Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra Ieškoti:
Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra už mašina
- Priekinis žibintas
- Kintamosios srovės generatorius
- Kombinuotas galinis žibintas
- Starteris
- Starterio akumuliatorius
- Oro masės jutiklis
- Rūko žibintas
- Jutiklis, rato greitis
- Lemputė, rūko žibintas
- Indikatorius
- Padangų slėgio kontrolės sistema
- Vairo kolonėlės jungiklis
- Įspėjimo kontaktas, stabdžių trinkelių susidėvėjimas
- Jutiklis, statymo atstumo jutiklis
- Siuntimo blokas, įsiurbiamo oro temperatūra
- Valstybinio numerio apšvietimas
- Žymeklio šviesa
- Valdiklis, priekinių žibintų diapazono reguliavimas
- Jutiklis, alkūninio veleno impulsas
- Jutiklis, kompresoriaus slėgis
- Jutiklis, išmetimo slėgis
- Jutiklis, skirstomojo veleno padėtis
- Reguliatorius, kintamosios srovės generatorius
- Valdymo blokas, kaitinimo žvakių sistema
- Nuotolinis valdymas, centrinis užraktas
- Siuntimo blokas, alyvos temperatūra
- Siuntimo blokas, degalų bakas
- Alyvos slėgio jungiklis
- Garsinis signalas
- Jungiklis, priekiniai žibintai
- Siuntimo blokas, įsiurbiamo oro temperatūra
- Jutiklis, droselio stūmoklis
- Jutiklis, išorės temperatūra
- Jungiklis, atbulinės eigos žibintas
- Lemputė, priekinis žibintas
- Solenoidinis jungiklis, starteris
- Jutiklis
- Posūkio rodiklio pertraukiklis
- Relė, valymo / plovimo intervalas
- Anglies šepetėlis, kint. sr. generatorius
- Detonacijos jutiklis
- Lemputė, indikatorius
- Jutiklis, išilginis / šoninis pagreitis
- Hidraulinis blokas, stabdžių sistema
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra
- BMW
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra 5 Serija
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra 3 Serija
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra X5
- AUDI
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra A6
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra A4
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra A3
- VW
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra PASSAT
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra GOLF
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra TRANSPORTER
- MERCEDES-BENZ
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra E Klasė
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra C Klasė
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra M Klasė
- VOLVO
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra — V70
- XC60
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra XC 90
- TOYOTA
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra — AVENSIS
- COROLLA
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra RAV 4
- OPEL
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra — ASTRA
- ZAFIRA
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra INSIGNIA
Informacija - Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra
Aušinimo skysčio temperatūros jutiklis yra naudojamas tam, kad paverstų aušinamojo skysčio temperatūrą variklyje į nuolatinės srovės įtampą. Informacija iš aušinimo temperatūros reguliatoriaus suteikia galimybę nustatyti pagrindinius variklio kontrolės parametrus, priklausomai nuo jo šiluminės situacijos.
Ji taip pat leidžia jutikliui ištaisyti pagrindinius variklio valdymo sistemos parametrus, pagal nominalias temperatūras variklio srityje, už reflektorių. Jutiklis atrodo kaip Zenerio diodas, kuris yra įkraunamas pastovios operacinės srovės iš reguliuojamosios galios kontrolės prietaiso. Jutiklio išėjimo įtampa kinta priklausomai nuo aplinkos temperatūros. Kai pakyla temperatūra, jutiklio išėjimo įtampa taip pat padidėja. Temperatūros jutikliai montuojami ant variklio. Jutiklis montuojamas jį prisukant varžtais prie specialių skylių. Jungtis užpombuojama hermetiku. Jutiklis yra priejungtas prie laidų sistemos naudojant dviejų kontaktų lizdą su skląsčiu.
Aušinimo skysčio temperatūros jutiklis susideda iš kelių elementų: metalo jutiklio korpuso su su cilindro formos dangteliu, kuriame yra daviklis ir plastikinis antgalis su dviejų polių kištuku. Neturite laiko detalėms pirkti? Remontas autoservise yra brangus ir dalių pakeitimas užims daugiau laiko, nei manėte? Tada jums tikrai reikia užsukti į mūsų internetinę parduotuvę. Galite tai padaryti iš namų ar biuro. Jums tereikia surasti temperatūros jutiklį, tinkanti jūsų mašinai. Mes pirstatysime jūsų užsakymą per trumpą laiką ir į jums patogią vietą. Be jutiklių, taip pat galite nusipirkti stabdžių kaladėles, dantytą diržą ar durų rankenėles.
