Vairo pavara Ieškoti:
Vairo pavara už mašina
- Skersinės vairo trauklės galas
- Hidraulinis siurblys, vairo sistema
- Vidinė skersinė vairo trauklė
- Strypo montavimas
- Centrinė hidraulinė alyva
- Gofruotoji membrana, vairavimas
- Vairo stiprintuvo alyva
- Amortizatorius, vairo mechanizmas
- Vairavimo kampo jutiklis
- Vairo kolonėlė
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Vairo pavara
- MERCEDES-BENZ
- Vairo pavara E Klasė
- Vairo pavara C Klasė
- Vairo pavara M Klasė
- NISSAN
- Vairo pavara — QASHQAI
- X-TRAIL
- NOTE
- PEUGEOT
- Vairo pavara — 3008
- 508
- 307
- RENAULT
- Vairo pavara — ESPACE
- SCÉNIC
- MEGANE
Informacija - Vairo pavara
Šis įrenginys skirtas vairo sukimo pavertimui į velenų sukimą, kas ir keičia automobilio kryptį. Suprantama, vairuotojo pastangos sukti vairą padidėja daugybę kartų. Kartu su vairo pavara, vairo mechanizmas perduoda jėgą iš vairuotojo į ratus, o tai nulemia konkretų ratų pasisukimą. Be to, pasukimas be šoninio slydimo yra neįmanomas be ratų slydimo vairaus ilgio arkomis. Savo ruožtu, priekiniai ratai pasisuka skirtingais kampais. Visa tai yra įvykdoma dėl trapecijos formos vairo pavaros grimzlės ir svertų jungties. Priklausomai nuo vairo pavaros, yra keletas tipų vairo mechanizmų: sraigtinė pavara, varžtinė pavara ir dantratinė.
Pirmame pavaros tipe yra sraigtas, kuris veikia kaip pagrindinis elementas. Jis pritvirtintas prie vairo veleno. Taigi volelis yra pritvirtintas ant vieno veleno kartu su jungiamoja trauka ant ritininio guolio. Antrame (varžtiniame) vairo mechanizmo tipe, varžto sukimasis, kuris yra prijungtas prie vairo veleno, yra perduodama į veržlę. Dantytuose vairo mechanizmuose cilindriniai arba kūginiai dantračiai sudaro pavarą. Jie taip pat apima krumpliastiebinį transmisijos tipą, kuriame cilindrinė pavara yra tiesiogiai prijungta prie vairo veleno , o ant krumpliastiebio yra sumontuoti krumpliai.
Ji veikia kaio šoninė traukė. Skirtumas tarp visų vairavimo mechanizmų yra ne tik jų struktūrą, bet taip pat ir panaudojimo sritis. Taigi, sunkvežimiuose naudojama sraigtinė arba varžtinė pavara, kurioje būna įmontuotas stiprintuvas, kaip vairo mechanizme. Mašinose naudojamos krumpliastiėbinės ir sraigtinės-volinės transmisijos. Vairo pavaros gedimas gali sukelti rimtų problemų. Taigi, jei jums reikia naujų atsarginių dalių ar stabdžių kaladėlių, alyvos filtro ir radiatoriaus, tai daug pigiau juos nusipirkti mūsų internetinėje parduotuvėje.
Ką reikia žinoti apie vairo kolonėlių keitimą: veikimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Naudingas vairo kolonėlių veikimo laikas yra apie 150 000 – 200 000 nuvažiuotų kilometrų. Dalies veikimo laikas labai priklauso nuo kelio dangos kokybės, kur važiuojama automobiliu, ir nuo automobilio modelio.
Gedimai, kurie dažniausiai lemia dalies keitimą yra strypo, pagalbinės rankovės ir tarpiklių nusidėvėjimas. Be to, nauja dalis diegiama, jeigu deformacija paveikia hidraulinių vairo kolonėlių kėbulą, pavaras arba dantytą mechanizmą.
Sugedusias vairo kolonėles galima atpažinti pagal, visų pirma, beldimą ir cypimą manevruojant, laisvą vairo judėjimą atliekant posūkius. Be to, gedimą taip pat galima atpažinti dėl alyvos balų po priekine automobilio dalimi ir vairo vibravimą važiuojant tiesiai nelygiu keliu.
Norint patikrinti vairo kolonėlių būklę, daugeliu atvejų reikia jį išrinkti ir iš naujo surinkti. Tuo metu, jums reikia pastatyti automobilį ant apžiūros duobės, arba keltuvo, atjungti vairo traukles ir jų antgalius, atsukti kolonėlių tvirtinimo detales ir kitas vairo sistemos dalis. Vairo kolonėlės gali būti išmontuotas. Kartais, tam reikia išrinkti priekinius ratus. Tai gana intensyvi procedūra, kurią geriau patikėti automobilių profesionalams.
