Kuro filtras dyzelinas ir benzinas Ieškoti:
Kuro filtras už mašina
- Oro filtras
- Alyvos filtras
- Salono filtras
- Hidraulinių filtrų komplektas, automatinė transmisija
- Sportinis oro filtras
- Hidraulinis filtras, vairo sistema
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Kuro filtras
- MERCEDES-BENZ
- Kuro filtras E Klasė
- Kuro filtras C Klasė
- Kuro filtras M Klasė
- NISSAN
- Kuro filtras — QASHQAI
- X-TRAIL
- NOTE
- PEUGEOT
- Kuro filtras — 3008
- 508
- 307
- RENAULT
- Kuro filtras — ESPACE
- SCÉNIC
- MEGANE
Informacija - Kuro filtras
Kuro filtrai, įmontuoti į automobilio variklius, užtikrina abiejų tarpusavio veikimą tarp smulkaus bei stambaus filtrų. Smulkaus filtro funkcija yra išvalyti kurą nuo didelio skaičiaus priemaišų. Šis elementas kartu su tinklelinio filtro elementu, kuris yra sudarytas iš reflektoriaus ir bosinių grotelių. Filtro elementas įmontuojamas į srieginę stėbulę ir įstatomas dežės viduje, kuri įtaisyta ant korpuso su slėgio žiedu ir varštu. Dežės ir korpuse sujingime yra plomba, padaryta iš paranoti tarpiklio. Kuomet variklis veikia, Kuras patenka per vamzdį bei vožduvo skyles į filtrą, tuomet eina žemyn per žiedinį tarpą tarp reflektoriaus ir dežės sienos.
Išsiplėtimo rezervuare yra pašalinamas didelis kiekis priemaišų, taip pat kaip ir vanduo iš kuro. Tuomet kuras pakyla per centrinį dangtį į filtro elemntą groteles, kurios išvalo jį nuo smulkių priemaišų. Stambaus filtro atvėju, jis išvalo kurą nuo smulkiausių mechaninių priemaišų ir vandens. Tam tikruose automobiliuose, būna instaliuoti dvilypiai stambūs filtrai, kuriuose kuras išgryninamas abejuose filtro elementuose. Be to, poreikiui esant, pirmasis elementas gali būti lengvai išplautas, ir kad tai altikti, nėra būtina visiškai išimti filtrą. Jūs galite išvalyti filtrą panaudojus čiaupą, įmontuotą į filtro dangtį. Paprasčiausiai atsukite nutekėjimo varžtą ir leiskite nutekėti dalelytėm iš filtro elemento paviršiaus.
Kalbant apie stambaus filtro dizainą, derėtų atkreipti dėmesį, kad jis yra montuojamas tarp kuro pompos ir karbiūratoriaus. Ši pagalbinė dalis susideda iš korpuso, išsiplėtimo rezervuaro bei pačio filtro elemento, kuris yra pagamintas iš keramikos arba tvirto apvalios formos tinklelio. Kuro filtrai retai sugęsta, nes šis elementas, kaip ir kiti filtrai, privalo būti pakeistas po tam tikro laiko. Taigi jei jūs užsukote į detalių parduotuvę, kad pakeisti kuro, salono arba oro filtrus, tuomet tam, kad sutaupyti, užsisakykite ir papildomų dalių ateičiai mūsų el. parduotuvėje.
Ką reikia žinoti apie kuro filtro keitimą: naudojimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Rekomenduojama atlikti kietųjų dalelių kuro filtro keitimą kas kiekvienus 60 000 – 80 000 nuvažiuotų kilometrų. Smulkaus kuro filtro veikimo limitas yra apie 20 000 – 30 000 nuvažiuotų kilometrų. Be to, dažniausiai, dyzeliniuose varikliuose, dalies veikimo laikas yra trumpesnis, negu benzininiuose.
Dažni dalies gedimai yra rūdys arba filtravimo elemento pažeidimai. Būtinybė keisti kuro filtrą atsiranda esant mažesniam galingumui ir nestabiliam variklio veikimui, padidėjusioms kuro sąnaudoms, garsui kai veikia siurblys. Kartais variklis užgęsta ir neužsikuria. Jeigu kuro filtro indikatorius yra užsikišęs, tai praneš atitinkamas signalas.
Išorinei filtro būklės apžiūrai jums reikia kreiptis į autoservisą. Specialistai išmontuos dalį ir apžiūrės ją nuo apnašų, filtro elemento pažeidimų ir korpuso formos pasikeitimų.
Kuro filtro keitimas taip pat turi būti atliekamas automobilių dirbtuvėse, nes kuro sistema reikalauja aukštos kvalifikacijos. Specialistai atjungs kuro žarneles nuo dalies, atsuks filtro tvirtinimo dalis ir nuims. Nauja dalis įdiegiama pagal nurodymus ant korpuso, kur parodoma kuro tekėjimo kryptis.
Kaip pakeisti kuro filtrą? Kur jis yra?