Ką reikia žinoti apie aušinimo skysčio temperatūros jutiklio keitimą: veikimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Nėra nurodytų tikslių laikotarpių šios dalies keitimui. Ji keičiama esant korozijai ir mechaniniams pažeidimams, pavyzdžiui įtrūkimams.
Dažni variklio temperatūros jutiklio gedimo ženklai yra degalų sąnaudų padidėjimas, problemos su variklio užkūrimu, esant žemai temperatūrai. Jutiklio aktyvacija, kuri informuoja apie variklio perkaitimo taip pat gali pranešti, kad sugedęs jutiklis.
Dalies diagnostika prasideda nuo apžiūros. Jeigu nerasite mechaninių pažeidimų, rūdžių, tuomet jums vertėtų apsilankyti automobilių servise. Specialistai pamatuos įrenginio varžą ir įtampą skirtingomis temperatūromis ir palygins rezultatus su numatytomis vertėmis.
Prieš atliekant keitimą, jums reikia išjungti variklį, išjungti neigiamą akumuliatoriaus polį ir iš išsiplėtimo talpos išleisti aušinimo skystį. Tuomet, reikia atjungti energijos laidą nuo dalies ir atsukti sugedusią detalę su rakto pagalba. Naujas aušinimo skysčio jutiklis įdiegiamas toje vietoje. Tada, jums reikia atlikti visus veiksmus atvirkštine tvarka, nuvalyti dėmes ir pripilti aušinimo skysčio iki reikiamo lygio.
Kaip žinoti, kad aušinimo sistemos termostatas yra sugedęs?
Norėdami sužinoti, ar aušinimo sistemos termostatas yra sugedęs, atidarykite variklio gaubtą ir užkurkite variklį. Palaukite apie dvi minutes, o tuomet palieskite vamzdelį, einantį nuo termostato į radiatorių. Jis turėtų būti šaltas, nes aušinimo skystis nėra pakankamai sušilęs nuo variklio ir juda mažuoju ratu. Jeigu vamzdis yra šiltas, tai reiškia, kad termostato vožtuvas netvirtai laikosi savo įvorėje. Palaukite iki tol, kol variklis pasieks savo veikimo temperatūrą ir vėl palieskite vamzdelį. Jis turėtų būti karštas. Šaltas vamzdis nurodys į termostato vožtuvo užsikimšimą. Išsamesnei diagnostikai detalę reikia nuimti, o tam jums reikėtų kreiptis į specialistus.
Dažniausiai būtinybė atlikti detalių diagnostiką pasižymi tokiais ženklais:
- variklio perkaitimo lemputės įsijungimas prietaisų skydelyje;
- labai ilgas variklio sušilimas iki jo darbinės temperatūros;
- padidėjusios kuro sąnaudos;
- aušinimo skysčio pratekėjimas šalia detalės korpuso arba dryžiai ant jo kėbulo.
Kaip patiems pakeisti termostatą?
Jūs galite patys pakeisti aušinimo termostatą tik tuo atveju, jeigu nereikia nuimti išorinių pakabinamų komponentų norint padaryti prieigą prie detalės. Berėmio termostato keitimui dažniausiai reikia išleisti aušinimo skystį iš sistemos, nuimti termostato dangtelį, nuimti pažeistą tarpiną, o jos vietoje sumontuoti naują. Termostato su korpusu keitimo metu, jums reikia atleisti vamzdžių apkabas, atjungti jas nuo detalės korpuso, atsukti tvirtinimo detales, o tuomet nuimti visą detalę. Jos vietoje reikia sumontuoti veikiantį termostatą, atgal prijungti žarneles prie sistemos ir ją užpildyti antifrizu. Kai kuriuose automobiliuose termostatas montuojamas į cilindro galvutę. Tokiu atveju, jo keitimui jums reikia nuimti paskirstymo diržą ir išorinius prietaisus, o po to būtina sinchronizuoti alkūninį ir skirstomąjį velenus. Šių darbų atlikimas turėtų būti patikėtas profesionalams.
Kas yra termostatas? Kokia jo struktūra?
Termostatas yra prietaisas, skirtas aušinimo skysčio galios ir krypties reguliavimui. Jis veikia taip: korpuso viduje yra jautrus elementas, kuris yra pagrindinis detalės veikimo komponentas. Jis dažniausiai susideda iš kameros, pripildytos vašku ir strypo, prijungto prie kameros. Termostato veikimo principas yra toks: kai variklis ir aušinimo skystis įkaista, vaškas plečiasi ir stumia strypą, kuris atidaro vožtuvą reikiamu kampu. Aušinimo skystis pradeda judėti didžiuoju ratu, iš variklio tekėdamas į radiatorių, kur ir vyksta jo aušinimas. Termostato naudojimas padeda pasiekti optimalią automobilio veikimo temperatūrą visais darbo režimais.
