Trosas, stovėjimo stabdys Ieškoti:
Trosas, stovėjimo stabdys už mašina
- Stabdžių diskas
- Stabdžiu kaladėlės
- Stabdžių apkaba
- Remonto komplektas, stabdžių apkaba
- Stovėjimo stabdys
- Apsauginis skydas, stabdžių diskas
- Stabdžių trinkelių komplektas, stovėjimo stabdis
- Stabdžių skystis
- Vakuumo siurblys, stabdžių sistema
- Stabdžių žarnelė
- Stabdžių trinkelių komplektas
- Laikiklis, stabdžių apkaba
- Stabdžių būgnas
- Pagrindinis cilindras, stabdžiai
- Stabdžių stiprintuvas
- Stabdžių remonto rinkinys
- Pakabos sfera, pneumatinė pakaba
- Rato stabdžių cilindras
- Stabdžių žarnelės
- Jutiklio žiedas, abs
- Stabdymo jėgos reguliatorius
- Stabdžių žibinto jungiklis
- Stabdžių skysčio rezervuaras
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Trosas, stovėjimo stabdys
- BMW
- Trosas, stovėjimo stabdys 5 Serija
- Trosas, stovėjimo stabdys 3 Serija
- Trosas, stovėjimo stabdys X5
- VW
- Trosas, stovėjimo stabdys PASSAT
- Trosas, stovėjimo stabdys GOLF
- Trosas, stovėjimo stabdys TRANSPORTER
- MERCEDES-BENZ
- Trosas, stovėjimo stabdys E Klasė
- Trosas, stovėjimo stabdys C Klasė
- Trosas, stovėjimo stabdys M Klasė
- PEUGEOT
- Trosas, stovėjimo stabdys — 3008
- 508
- 307
Informacija - Trosas, stovėjimo stabdys
Stovėjimo stabdžių sistema, kuri yra įrengta su mechaniniu disku, tiesiogiai veikia galinius ratus. Stovėjimo stabdžio trosas susideda iš kelių dalių: svirties, reguliuojančios traukos jėgą, troso, stabdžių trinkelių pavaros mechanizmo, ekvalaizerio ir plėtimosi strypų su įmontuotu mechanizmu, koreguojančiu prošvaisą tarp būgno ir trinkelių. Stovėjimo stabdžių sistema neleidžia automobiliui judėti, kai jis stovi. Stovėjimo stabdys reguliuojama per trosų sistemą ir veikia galinius ratus.
Kadangi diskiniai stabdžiai nėra labai tinkami naudoti stovėjimo stabdžiui, ant galinių ratų yra sumontuoti būgniniai stabdžiai. Būgniniai stabdžiai įjungiami tik nuspaudus stabdžių svirtį. Kai vairuotojas nuspaudžia stovėjimo stabdžio pedalą, yra priekininiame stabdžių kabelyje atsiranda įtampa. Tai veda prie automatinio transmisijos troso išlyginimo. Kiekvienas stabdžių kabelis tiesiamas iš ekvalaizerio į jo galinių ratų stabdžių mechanizmą. Kai virvė išsitęsia, stabdžių trinkelės paleidimo svirtimi yra atidaromos link stabdžių būgno sienelių. Dėl to atsiranda galinių ratų stabdymas. Jeigu naudojami trosai, juos kartais reikia reguliuoti, kadangi jie gali išsitempti. Jeigu jums reikia pakeisti stovėjimo stabdžio trosą, negaiškite laiko parduotuvėse ar servisuose. Jūs tik pararasite savo laiką ir permokėsite už reikiamas dalis.
Geriau apsilankykite mūsų internetinėje parduotuvėje. Mes siūlome platų stabdžių trosų pasirinkimą bet kokiai mašinos markei. Užsisakykite reikiamas dalis už prieinamą kainą. Mes pasirūpinsime, kad prekės būtų pristatytos kuo greičiau. In addition to parking brake cable in our online store you can also purchase shock absorber bearing, ignition coil, oil pan or evaporator. Be stovėjimo stabdžio troso, mūsų internetinėje parduotuvėje galite įsigyti amortizatorių guolius, uždegimo rites, alyvos lovius arba garintuvus.
Ką jums reikia žinoti apie rankinio stabdžio troso keitimą: veikimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Stovėjimo stabdžio trosas neturi tiksliai nurodyto veikimo laiko ir yra keičiamas esant gedimams, judėjimo sumažėjimui, trinties nusidėvėjimui, korozijai ir tvirtinimo detalių nusidėvėjimui.
Rankinio stabdžio troso gedimai pasireiškia šiais ženklais – pakėlus rankinio stabdžio svirtį, galiniai ratai neužsiblokuoja. Jie taip pat gali neatsiblokuoti nuleidus stabdžių svirtį. Be to, svirties lygis gali užstrigti.
