Siuntimo blokas, įsiurbiamo oro temperatūra Ieškoti:
Siuntimo blokas, įsiurbiamo oro temperatūra už mašina

- Priekinis žibintas
- Kombinuotas galinis žibintas
- Kintamosios srovės generatorius
- Starteris
- Starterio akumuliatorius
- Oro masės jutiklis
- Rūko žibintas
- Jutiklis, rato greitis
- Jutiklis, statymo atstumo jutiklis
- Indikatorius
- Žymeklio šviesa
- Įspėjimo kontaktas, stabdžių trinkelių susidėvėjimas
- Vairo kolonėlės jungiklis
- Valdiklis, priekinių žibintų diapazono reguliavimas
- Valstybinio numerio apšvietimas
- Reguliatorius, kintamosios srovės generatorius
- Jutiklis, alkūninio veleno impulsas
- Jutiklis, kompresoriaus slėgis
- Siuntimo blokas, degalų bakas
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra
- Jungiklis, priekiniai žibintai
- Nuotolinis valdymas, centrinis užraktas
- Alyvos slėgio jungiklis
- Valdymo blokas, kaitinimo žvakių sistema
- Garsinis signalas
- Hidraulinis blokas, stabdžių sistema
- Jutiklis, droselio stūmoklis
- Jungiklis, atbulinės eigos žibintas
- Posūkio rodiklio pertraukiklis
- Siuntimo blokas, alyvos temperatūra
- Solenoidinis jungiklis, starteris
- Lemputė, indikatorius
- Detonacijos jutiklis
- Anglies šepetėlis, kint. sr. generatorius
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Siuntimo blokas, įsiurbiamo oro temperatūra
-
CHRYSLER
- VOYAGER
- 300
- GRAND VOYAGER
Informacija - Siuntimo blokas, įsiurbiamo oro temperatūra
Įsiurbiamo oro temperatūros jutiklis: keitimas ir pasirinkimas
Kada ir kodėl reikia keisti įsiurbiamo oro temperatūros jutiklį
Dalies veikimo laikas nėra nurodomas gamintojų, todėl dalis keičiama esant būtinybei. Naujo temperatūros jutiklio keitimas atliekamas esant suplonėjusiam korpusui, jutiklio jautrumo sumažėjimui ir korozijai ant terminalų ar laidų. Jutiklio jautrumo praradimas atsitinka dėl nuosėdų ant galiuko, ir, galiausiai, variklio oro filtro keitimas lemia greitesnį šios dalies nusidėvėjimą.
Jeigu jutiklis yra sugedęs, iš karto užsidegs “Check Engine” lemputė ant prietaisų skydelio. Be to, visa grupė signalų gali pranešti apie dalies gedimą. Tai yra: variklio galios praradimas, padidėjusios kuro sąnaudos, nestabilus variklio veikimas įšylant, arba problemos užvedant šaltą automobilio variklį.
Įsiurbiamo oro temperatūros jutiklio keitimui jums reikia atjungti nuo jo laidus (prieš tai įsitikinkite, kad automobilio degimas išjungtas) ir atsargiai nuimkite dalį nuo oro kanalo.
Kaip išsirinkti įsiurbiamo oro temperatūros jutiklį?
Pagal sandarinimo medžiagos rūšį, jutikliai skirstomi į dalis su tarpikliu ir su tarpiklio žiedu. Be to, dalį skirstomos į dvi rūšis pagal korpuso būvimą ir diegimo metodą. Todėl kai kurie jutikliai yra aprūpinti su savo atskirais korpusais, diegiamais šalia oro filtro, o kiti, be kėbulo turi siūlėtąją dalį ir prisukami prie patekimo kolektoriaus.
Aukštos kokybės jutikliai gaminami tokių prekinių ženklų kaip Delphi, Febi Bilsten, Mapco, Facet ir kitų. Šių prekinių ženklų produktai išsiskiria ilgu veikimu, tačiau gana aukšta kaina. Temperatūrų jutikliai iš Topran ir Era taip pat laikomi kokybiškas, tačiau, tuo tarpu, parduodami už priimtinesnę kainą.
Renkantis jutiklį, reikia atsižvelgti į jo metmenis, diegimo metodą ir laidų prijungimo lizdo formą. Perkant dalį, kuri prisukama prie patekimo kolektoriaus, jums taip pat reikia atsižvelgti į sriegio parametrus, ypač jo gylį. Be to, norint išvengti komplikacijų diegiant šią dalį, jums reikia atkreipti dėmesį į rakto dydį, kurio reikia diegimui ir tvirtinimą prie traukės, kuris turi sutapti.
Geriausios prekės: Siuntimo blokas, įsiurbiamo oro temperatūra

