Skersinės vairo trauklės galas Ieškoti:
Skersinės vairo trauklės galas už mašina
- Hidraulinis siurblys, vairo sistema
- Vairo pavara
- Vidinė skersinė vairo trauklė
- Strypo montavimas
- Centrinė hidraulinė alyva
- Gofruotoji membrana, vairavimas
- Amortizatorius, vairo mechanizmas
- Vairo stiprintuvo alyva
- Vairavimo kampo jutiklis
- Vairo kolonėlė
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Skersinės vairo trauklės galas
- BMW
- Skersinės vairo trauklės galas 5 Serija
- Skersinės vairo trauklės galas 3 Serija
- Skersinės vairo trauklės galas X5
- AUDI
- Skersinės vairo trauklės galas A6
- Skersinės vairo trauklės galas A4
- Skersinės vairo trauklės galas A3
- VW
- Skersinės vairo trauklės galas PASSAT
- Skersinės vairo trauklės galas GOLF
- Skersinės vairo trauklės galas TRANSPORTER
Informacija - Skersinės vairo trauklės galas
Traukės galas bet kurioje transporto priemonėje yra įtraukiamas į posūkio jėgos perdavimo nuo vairo įrenginio tiesiogiai į ratus. Traukės galas turi kairį ir, atitinkamai, dešinį sriegį. Traukės pasukimas leidžia jums keisti jos ilgį ir taip reguliuoti suvedimą. Traukės galai ir švaistiklio svirtis turi būti saugiai pritvirtinti varžtais ir poveržlėmis. Traukės galai yra užfiksuoti tam tikras pozicijoje dvejais sujungiamaisias varžtais, suspaudžiant srieginę galo dalį. Vienas galas yra sriegiuotas į dešinę, o kitas – į kairę. Atitinkamai, vyrių galai tap pat turi skirtingas srieges.
Tai leidžia jums keisti traukės ilgį, reguliuojant suvedimo kampą, neišimant jos iš automobilio. Turėtumėte reguliariai tikrinti traukių galų apsaugos nuo dulkių atvartus. Įskilęs atvartas praleis pruvą ir drėgmę į traukės šarnyrą. Dėl to šarnyras gali sulužti. Traukės galas su pažeistu apsaugos nuo dulkių atvartu turėtų būti pilnai pakeistas, kadangi atskirai atvarto nusipirkti negalima. Jei jums reikia pakeisti traukės galą, nereikia gaišti laiko parduotuvėse ar garažuose. Jūs tik sugaišite laiką ir ženkliai permokėsite už reikiamą dalį.
Užsukite į mūsų internetinę parduotuvę neišeidami iš namų ar biuro. Mes siūlome platų traukių galų pasirinkimą. Užsisakykite reikiamas dalis už prieinamą kainą ir me greita jas pristatysime. Be traukės galų, jūs taip pat mūsų internetinėje parduotuvėje galite rasti kitų atsarginių dalių, pavyzdžiui, sklendės guolių, uždegimo žvakių, smagračių ir ratų stabdžių cilindrų.
Ką reikia žinoti apie vairo trauklės antgalių keitimą: naudojimo laiko limitai, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Vairo trauklės antgalių naudojimo limitas yra apie 40 000 - 70 000 nuvažiuotų kilometrų. Jų veikimo laikas priklauso nuo daugelio faktorių, ypač nuo kelio kokybės ir vairavimo stiliaus.
Vienas dažniausiai pasitaikančių dalių gedimų yra abrazinis nusidėvėjimas ir kamuolinio guolio korozija. Be to, vairo trauklės antgaliai yra linkę į mechaninius pažeidimus, pavyzdžiui, pervažiuojant per kliūtį.
Konkretūs vairo trauklės antgalių gedimo ženklai yra: padidėjęs laisvas vairo judėjimas, prastesnis automobilio važiavimas. Be to, beldimas ties priekine pakabos dalimi darant posūkius ir važiuojant nelygiu keliu taip pat praneša apie vairo trauklės gedimus.
