Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema Ieškoti:
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema už mašina
- Katalizatoriaus keitiklis
- Lambda jutiklis
- Kompresorius, įkrovimo sistema
- Galinis duslintuvas
- Išmetimo vamzdžiai
- Montavimo komplektas, katalizatoriaus keitiklis
- Vidurinis duslintuvas
- Jutiklis, išmetamųjų dujų temperatūra
- Tarpiklis, išleidimo kolektorius
- Laikiklis, išmetimo sistema
- Kolektorius, išmetimo sistema
- Lanksti žarna, išmetimo sistema
- Sportinis duslintuvas
- Išmetimo kolektoriaus tarpiklis / sandariklis
- Gnybtas
- Priekinis duslintuvas
- Apsauga nuo karščio
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Dpf
- BMW
- Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema 5 Serija
- Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema 3 Serija
- Dpf X5
- AUDI
- Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema A6
- Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema A4
- Dpf A3
- VW
- Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema PASSAT
- Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema GOLF
- Dpf TRANSPORTER
- MERCEDES-BENZ
- Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema E Klasė
- Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema C Klasė
- Dpf M Klasė
- NISSAN
- Suodžių filtras — QASHQAI
- X-TRAIL
- NOTE
- PEUGEOT
- Suodžių filtras — 3008
- 508
- 307
- RENAULT
- Suodžių filtras — ESPACE
- SCÉNIC
- MEGANE
Informacija - Suodžių filtras
Kietųjų dalelių filtras: keitimas ir pasirinkimas
Kada ir kodėl svarbu pakeisti kietųjų dalelių filtrą?
Kiekvieno kietųjų dalelių filtro veikimo laikotarpis yra apie 120 000 – 150 000 veikimo kilometrų. Šio periodo pabaigoje, dalį reikia pakeisti. Sugedusio kietųjų dalelių filtro naudojimas gali sukelti variklio turbinos gedimus, jungiamojo strypo ar stūmoklių, karterio dujų ventiliacijos sistemos, EGR vožtuvo gedimus ar perjungti variklį į gedimo būseną.
Dažniausiai, detalių keitimas atliekamas kritinio užsikišimo atveju, kai atstatymo sistema nebegali išvalyti korėtų angų nuo apnašų. Kaip taisyklė, išankstinis detalės sugedimas lemiamas prastos kokybės degalų, trumpų važiavimo atstumų, kai filtras nepasiekia pasyvios atsistatymo pradžios ir dažnu važiavimu, kai automobilyje yra nedaug degalų. Filtro perdegimas atsiranda dėl per didelio temperatūros augimo bandant išvalyti rimtas apnašas, taip pat gali sukelti priežastį keitimui.
Mažėjanti variklio galia, nestabilus veikimas, mažos apsukos greičiui, didėjantis kuro suvartojimas ir didesnis negu įprasta dūmų kiekis iš duslintuvo – visi šie veiksniai reiškia, kad atėjo laikas pakeisti kietųjų dalelių filtrą.
Kaip išsirinkti kietųjų dalelių filtrą
Moderniuose dyzelio automobiliuose, dažniausiai naudojami dviejų rūšių kietųjų dalelių filtrai: atskiri ir sujungti su katalizatoriumi. Atskiras yra korio struktūros su atskiromis angomis, padengtas metaliniu apvalkalu. Kietųjų dalelių sugavimas įvyksta su korio pagalba. Dažniausiai, specialūs priedai, kurie turi cerio, naudojami tokių filtrų valymui; tai suteikia galimybę dalelėms degti žemoje temperatūroje.
Filtrai su katalizatoriaus funkcija skiriasi dėl katalizinio apvalkalo, pridedamo prie jų sienų, kuris padeda oksidacijai pašalinti hidroanglies mišinius. Šios rūšies dalys turi kietųjų dalelių filtro ir katalizatoriaus funkcijas. Dėl įvairių cheminių reakcijų, jie yra linkę pasyviai regeneracijai, kuri įvyksta maksimalios apkrovos varikliui metu ir taip pat yra aprūpinami aktyviomis regeneracijos sistemomis, kurios suteikia galimybę periodiškai valyti filtrą tais atvejais, kai variklis neveikia maksimaliu galingumu.
Filtravimo elementų koriai gali skirtis savo angų konfigūracija. Filtrai su stačiakampėmis angomis yra išskiriami dėl nedidelių kainų, bet turi prastesnį veiksmingumą ir greičiau nusidėvi. Dalys su aštuonkampėmis angomis yra sudėtingesnės ir išskiriamos dėl didelio filtravimo ploto ir aukšto veiksmingumo bei turi ilgesnį veikimo laikotarpį, tačiau daugiau ir kainuoja.
Aukštos kokybės ir patikimi kietųjų dalelių filtrai gali būti randami tokių žymių kompanijų kaip Walker, Delphi, Vegaz, Bosal, HJS ir daugelio kitų gamintojų asortimente.
Detalės, jeigu nenaudojamos kartu su katalizatoriumi, gali būti įdiegiamos prieš jį arba po. Be to, montavimo būdas gali keistis, priklausomai nuo svorio ir ilgio, o į tai svarbu atsižvelgti darant pasirinkimą.
Geriausios prekės: Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema
- ilgis [mm]: 640, 670
- Svoris [kg]: 6,8
- degalų tipas: dyzelinas
- Atitinka EB / EEK
- transporto priemonės įranga: transporto priemonėms su OBD
- medžiaga: kordieritas
- Būklė: Jauns
- Svoris [kg]: 6,8
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su tvirtinimo dalimis
- išmetimo emisijos norma: Euro 4
- Skersmuo [mm]: 60
- katalizės keitiklio tipas: transporto priemonėms su katalizatoriumi
- medžiaga: kordieritas
- montavimo vieta: priekis
- tinkamas variklių rūšims: dyzelinas
- Būklė: Jauns
- Svoris [kg]: 8.450
- ilgis [mm]: 1100
- ilgis [mm]: 450
- Svoris [kg]: 7,8
- medžiaga: kordieritas
- transporto priemonės įranga: transporto priemonėms su OBD
- Atitinka EB / EEK
- išmetimo emisijos norma: Euro 6
- katalizės keitiklio tipas: su NOx saugojimo katalizatoriumi
- Būklė: Jauns
- talpa [ml]: 450
- papildoma informacija: DPF CLEANER
- pakuotės tipas: aerozolis
- ilgis [mm]: 300
- Svoris [kg]: 3,320
- Būklė: Jauns
- pakuotės tipas: butelis
- talpa [ml]: 475
- stebėti techninius duomenis: +
- Būklė: Jauns
- pakuotės tipas: aerozolis
- talpa [ml]: 400
- kiekio vienetas: Mililitras
- spalva: skaidrus
- cheminės ypatybės: be silikono
- stebėti techninius duomenis
- žr. montavimo informaciją
- Būklė: Jauns
- patikros žymė: E24-103R
- tik kartu su: FK11188, PP11188A
- medžiaga: kordieritas
- papildoma informacija: Non-approved
- Gaminys atitinka: Euro 5
- Būklė: Jauns