- sriegio dydis: M 10
- polių skaičius: 1
- montavimo tipas: mentės mova
- Svoris [kg]: 0,01
- sriegio žingsnis [mm]: 1
- Būklė: Jauns

- Jungčių skaičius: 2
- Išorinis sriegis [mm]: M 12 x 1,5
- Būklė: Jauns
- Išmetimo sistema: transp. priemonėms su gamykloje sumontuotu suodžių filtru, prieš suodžių / kietųjų dalelių filtrą
- polių skaičius: 2
- sriegio dydis: M14x1,5
- kabelio ilgis [mm]: 595
- forma: pakreipta
- Būklė: Jauns

- polių skaičius: 2
- jutiklio tipas: NTC jutiklis
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be kabelio
- jungties korpuso forma: D-forma
- montavimo aukštis [mm]: 20
- korpuso skersmuo [mm]: 20
- skersmuo [mm]: 20, 26
- aukštis [mm]: 57
- montavimo skersmuo [mm]: 25
- Būklė: Jauns

- Išorinis sriegis [mm]: M 12x1,5
- polių skaičius: 2
- veržliarakčio dydis: 19 mm
- jutiklio tipas: NTC jutiklis
- kištuko spalva: žalias
- Būklė: Jauns

- Jungčių skaičius: 2
- temperatūros diapazonas [°C]: 25, 80
- spalva: Mėlyna
- Išorinis sriegis [mm]: 12
- veržliarakčio dydis: 19
- jutiklio tipas: NTC jutiklis
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sandarikliu
- montavimo tipas: sutvirtinta varžtais
- nustatyta įtampa [V]: 12
- varža [Ohm]: 2080, 302
- sriegio žingsnis [mm]: 1,5
- Būklė: Jauns

- sriegio dydis: 20 mm
- jungties korpuso forma: D-forma
- montavimo aukštis [mm]: 20
- darbinė įtampa [V]: 12
- bandomųjų kontaktų skaičius: 4
- kištuko spalva: žalias
- Būklė: Jauns

- Kiekis: 1
- ilgis [mm]: 66
- Jungčių skaičius: 2
- medžiaga: plastmasė
- Būklė: Jauns

- sriegio dydis: 1/8 GAS
- Išorinis sriegis [mm]: 10
- veržliarakčio dydis: 13
- lizdo tipas: mentės terminalas
- bendras ilgis [mm]: 40
- Būklė: Jauns

- spalva: juoda
- polių skaičius: 3
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sandarikliu
- nustatyta įtampa [V]: 12
- jungties korpuso forma: kvadratas
- sriegio žingsnis [mm]: 1,5
- Būklė: Jauns
- spalvos kodavimas: pilka
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sandarikliu
- gamyklinis numeris: ECT-VW-000
- varžto ilgis žemiau galvos [mm]: 20
- Būklė: Jauns

- Papildomas straipsnis / informacija 2: be sujungimo dalių
- versija: 2
- papildoma informacija: Made in Italy - OE Equivalent
- tos pačios spalvos kaip originali dalis: ruda, žalias
- Būklė: Jauns