Kuro filtro keitimas turėtų būti patikėtas profesionalams, kadangi ši dalis dažniausiai yra sunkiai pasiekiamose vietose, o keitimą atlikti patiems bus gana sunku. Be to, pabaigus darbus, svarbu teisingai užpildyti filtrą kuru ir nuorinti kuro sistemą. Dažniausiai, naujuose automobiliuose įdiegiami du kuro filtrai: stambaus tinklelio kuro filtras ir smulkus filtras. Tai galioja automobiliams, kurie veikia su benzinu ir dyzeliniams modeliams. Stambaus tinklelio filtras sukurtas sustabdyti dideles daleles ir visuomet montuojamas kuro bake. Smulkus filtras sustabdo smulkesnes daleles ir gali būti dedamas kuro bake, o taip pat po kapotu ar automobilio apačia, prieš arba po kuro siurbliu.
Kada reikia pakeisti kuro filtrą?
Kuro filtrai automobiliuose, varomuose dyzeliniu kuru turi būti pakeičiami kiekvieno alyvos keitimo metu - vidutiniškai, po 10 000 – 15 000 nuvažiuotų kilometrų. Automobiliuose su benzininiais varikliais dalys veikia ilgiau: jos turi būti keičiamos kas antrą ar trečią alyvos keitimą, vidutiniškai po 20 000 – 30 000 nuvažiuotų kilometrų. Neplanuotas naujo kuro filtro keitimas turi būti atliekamas tada, jeigu pastebite padidėjusias kuro sąnaudas, mažesnį variklio galingumą, suprastėjusias automobilio dinamines savybes ar kitus ženklus pranešančius apie šios detalės gedimą.
Kurį kuro filtrą geriausia įdiegti mano automobilyje?
Jūsų automobilyje geriausia įdiegti kuro filtrus iš tokių gamintojų kaip Bosch, Champion, Febi Bilstein, Filtron, Knecht, Stark Professional Line, Magneti Marelli, Ridex, Delphi, Mahle Original, Mann-filter, Mapco, Swag, Topran, Vaico ir Valeo. Produktai iš šių kompanijų išsiskiria savo aukšta kokybe ir tarnaus jums ilgai. Be to, svarbu pasirinkti dalis pagal jūsų automobilio techninius reikalavimus. Pavyzdžiui, dyzeliu varomiems automobiliams, kuro filtrai gali turėti drėgmės atsparumo funkciją be to, kad išvalys kurą nuo pašalinių medžiagų.
Geriausios prekės: Kuro filtras benzinas ir dyzelinas
- filtro tipas: filtro įdėklas
- Aukštis [mm]: 93
- Skersmuo [mm]: 71
- vidinis skersmuo [mm]: 19
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su tarpikliais / sandarikliais
- Būklė: Jauns
- filtro tipas: tiesioginis filtras
- Aukštis [mm]: 165
- Skersmuo [mm]: 81,5
- įleidimo angos Ø [mm]: 8
- išleidimo angos Ø [mm]: 8
- degalų tipas: benzinas
- Būklė: Jauns
- filtro tipas: filtro įdėklas
- Aukštis [mm]: 75
- Skersmuo [mm]: 92
- aukštis 1 [mm]: 64
- vidinis skersmuo [mm]: 15
- sandariklio skersmuo [mm]: 101
- degalų tipas: dyzelinas
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su tarpikliais / sandarikliais, su priedais
- forma: cilindr.
- Būklė: Jauns
- filtro tipas: filtro įdėklas, be sujungimo vandens jutikliui
- Aukštis [mm]: 151,5
- Skersmuo [mm]: 76, 80, 94
- degalų tipas: dyzelinas
- Būklė: Jauns
- filtro tipas: filtro įdėklas
- Aukštis [mm]: 116
- Skersmuo [mm]: 84
- vidinis skersmuo [mm]: 19
- degalų tipas: dyzelinas
- Būklė: Jauns
- Aukštis [mm]: 197
- Skersmuo [mm]: 80
- Būklė: Jauns
- filtro tipas: tiesioginis filtras, be šiltro šildymo
- Aukštis [mm]: 205
- Skersmuo [mm]: 90
- sriegio dydis: M12x1,5
- Svoris [kg]: 0,450
- degalų tipas: dyzelinas
- Vamzdžio skersmuo [mm]: 8, 10
- Būklė: Jauns
- filtro tipas: tiesioginis filtras
- Aukštis [mm]: 126
- įleidimo angos Ø [mm]: 10
- išleidimo angos Ø [mm]: 10
- plotis [mm]: 123
- Būklė: Jauns
- filtro tipas: filtro įdėklas
- Aukštis [mm]: 150
- Skersmuo [mm]: 90,5, 77
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 9,1
- Būklė: Jauns
- filtro tipas: filtro įdėklas
- Aukštis [mm]: 77
- Skersmuo [mm]: 65,4
- vidinis skersmuo 2 [mm]: 30, 16
- Būklė: Jauns
- Aukštis [mm]: 177
- Skersmuo [mm]: 80
- įleidimo angos Ø [mm]: 8
- išleidimo angos Ø [mm]: 8
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sandarikliu
- Būklė: Jauns
- Aukštis [mm]: 136
- Skersmuo [mm]: 78
- vidinis skersmuo [mm]: 12
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sandarikliu
- Būklė: Jauns