Taip pat, rekomenduojama atlikti šios dalies keitimą automobilių dirbtuvėse. Nauja dalis gali būti įdiegiama išrinkus senąją: kairioji vairo kolonėlė - automobiliams su vairu kairėje ir dešinioji - automobiliams su vairu dešinėje. Reikia pakeisti rankovę, tarpiklius, guolius (ir daugeliu atvejų vairo traukles ir jų galus) kartu su šia dalimi. Pratekanti hidraulinė sistema sutepama pabaigus vairo kolonėlių diegimą.
Geriausios prekės: Vairo pavara
- darbinis režimas: elektr.
- Įrangos lygis: Electric assist
- bendras ilgis [mm]: 1070
- įvado veleno aukštis [mm]: 140
- ašies jungties sriegio dydis: M14x1,5
- vairo pavaros tipas: krumpliastiebinė pavara
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su vairo mechanizmo apvalkalais
- atstumas nuo montavimo angų [mm]: 317
- Būklė: Jauns
- darbinis režimas: rank.
- vairo pavaros tipas: krumpliastiebinė pavara
- bendras ilgis [mm]: 1180
- ašies jungties sriegio dydis: M14
- vairuotojo padėtis: vairas kairėje
- Būklė: Jauns
- darbinis režimas: rank.
- vairuotojo padėtis: vairas kairėje
- bendras ilgis [mm]: 1236
- vairo pavaros tipas: krumpliastiebinė pavara
- įvado veleno aukštis [mm]: 135
- Būklė: Jauns
- darbinis režimas: elektr.
- spalva: pilka
- bendras ilgis [mm]: 1110
- vairo pavaros tipas: krumpliastiebinė pavara
- ašies jungties sriegio dydis: M14
- Būklė: Jauns
- darbinis režimas: elektr.
- Įrangos lygis: Electric Assist
- Būklė: Jauns
- darbinis režimas: hidraulinis
- vairuotojo padėtis: vairas kairėje
- bendras ilgis [mm]: 952
- įvado veleno aukštis [mm]: 43
- Įėjimo svirties jungties tipas: su išdrožomis
- įvado veleno pleištų skaičius: 36
- įvado veleno skersmuo [mm]: 17,4
- Būklė: Jauns
- vairuotojo padėtis: vairas kairėje
- darbinis režimas: hidraulinis
- transporto priemonės įranga: Transporto priemonėms be vairo stiprintuvo
- vairavimo mechanizmas: su traukle
- Būklė: Jauns
- darbinis režimas: hidraulinis
- vairo pavaros tipas: krumpliastiebinė pavara
- vairo pavaros gamintojui: ZF/TRW
- ilgis [mm]: 990
- vairuotojo padėtis: vairas kairėje
- įvado veleno aukštis [mm]: 50
- Vairo pasukimų skaičius: 3,4
- sriegio dydis, įėjimas: M14
- sriegio dydis, išėjimas: M16
- neto svoris [kg]: 6,5
- atstumas nuo montavimo angų [mm]: 234
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su vairo mechanizmo apvalkalais
- Būklė: Jauns
- darbinis režimas: hidraulinis
- vairuotojo padėtis: vairas kairėje
- spalva: pilka
- sriegio dydis, išėjimas: M16
- sriegio dydis, įėjimas: M18
- įvado veleno aukštis [mm]: 48
- vairo pavaros tipas: krumpliastiebinė pavara
- bendras ilgis [mm]: 1050
- Būklė: Jauns
- darbinis režimas: hidraulinis
- vairo pavaros tipas: krumpliastiebinė pavara
- vairo pavaros gamintojui: SMI
- ilgis [mm]: 1160
- vairuotojo padėtis: vairas kairėje
- įvado veleno aukštis [mm]: 100
- Vairo pasukimų skaičius: 3,3
- įleidimo angos Ø [mm]: 11
- išleidimo angos Ø [mm]: 12
- neto svoris [kg]: 8,9
- Būklė: Restauruota
- darbinis režimas: elektr.
- vairo pavaros tipas: krumpliastiebinė pavara
- gamyklinis numeris: SPK-RE-005
- Neto svoris [g]: 4690
- Būklė: Jauns
- papildomas gaminys / papildoma informacija: be elektros variklio
- vairuotojo padėtis: vairas kairėje
- ašies jungties sriegio dydis: M14x1, M14x1,5
- darbinis režimas: elektr.
- transporto priemonės įranga: transporto priemonėms su vairo stiprintuvu
- bendras ilgis [mm]: 1065
- įvado veleno skersmuo [mm]: 16,5
- įvado veleno aukštis [mm]: 139
- Būklė: Jauns