Savarankiška dalies diagnostika apima tik vizualinę būklės apžiūrą. Norint tai atlikti, automobilį reikia pastatyti virš apžiūros duobės, nustatyti stovėjimo stabdį ir išjungti degimą. Tuomet, jums reikia apžiūrėti dulkių apsaugą nuo pažeidimų. Dėl detalesnės apžiūros, jums reikia apsilankyti automobilių servise.
Rekomenduojama patikėti vairo trauklių keitimą autoserviso specialistams, nes kai kurie sunkumai gali kilti montuojant automobilio dalis. Automobilis nustatomas ant stovėjimo stabdžio, pakeliamas su platformos pagalba, o jo priekiniai ratai nuimami. Jeigu nuimtų dalių sujungimai yra labai surūdiję, tuomet juos reikia nuvalyti ir sutepti su medžiagomis nuo rūdžių. Tada, pritvirtinimo dalis, kartu su kuria vairo trauklės prijungiamos prie vairo stūmoklio, yra atsukamos. Tada nuimami vairo trauklės galai. Išmontuojant, pilnos rotacijos kiekis turi būti skaičiuojamas arba laisvos dalies atstumas pamatuojamas. Tai padės tinkamai įdiegti naują dalį.
Rekomenduojama pakeisti vairo trauklės sujungimus perkant rinkinį: kairį ir dešinį. Taip pat reikia patikrinti ir nustatyti ratų kapus įdiegus naujas dalis autoservise.
Kaip pakeisti vairo trauklės galus be ratų kampų nustatymo? Kaip žinoti, kad laikas juos keisti?
Neįmanoma pakeisti vairo trauklės galų be ratų kampų nustatymo. Įdiegus naujas dalis, būtina nustatyti ratų kampus, kad automobilis tinkamai veiktų. Tikslus nustatymas įmanomas tik ant specialaus stovo. Todėl, patariama patikėti vairo trauklių antgalių keitimą profesionalams. Jūs galite suprasti, kad atėjo laikas naujų dalių keitimui pagal šiuos ženklus:
- laisvas vairo judėjimas ir vibracija;
- keisti garsai važiuojant;
- netolygus padangų nusidėvėjimas.
Kokio prekinio ženklo vairo trauklės galus geriausia naudoti jūsų automobilyje?
Savo automobilyje geriausia įdiegti vairo trauklės galus gaminamus vienos iš šių kompanijų: Febi Bilstein, Lemförder, Metzger, A.B.S., Mapco, Stark Professional Line, Delphi, Moog, Sidem, Meyle, Ridex, Ruville, Swag, Topran, Fortune Line, Monroe, NK, Sasic ir Triscan, TRW. Jų gaminiai, išsiskiria aukšta kokybe ir patikimumu, kurį įrodo daugybė teigiamų atsiliepimų internete ir lyderiaujančios pozicijos daugelyje reitingų. Mūsų specialistai padės jums išsirinkti tinkamiausius vairo trauklės antgalius jūsų automobiliui: jie išrinks dalis tinkančias jūsų automobilio techniniams reikalavimams ir veikimo sąlygoms.
Kaip patikrinti vairo trauklės galus?
Galite patikrinti vairo trauklių antgalius patys, sekdami mūsų rekomendacijas. Pirma, pabandykite pasukti vairą į abi puses, esant išjungtam varikliui. Beldimo garsai praneša apie vairo valdymo dalių gedimus. Po to, pastatykite savo automobilį virš apžiūros duobės, rampos ar pakelkite su domkrato pagalba. Paprašykite padėjėjo pajudinti vairą į abi puses ir tuo pačiu metu sekite vairo trauklės galą patys. Dažnai, laisvas judėjimas lengvai matomas vizualiai. Jūs taip pat galite nuimti atitinkamą ašį pakeldami automobilį, laikydami vairo trauklės galą viena ranka ir bandydami pasiūbuoti automobilio ratą kita ranka, tuo pačiu metu. Jeigu laisvas judėjimas pastebimas šios procedūros metu, šią dalį, turbūt, reikia pakeisti.
