemoje. Tuomet, jūs galite vizualiai apžiūrėti cilindro korpusą. Reikia patikrinti, kad nebūtų matoma stabdžių skysčio pratekėjimo. Specialų dėmesį reikėtų skirti vietoms, kurios jungiasi su vamzdžiais ir grandinės dalimis. Taip pat, jums reikia vizualiai apžiūrėti korpusą dėl mechaninių pažeidimų.
Dėl detalesnės cilindrų būklės jums reikia kreiptis į specialistus. Taip pat rekomenduojama atlikti šios dalies keitimą aptarnavimo stotyje.
Ar galima pakeisti pagrindinį stabdžių cilindrą patiems?
Griežtai draudžiama patiems keisti pagrindinį stabdžių cilindrą, jeigu neturite tam reikiamos patirties: netinkamas montavimas gali sukelti pilną stabdymo sistemos gedimą. Be to, atliekant šiuos darbus patariama keisti stabdžių cilindro skystį, o stabdžių sistemos nuorinimas po sumontavimo yra būtinas. Gana sudėtinga vieniems atlikti šiuos darbus, nes sistemos nuorinimas atliekamas pagal specialią schemą, pradedant nuo galinio rato, labiausiai nutolusio nuo pagrindinio cilindro ir baigiant priekiniu, esančiu arčiausiai jo.
Kai kuriais atvejais galite apsieiti be cilindro keitimo, o vietoj to atlikti remontą. Dažnai detalės funkcionalumas gali būti atstatomas su remonto komplektu. Jame yra tarpikliai, apsauginiai gaubtai, stūmokliai, žiedai, apsauginiai dangteliai, grąžinimo spyruoklės, stūmoklių įvorės ir kitos dalys. Todėl nuėmus pagrindinį stabdžių cilindrą, reikia sumontuoti naują remonto komplektą, o restauravimo darbus rekomenduojama atlikti automobilių dirbtuvėse.
Patys dažniausi ženklai, pranešantys apie detalės keitimo būtinybę, yra detalės stabdžių pedalo eigos atstumo padidėjimas, stabdymo veiksmingumo sumažėjimas ir stabdžių skysčio pratekėjimas.
Kurio prekės ženklo pagrindinius stabdžių cilindrus rinktis jūsų automobiliui? Kiek stabdžių cilindrų turi mano automobilis?
Savo automobiliui geriausia rinktis pagrindinius stabdžių cilindrus iš tokių prekės ženklų, kaip Brembo, Stark Professional Line, Metelli, Textar, ABS, TRW, ATE, Triscan, Bosch, LPR, ERT, Frenkit, FTE, Magneti Marelli. Jų gamyba atliekama iš aukštos kokybės žaliavų, pagal modernias technologijas, o detalės pereina bandymus visuose gamybos etapuose ir išsiskiria patikimumu bei ilgaamžiškumu. Be to, šių gamintojų asortimente ne tik rasite platų pagrindinių ir pagalbinių cilindrų pasirinkimą, bet ir visas kitas stabdžių sistemos dalis: stūmoklius, apsaugas nuo dulkių, kreipiančiąsias priekinėms ir galinėms stabdžių apkaboms, diskus, tarpines, žarneles, tvirtinimus vamzdžiams ir kitoms detalėms.
Norint sužinoti kiek stabdžių cilindrų yra sumontuota jūsų automobilyje, jums reikia suprasti stabdžių sistemos sudėtį. Visuomet yra vienas pagrindinis stabdžių cilindras, tačiau pagalbinių cilindrų skaičius gali skirtis priklausomai nuo to, kiek stūmoklių yra ties kiekviena apkaba. Minimalus pagalbinių cilindrų skaičius automobilyje yra 4.
Kaip ištirti pagrindinio stabdžių cilindro veikimą?
Pagrindinio stabdžių cilindro veikimas gali būti patikrinamas specialiu stovu, kurį galite rasti automobilių dirbtuvėse. Apžiūra susideda iš darbinio slėgio sudarymo cilindre. Natūraliai, jis turi būti palaikomas tokiame pačiame lygyje 7-10 sekundžių, po to kai pasiekiama darbinė žymą. Staigus slėgio sumažėjimas praneša apie pagrindinio stabdžių cilindro sandarumo pažeidimus. Norint atlikti išsamesnę apžiūrą, detalę reikia išardyti. Sugedę stūmokliai ir suplyšę tarpikliai keičiami naujais. Bet jeigu yra įtrūkimų, skeveldrų, įbrėžimų ar kitų pažeidimų ant cilindro korpuso ar paviršiaus, reikalingas visos detalės keitimas. Atliekant remonto ar keitimo darbus, patariama patikrinti kitų hidraulinių detalių veikimą, ypač vamzdelius ir priekinių bei galinių ratų mechanizmus.
Geriausios prekės: Pagrindinis cilindras, stabdžiai
- skersmuo 1 [mm]: 20,6
- medžiaga: ketus
- Jungčių skaičius: 4
- sriegio matas 1: 4x M10x1.0
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be stabdžių skysčio rezervuaro
- montavimo angų skaičius: 2
- Būklė: Jauns
- Skersmuo [mm]: 19
- medžiaga: ketus
- Jungčių skaičius: 4
- sriegio matas 1: 4x M10x1.0
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be stabdžių skysčio rezervuaro
- montavimo angų skaičius: 2
- ilgis [mm]: 40, 114,9
- Būklė: Jauns
- medžiaga: Aliuminis
- Angos skersmuo [mm]: 23,81
- sriegio dydis: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
- montavimo vieta: priekis
- atstumas nuo tvirtinimo veržlės [mm]: 60
- Būklė: Jauns
- Skersmuo [mm]: 20,6
- medžiaga: Aliuminis
- sriegio dydis: M12x1
- Jungčių skaičius: 2
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be stabdžių skysčio rezervuaro
- montavimo vieta: priekis
- ilgis [mm]: 38,5, 139,5
- Būklė: Jauns
- medžiaga: ketus
- sriegio matas 1: 3x M10x1.0
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be stabdžių skysčio rezervuaro
- stūmoklio skersmuo [mm]: 22,2
- Angos skersmuo 2 [mm]: 17,46
- montavimo angų skaičius: 2
- montavimo vieta: priekis
- ilgis [mm]: 18,5, 168
- stebėti sistemos užpildymo kiekį
- Būklė: Jauns
- medžiaga: ketus
- Angos skersmuo [mm]: 25,4
- sriegio dydis: 10 x 1 (2)
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be stabdžių skysčio rezervuaro
- Būklė: Jauns
- skersmuo 1 [mm]: 19,05
- medžiaga: ketus
- Būklė: Jauns
- medžiaga: ketus
- sriegio dydis: 10 X 1,25 (3), 1 8 27 npsf (1)
- Stūmoklio skersmuo [mm]: 19,05
- Būklė: Jauns
- medžiaga: ketus
- Angos skersmuo [mm]: 22,2
- stabdžių sistema: ATE
- sriegio dydis: 10 x 1 (3)
- Būklė: Jauns
- Skersmuo [mm]: 19
- stabdžių sistema: ATE
- sriegio dydis: M10x1
- Jungčių skaičius: 4
- Būklė: Jauns
- stabdžių sistema: Bendix
- sriegio matas 1: M10x1
- Stūmoklio skersmuo [mm]: 20,6
- Būklė: Jauns
- medžiaga: ketus
- stabdžių sistema: Bendix
- sriegio dydis: 10 X 1 (4)
- Stūmoklio skersmuo [mm]: 20,64
- Būklė: Jauns