Pagal aušinimo sistemos struktūrą, termostatai gali būti su ir be korpuso, naudojami automobiliuose. Detalės vožtuvo atsidarymo temperatūra skirtinguose automobiliuose gali skirtis, tad renkantis dalį į tai reikia atsižvelgti.
Kokį termostatą geriausia sumontuoti?
Jūsų automobilyje, geriausia sumontuoti žinomų prekės ženklų, tokių kaip Gates, Denso, Delphi, Stark Professional Line, Wahler, Ashika, Blue Print, Behr, Calorstat, Facet, Hella, Japanparts, Magneti Marelli, Mapco, Mahle, Nipparts, Triscan, Vemo termostatus. Jų gamyba išsiskiria veiksmingumu ir tvirtumu, o gamybos diapazonas apima populiariausius automobilių modelius Europoje. Jų pasirinkime galite rasti įprastus termostatus, kurių atsidarymo laipsnis yra reguliuojamas pagal aušinimo temperatūrą, taip pat termostatus su elektroniniu valdymu, kurių šildymo elemente yra montuojamas specialus rezistorius. Dėl pastarojo, termostato vožtuvas atsidaro dar prieš varikliui pasiekiant tam tikrą temperatūrą, o dėl to, variklio aušinimas yra veiksmingas net esant didelių apkrovų režimui.
Neoriginalių dalių rinkoje taip pat pristatomi specialūs ir universalūs termostai. Jie specialiai gaminami pagal tikslaus modelio ypatybes, todėl jie tikrai tiks jūsų automobiliui ir suteiks maksimalų darbo efetyvumą aušinimo sistemoje. Universalūs kainuoja mažiau ir gali būti montuojami įvairiuose transporto priemonių modeliuose.
Geriausios prekės: Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra
- spalva: juoda
- veržliarakčio dydis: 20
- jungties korpuso forma: kvadratas
- montavimo aukštis [mm]: 10
- darbinė įtampa [V]: 12
- Būklė: Jauns
- sriegio dydis: M 10
- Kištukinių kontaktų skaičius: 1
- montavimo tipas: mentės mova
- Svoris [kg]: 0,01
- sriegio žingsnis [mm]: 1
- Būklė: Jauns
- Kištukinių kontaktų skaičius: 2
- spalvos kodavimas: Mėlyna
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su sandarikliu
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sandarikliu
- Svoris [kg]: 0,02
- ilgis [mm]: 37
- Būklė: Jauns
- spalva: žalias
- Išorinis sriegis [mm]: M 12x1,5
- Kištukinių kontaktų skaičius: 2
- veržliarakčio dydis: 19
- Būklė: Jauns
- sriegio dydis: 20 mm
- jungties korpuso forma: D-forma
- montavimo aukštis [mm]: 20
- darbinė įtampa [V]: 12
- bandomųjų kontaktų skaičius: 4
- kištuko spalva: žalias
- Būklė: Jauns
- Jungčių skaičius: 4
- spalvos kodavimas: juoda
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sandarikliu
- Būklė: Jauns
- gamyklinis numeris: ECT-VW-000
- varžto ilgis žemiau galvos [mm]: 20
- Būklė: Jauns
- spalva: žalias
- Kištukinių kontaktų skaičius: 4
- jutiklio tipas: NTC jutiklis
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su tvirtinimo žiedu
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su sandarikliu
- montavimo tipas: įkišta
- tos pačios spalvos kaip originali dalis: žalias, juoda
- įtampa [V]: 12
- Kvalifikuoti darbuotojai turi atlikti montavimą/išmontavimą
- Būklė: Jauns
- Jungčių skaičius: 2
- spalvos kodavimas: pilka
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su laikančiąja spyruokle, su sandarikliu
- Svoris [kg]: 0,015
- varžto ilgis žemiau galvos [mm]: 20
- Būklė: Jauns
- Kištukinių kontaktų skaičius: 4
- veržliarakčio dydis 0
- Būklė: Jauns
- Jungčių skaičius: 4
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su laikančiąja spyruokle, su sandarikliu
- Svoris [kg]: 0,038
- OE numeriui: 059 919 501 A S1
- Būklė: Jauns