Kokie ženklai praneša apie vairo trauklės galų gedimus?
Vairo trauklės galų gedimai dažniausiai atpažįstami dėl keisto beldimo pakaboje, kuris padidėja važiuojant nelygiais keliais ar manevruojant: tai praneša apie laisvą judėjimą jungties įmovoje.Dalių gedimus taip pat galima atpažinti dėl prastesnio automobilio valdymo, vairo svyravimo važiuojant keliais su prastu paviršiumi arba stabdant, važiuojant įkalne nuo tiesaus automobilio judėjimo ir kitų ženklų. Mes jau pasakojome jums kaip atpažinti laisvą vairo trauklių antgalių judėjimą ir atsakyti į klausimą apie vairo trauklių galų apžiūrą.
Geriausios prekės: Skersinės vairo trauklės galas
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- ilgis [mm]: 78
- sriegio matas 2: M10x1.25
- kūgio dydis [mm]: 13,4
- kūgio nuolydis: 1:8
- sriegio tipas: su vidiniu sriegiu, su dešininiu sriegiu
- sriegio dydis: M14x1.5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, išor., priekinė ašis, kairė ir dešinė
- ilgis [mm]: 107
- Išorinis sriegis [mm]: M14x1,5
- kūgio dydis [mm]: 12
- kūgio nuolydis: 1/5
- sriegio tipas: su dešininiu sriegiu
- Išorinio sriegio matmuo: M10 x 1,25
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė, išor.
- ilgis [mm]: 90
- sriegio matas 1: M14X1.5
- sriegio matas 2: M10X1.25
- kūgio dydis [mm]: 11,8
- kūgio nuolydis: 1/5
- skersmuo 1 [mm]: 14,5
- Būklė: Jauns
- ilgis [mm]: 92
- sriegio matas 2: M12X1.5
- kūgio dydis [mm]: 13,2
- sriegio tipas: su dešininiu sriegiu
- sriegio dydis: 14x1,5
- neto svoris [kg]: 0,41
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: dešinė, priekinė ašis
- ilgis [mm]: 113
- sriegio matas 1: MM10X1.5R
- kūgio dydis [mm]: 11,6
- kūgio nuolydis: 1/6
- sriegio dydis: FM14X1.5R
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė
- ilgis [mm]: 209
- sriegio matas 1: MM10X1.25R
- kūgio dydis [mm]: 12
- kūgio nuolydis: 1/5
- sriegio dydis: FM14X1.5R
- forma: pakreipta
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė
- ilgis [mm]: 195
- sriegio matas 1: MM10X1,25R
- kūgio dydis [mm]: 12
- kūgio nuolydis: 1/5
- sriegio dydis: FM14X1,5R
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė, išor.
- ilgis [mm]: 151
- sriegio matas 1: FM8X1,25R
- Išorinis sriegis [mm]: M14x1,5
- kūgio dydis [mm]: 17,5
- sriegio tipas: su dešininiu sriegiu
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su veržle
- jungties skersmuo [mm]: 25
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė
- ilgis [mm]: 172
- sriegio matas 1: M14x1,5
- sriegio matas 2: M14x1,5
- kūgio dydis [mm]: 16,10
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekis
- Išorinis sriegis [mm]: M14x1,5
- kūgio dydis [mm]: 12,10
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė, kairė, priekis
- ilgis [mm]: 165
- kūgio dydis [mm]: 12
- kūgio nuolydis: 1/5
- sriegio dydis: M10x1,25, M14 X 1.5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė
- ilgis [mm]: 181
- vidinis sriegis [mm]: M14x1,5
- Išorinis sriegis 1 [mm]: M10x1,25
- kūgio dydis [mm]: 11,9
- kūgio nuolydis: 1/5
- Būklė: Jauns