Hidraulinis siurblys, vairo sistema Ieškoti:
Hidraulinis siurblys, vairo sistema už mašina

- Skersinės vairo trauklės galas
- Vairo pavara
- Vidinė skersinė vairo trauklė
- Strypo montavimas
- Gofruotoji membrana, vairavimas
- Centrinė hidraulinė alyva
- Amortizatorius, vairo mechanizmas
- Vairo stiprintuvo alyva
- Vairavimo kampo jutiklis
- Vairo kolonėlė
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Hidraulinis siurblys, vairo sistema
-
MERCEDES-BENZ
- Hidraulinis siurblys, vairo sistema — E Klasė
- C Klasė
- M Klasė
Informacija - Hidraulinis siurblys, vairo sistema
Mes visi žinome, kad šaltą žiemą įprastų automobilio šildytuvo funkcijų nepakanka. Ir tam yra daug priežasčių: labai didelis kėbulas, bloga automobilio izoliacija, dyzelinas, kuris turi mažesnį išsklaidymą nei benzininis variklis, neteisingą vėdinimo sistemos ventiliacijos angų vieta ir pan. Bet visada yra išeitis - įdiegti kitą šildymo prietaisą , kad padėti pagrindiniam šildytuvui.
Pagalbinis siurblys yra pritaikytas veikti kartu su skysčio šildytuvu, siekiant užtikrinti skysčio judėjimą šildymo sistemoje, keleivių salone ir vidaus degimo variklio aušinimo sistemoje. Yra keletas pagalbinio siurblio privalumų: vidaus šildimo procesas yra daug greitesnis dėl didelio aušinimo skysčio judėjimo greičio, didelės talpos siurblio dėka. Pagalbinis siurblys iš pradžių buvo skirtas eksploatavimui ir veikimui ekstremaliomis klimato sąlygomis. To įrodymas yra siurblio atsparumas šalčiui (esant žemai temperatūrai, elektros siurblio išėjimo slėgis yra stabilus).
Pagalbinis siurblys taip pat turi didelę talpą ir galią,o tai nustatoma pagal gerokai besiskyriantį slėgį tarp įėjimo ir išėjimo. Pirkite pagalbinį siurblį mūsų internetinėje parduotuvėje už labai mažą kainą ir jūs tikrai įvertinsite jo naudą. Vienas iš privalumų – greitas salono šildymas, kai variklis yra išjungtas. Kitas privalumas – tas faktas, jog šildytuvas padės vairuotojui ir keleiviams mėgautis kelione. Mūsų internetinėje parduotuvėje galite įsigyti kitų automobilinių dalių, pavyzdžiui, valytuvų varikliuką, stabdžių kaladėles, smagračius ir durų rankenas.
Ką reikia žinoti apie hidraulinio vairo stiprintuvo siurblio keitimą: veikimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Nėra tiksliai nustatyto hidraulinio vairo stiprintuvo siurblio keitimo. Nauja dalis diegiama tada, kai pavyzdžiui, guolis yra sulūžęs arba ašmenys deformavosi.
Daugeliu atvejų, faktas, kad dalis yra sugedusi atpažįstama iš garso vykstant siurbimui ir sunkiam vairo sukimui. Be to, stiprintuvo skysčio pratekėjimas, taip pat yra įmanomas. Jo pėdsakai gali būti randami po automobiliu ir ant pačio hidraulinio vairo stiprintuvo siurblio.
Norint patikrinti siurblį, reikia jį išrinkti. Tai gana sudėtinga procedūra, tad geriausia ją patikėti automobilių servisui. Specialistai išrinks automobilio dalį, išvalys ją nuo purvo ir nuodugniai apžiūrės.
Keisti hidraulinio vairo stiprintuvo siurblį reikia automobilių dirbtuvėse. Tinkamo hidraulinio stiprintuvo diržo įtempimas reikalingas diegiant naują dalį, o taip pat teisingas trauklės tvirtinimas ir geras stiprintuvo sistemos sutepimas po darbų. Atliekant tokius darbus, reikia geros patirties remontuojant automobilius. Be to, keitimo metu gali reikėti specialių įrankių.
Geriausios prekės: Hidraulinis siurblys, vairo sistema

- darbinis režimas: hidraulinis
- adapterio forma: trikampis
- vairuotojo padėtis: Kairės / dešinės pusės eismui
- atstumas nuo adapterio iki siurblio [mm]: 32
- slėgis [bar]: 120
- skriemuliai: be diržo skriemulio
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be diržo
- Būklė: Jauns

- stebulės profilis: Curved triangle
- darbinis režimas: hidraulinis
- tiekimo kiekis [l/h]: 60
- darbinis slėgis [bar]: 100
- skriemuliai: be diržo skriemulio
- Būklė: Jauns

- darbinis režimas: hidraulinis
- skriemuliai: be diržo skriemulio
- vairuotojo padėtis: Kairės / dešinės pusės eismui
- tiekimo kiekis [l/h]: 80
- Būklė: Jauns

- stebulės profilis: Triangle
- darbinis režimas: hidraulinis
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su rezervuaru
- atsarginė dalis
- skriemuliai: be diržo skriemulio
- diržo skriemulio Ø [mm]: 150
- briaunų skaičius: 5
- gamintojo apribojimas: ZF/LUK
- Būklė: Jauns

- stebulės profilis: Triangle
- darbinis režimas: hidraulinis
- tiekimo kiekis [l/h]: 80
- Būklė: Jauns

- darbinis režimas: hidraulinis
- vairavimo mechanizmo gamintojui: Saginaw
- neto svoris [kg]: 2,03
- griovelių skaičius: 7
- diržo skriemulio Ø [mm]: 126
- Būklė: Jauns

- darbinis režimas: hidraulinis
- siurblio tipas: vakuumo siurblys
- sukimo kryptis: rotacija pagal laikrodžio rodyklę
- vožtuvo tipas: slėgio ribojimo vožtuvas
- tiekimo kiekis [l/h]: 100
- skriemuliai: su diržo skriemuliu
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su rezervuaru
- briaunų skaičius: 6
- darbinis slėgis [bar]: 120
- Būklė: Jauns

- darbinis režimas: hidraulinis
- įleidimo angos Ø [mm]: 16
- išleidimo angos Ø [mm]: 16
- adapterio forma: trikampis
- vairuotojo padėtis: Kairės / dešinės pusės eismui
- tiekimo kiekis [l/h]: 70
- slėgis [bar]: 110
- Būklė: Jauns

- darbinis režimas: hidraulinis
- krumplių skaičius: 23
- vairuotojo padėtis: Kairės / dešinės pusės eismui
- tiekimo kiekis [l/h]: 90
- slėgis [bar]: 110
- Būklė: Jauns

- darbinis režimas: hidraulinis
- skriemuliai: be diržo skriemulio
- tiekimo kiekis [l/h]: 90
- darbinis slėgis [bar]: 120
- Būklė: Jauns

- gamintojo apribojimas: TRW
- vairuotojo padėtis: Kairės / dešinės pusės eismui
- atsarginė dalis
- stebėti techninius duomenis
- stebėti paslaugos informaciją
- Būklė: Restauruota

- darbinis režimas: hidraulinis
- briaunų skaičius: 6
- diržo skriemulio Ø [mm]: 125
- tiekimo kiekis [l/h]: 70
- skriemuliai: su diržo skriemuliu
- darbinis slėgis [bar]: 100
- Būklė: Jauns