Relė, kaitinimo žvakių sistema Ieškoti:
Relė, kaitinimo žvakių sistema už mašina
- Uždegimo ritė
- Uždegimo žvakė
- Kaitinimo žvakė
- Uždegimo laido komplektas
- Skirstytuvo dangtelis
- Detonacijos jutiklis
- Rotorius, skirstytuvas
- Skirstytuvas, uždegimas
- Uždegimo jungiklis
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Pakaitinimo zvakes rele
- BMW
- Relė, kaitinimo žvakių sistema 5 Serija
- Relė, kaitinimo žvakių sistema 3 Serija
- Pakaitinimo zvakes rele X5
- VW
- Relė, kaitinimo žvakių sistema PASSAT
- Relė, kaitinimo žvakių sistema GOLF
- Pakaitinimo zvakes rele TRANSPORTER
Informacija - Relė, kaitinimo žvakių sistema
Kaitinimo žvakių rėlė: keitimas ir pasirinkimas
Kada ir kodėl reikia keisti kaitinimo žvakių rėlę
Gamintojai nenurodo šio komponento tarnavimo trukmės. Kaitinamoji žvakė dažniausiai keičiama susidėvėjus jos kontaktams. Taip pat, rėlės kontaktų montavimo vietos arba ėlės kontaktų jungtys gali būti termiškai pažeistos.
Detalės susidėvėjimą sukelia intensyvus automobilio naudojimas. Terminiai pažeidimai kyla dėl gedimo automobilio elektros grandinėje.
Šio įrenginio defektus rodo sunkiai užsivedantis variklis bei dažnas kontrolinės kaitinimo žvakių rėlės lemputės įsijungimas. Kartais įvyksta ir priešinai - indikatorius neįsijungia. Taip pat, rėlės defekto požymis gali būti specifiško lengvai atpažįstamo spragtelėjimo nebuvimas, kuris paprastai girdimas pasukant raktelį į užvedimo poziciją.
Norint pakeisti rėlę, visu pirma reikia atjungti visus laidus, besijungiančius su elektroniniu kontrolės įrenginiu ir kaitinimo žvakėmis. Tuomet reikia atsukti įrenginio varžtą ir išmontuoti rėlę. Kruopščiai išvalykite komponento montavimo vietą. Tuomet galite montuoti naują įrenginį. Svarbu įsiminti jungčių sujungimo tvarką prieš jas atjungiant, kitaip rėlė ir kaitinimo žvakės veiks netinkamai. Jei reikia, taip pat galite pakeisti ir kaitinimo žvakes. Šie žingsniai pritaikomi daugeliu atvejų. Rėlės keitimą atlikite remdamiesi savo automobilio konstrukcijos sudėtingumu.
Kaip pasirinkti kaitinimo žvakių rėlę
Šia įrenginiai skiriasi gamybos medžiagomis bei kontaktais. Tai gali būti varis arba vario ir grafito junginys. Pirmojo tipo pranašumas yra mažesnė kaina. Tačiau kontaktai, pagaminti iš vario ir grafito junginio pasižymi ilgu tarnavimo laiku.
Norint kad nauja rėlė funkcionuotų kiek įmanoma ilgiau, rekomenduojama ją įsigyti tik iš patikimų gamintojų. Aukštos kokybės įrenginius gamina „Febi Bilstein“, „SWAG“, „Hitachi“.
Jei norite nusipirkti tinkamą detalę, atkreipkite dėmesį į pagrindines jūsų automobilio technines charakteristikas bei į variklio dizaino bruožus. Rėlę reikia rinktis pagal automobilio markę, modelį ir gamybos metus. Taip ji atitiks visus parametrus, įskaitant ir jungčių kontaktų kiekį. Taip pat, ji atitiks kaitinimo žvakių, įmontuotų jūsų automobilyje, dizainą.
Geriausios prekės: Relė, kaitinimo žvakių sistema
- Jungčių skaičius: 5
- Svoris [kg]: 0,16
- Būklė: Jauns
- gamintojo apribojimas: Cartier
- įtampa [V]: 12
- Būklė: Jauns
- cilindrų skaičius: 6
- įtampa [V]: 12
- kaitinimo žvakės tipas: pakaitinus
- Kištukinių kontaktų skaičius: 1, 12
- Būklė: Jauns
- nustatyta įtampa [V]: 12
- OE numeriui: 5981 40 Cit/Peug
- Kištukinių kontaktų skaičius: 8
- korpuso medžiaga: plastmasė
- Būklė: Jauns
- darbinė įtampa [V]: 12
- Būklė: Jauns
- papildomai reikalingi gaminiai (gaminių numeriai): 132297
- Būklė: Jauns
- cilindrų skaičius: 4
- įtampa [V]: 12
- Būklė: Jauns
- įtampa [V]: 12
- Būklė: Jauns
- cilindrų skaičius: 4
- įtampa [V]: 12
- spalva: juoda
- Būklė: Jauns
- papildomai reikalingi gaminiai (gaminių numeriai): 132297
- Būklė: Jauns
- papildomai reikalingi gaminiai (gaminių numeriai): 132297
- Būklė: Jauns