Vidinė skersinė vairo trauklė Ieškoti:
Vidinė skersinė vairo trauklė už mašina
- Skersinės vairo trauklės galas
- Hidraulinis siurblys, vairo sistema
- Vairo pavara
- Strypo montavimas
- Centrinė hidraulinė alyva
- Gofruotoji membrana, vairavimas
- Vairo stiprintuvo alyva
- Amortizatorius, vairo mechanizmas
- Vairavimo kampo jutiklis
- Vairo kolonėlė
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Vidinė skersinė vairo trauklė
- BMW
- Vidinė skersinė vairo trauklė 5 Serija
- Vidinė skersinė vairo trauklė 3 Serija
- Vidinė skersinė vairo trauklė X5
- AUDI
- Vidinė skersinė vairo trauklė A6
- Vidinė skersinė vairo trauklė A4
- Vidinė skersinė vairo trauklė A3
- VW
- Vidinė skersinė vairo trauklė PASSAT
- Vidinė skersinė vairo trauklė GOLF
- Vidinė skersinė vairo trauklė TRANSPORTER
Informacija - Vidinė skersinė vairo trauklė
Kartu su strypo formos elementu reikalingi įjunginiai vyriai sujungiant atskirus transporto priemonės vairo mazgus. Savo konstrukcija, ašies vyris yra panašus į radialinės-ašinės apkrovos jungtį, dėl to, kad ašis ir korpuso žiedų slydimo paviršius sudaro tam tikrą kampą su guoline ašimi. Įprastai, įjunginiai vyriai reikalingi esant ašies apkrovai, bet kartais, su tam tikrais apribojimais, jei gali dirbti su apjungta apkrova. Reikia paminėti, kad tokiais atvejais radialinis apkrovos komponentas neturetų viršyti penkiasdešimties procentų ašinės apkrovos, kurį veikia tuo pat metu. Paprastai įjungnis vyris susitepa pats. Tokio tipo vyriai pagaminami kartu su slydžiais paviršiais, iš plieno ir sudėtinio politetrafluoretileno.
Kalbant apie įjunginių vyrių žiedus, jie gaminami iš chromuoto plieno.Tuo pat metu jie grūdinami ir poliruojami. Jie taip pat turi politetrafluoretileno ir plastikinį apdengimą, kaip slydimo paviršius. Be to, jie sustiprinami stiklo pluoštu, kuris įleidžiamas tiesiai į žiedą. Žiedo-ašies slydimo paviršius taip pat padengtas kietu chromu lydiniu ir lyčio tepalu. Vyriai yra išardomos dalys. Tai leidžia vyrių dalis montuoti atskirai. Leidžiamos įjunginių vyrių darbo temperatūros yra nuo - 40 ° C iki 75 ° C. Tam tikrą laiką jie gali veikti ir temperatūroje iki +110 ° C, bet verta atsiminti, kad tokiais atvejais reikia ženkliai sumažinti apkrovą.
Nepaisant to, kad įjunginiai vyriai yra įšardomos detalės, gedimo atveju jų taisyti nepatartina. Protingiau ir naudingiau būtų užsisakyti naujus. Mūsų internetineje parduotuvėje jūs rasite platų produktų pasirinkimą, prieinamas kainas ir greitą pristatymą. Jeigu jums reikia stabilizatoriaus, plėtimosi vožtuvo, gofruotų vamzdelių rinkinio ar bet kokios kitos atsarginės dalies, užsukite į mūsų tinklapį ir visus juos rasite protingomis kainomis!
Ką reikia žinoti apie skersinės / išilginės vairo trauklės keitimą: naudojimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Išilginė vairo trauklė, visai kaip ir skersinė trauklė neturi nurodyto veikimo limito. Šių dalių keitimas atliekamas esant trauklės deformacijai, pavyzdžiui dėl susidūrimo su duobės kraštu. Be to, dalies keitimas atliekamas esant korozijai, įtrūkimams, atsilaisvinus tvirtinimo detalėms.
Dažnai, beldimas pakaboje ir didelis vairo laisvas judėjimas praneša apie skersinės / išilginės vairo trauklės gedimą. Esant gedimo ženklams, reikia susisiekti su automobilių dirbtuvėmis.
Specialistai atliks išsamią skersinės trauklės ašies sujungimo diagnostiką. Tam reikalinga apžiūros duobė arba kėlimo platforma. Dalis apžiūrima vizualiai dėl gedimų, taip pat patikrinamas laisvas vairo judėjimas.
Jeigu išilginė arba skersinė vairo trauklė turi būti keičiamos, rekomenduojama susisiekti su autoservisu. Senos dalies montavimas yra beveik neįmanomas be specialių įrankių. Ratų balansavimas reikalingas po naujos dalies įdiegimo.
Geriausios prekės: Vidinė skersinė vairo trauklė
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- ilgis [mm]: 252
- sriegio matas 1: M12x1
- sriegio matas 2: M14x1,5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: kairė, dešinė
- bendras ilgis [mm]: 227
- sriegio matas 1: MM16X1.5R
- sriegio dydis: MM12X1R
- ašies jungties ilgis [mm]: 212
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- ilgis [mm]: 240
- sriegio matas 1: M16x1,5
- sriegio matas 2: M14x1,5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė, vidinis
- ilgis [mm]: 340
- sriegio matas 1: M14x1,5
- sriegio matas 2: M16X1,5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė, priekinė ašis
- ilgis [mm]: 294,00
- sriegio matas 1: M14x1,5A
- sriegio matas 2: M14x1,5A
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: vidinis, priekinė ašis, kairė ir dešinė
- ilgis [mm]: 358
- sriegio matas 1: M14X1.5
- sriegio matas 2: M14X1.5
- skersmuo 1 [mm]: 18
- pakuotės tipas: dėžė
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- sriegio matas 1: MM14X1.5R
- sriegio dydis: MM14X1.5R
- ašies jungties ilgis [mm]: 297
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė, vidinis
- bendras ilgis [mm]: 319,8
- sriegio matas 1: M14x1.5
- sriegio matas 2: M14x1,5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: kairė ir dešinė, vidinis, priekinė ašis
- ilgis [mm]: 332
- sriegio tipas: su dešininiu sriegiu
- sriegio matas 1: M16X1.5
- sriegio matas 2: M16X1.5
- skersmuo 1 [mm]: 16
- pakuotės tipas: dėžė
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- sriegio matas 1: M14x1,5A
- sriegio matas 2: M16x1,5A
- ašies jungties sriegio tipas: su dešininiu sriegiu
- ašies jungties ilgis [mm]: 340
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- ilgis [mm]: 205
- sriegio matas 1: M14x1,5
- sriegio matas 2: M18x1,5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė, priekinė ašis, kairė, priekinė ašis, kairė ir dešinė
- bendras ilgis [mm]: 304
- sriegio tipas: su dešininiu sriegiu
- sriegio dydis: M16x1,5
- būtinas kiekis: 2
- ašies jungties ilgis [mm]: 290
- Būklė: Jauns