Bet kurio rankinio stabdžio troso gedimų diagnostika turėtų būti atliekama autoservise. Specialistai pakels automobilį ant kėlimo platformos ir apžiūrės dalį ar nėra gedimų. Be to, jie patikrins automobilio stovėjimo stabdžio troso įtempimą.
Stovėjimo stabdžio troso keitimo rinkinio diegimą reikėtų patikėti autoserviso specialistams. Procedūros atlikimui jums reikia nuimti galinius ratus ir stabdžių būgnus. Tuomet, specialistai atsuks trosų tvirtinimo elementus, atjungs rankinio stabdžio priekinį trosą bei galinius, jeigu tokie yra. Sugedę trosai nuimami nuo galinių ratų stabdžių ir įdiegiami nauji. Po naujų stovėjimo stabdžio trosų diegimo, atliekamas įtempimo sistemos nustatymas, pagal automobilio techninės dokumentacijos rekomendacijas.
Kaip pakeisti rankinio stabdžio trosą? Ar galima sutaisyti stovėjimo stabdžio trosą?
Norėdami pakeisti stovėjimo stabdį, kreipkitės į automobilių dirbtuves: tai gana sudėtingas procesas, kuris reikalauja tam tikrų įgūdžių. Labai svarbu tinkamai sureguliuoti naujų dalių įtempimą po jų keitimo. Keitimo procedūra gali skirtis pagal stovėjimo stabdžio sistemos struktūrą. Tiksli instrukcija gali būti randama techninėje automobilio knygelėje.
Rankinio stabdžio troso remontas nėra atliekamas. Esant gedimams, tokiems kaip troso korpuso įtrūkimai, troso plyšimas, užsikirtimas, detalę reikia pakeisti.
Kokia rankinio stabdžio troso struktūra?
Stovėjimo stabdis turi tokią struktūrą: trosas danga yra daugiasluoksnės sudėties, pagaminta iš patvarios ir elastingos polimerinės medžiagos; viduje trosas yra supintas iš mažų plieninių siūlelių. Detalės korpuso ilgis yra didesnis, negu pačios dalies ilgis, dėl to užtikrinamas mechanizmo judėjimas. Troso galai yra sutvirtinti vienas su kitu, o jų pagalba atliekamas detalės ir stabdymo mechanizmo ar automobilio korpuso sujungimas. Aktyvavus sistemą, trosas yra įtempiamas ir perduoda atitinkamą jėgą į svirtį, su kuria stabdžių kaladėlės prisispaudžia prie būgno. Jos sugrįžta į pradinę savo padėtį dėl grąžinimo spyruoklės poveikio. Modernių automobilių stovėjimo stabdžių sistemoje jos gali skirtis. Pati dažniausia kombinacija: vienas priekinis trosas ir du galiniai, vienas su kitu sujungti korektoriaus pagalba.
Kaip atlikti stovėjimo stabdžio nustatymą patiems?
Nerekomenduojama patiems atlikti stovėjimo stabdžio troso reguliavimo. Visos sistemos veiksmingumas priklauso nuo šio nustatymo. Detalės įtempimo reguliavimui naudojama speciali mova stabdžių sistemos konstrukcijoje. Automobilių dirbtuvių specialistai nustatys teisingą darbinį troso ilgį pasukdami šią movą tam tikru pasukimų skaičiumi. Dažniausiai, detalės įtempimo reguliavimas reikalingas dviem atvejais: jeigu trosas išsitempė po ilgo naudojimo arba nusidėvėjo stabdžių kaladėlės.
Geriausios prekės: Trosas, stovėjimo stabdys
- montavimo vieta: dešinysis galinis, kairysis galinis
- ilgis [mm]: 1580, 918
- stabdžių tipas: būgninis stabdys
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinis, kairė, dešinė
- ilgis [mm]: 1293/1127
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: kairysis galinis, dešinysis galinis
- ilgis [mm]: 1420/1048
- stabdžių tipas: diskas/būgnas, būgninis stabdys
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 1170/895
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinis, kairė, dešinė
- ilgis [mm]: 1883/1062
- stabdžių tipas: Stabdžių diskas/trinkelės
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinis, dešinysis galinis
- ilgis [mm]: 1708 / 1140
- stabdžių tipas: Stabdžių diskas/trinkelės
- stabdymo įrenginys: Stovėjimo stabdžiui
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: dešinysis galinis, kairysis galinis
- ilgis [mm]: 1303, 1005
- stabdžių tipas: Stabdžių diskas/trinkelės
- būtinas kiekis: 2
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: kairysis galinis, dešinysis galinis
- ilgis [mm]: 1631/1062
- stabdžių tipas: Stabdžių diskas/trinkelės
- būtinas kiekis: 2
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: kairysis galinis, dešinysis galinis
- ilgis [mm]: 1450/810
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 1060
- galimas MAPP kodas
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 1447
- galimas MAPP kodas
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 1693
- galimas MAPP kodas
- Būklė: Jauns