Jutiklis, rato greitis Ieškoti:
Jutiklis, rato greitis už mašina

- Priekinis žibintas
- Kombinuotas galinis žibintas
- Kintamosios srovės generatorius
- Starteris
- Starterio akumuliatorius
- Oro masės jutiklis
- Rūko žibintas
- Jutiklis, statymo atstumo jutiklis
- Indikatorius
- Žymeklio šviesa
- Įspėjimo kontaktas, stabdžių trinkelių susidėvėjimas
- Vairo kolonėlės jungiklis
- Siuntimo blokas, įsiurbiamo oro temperatūra
- Valdiklis, priekinių žibintų diapazono reguliavimas
- Valstybinio numerio apšvietimas
- Reguliatorius, kintamosios srovės generatorius
- Jutiklis, alkūninio veleno impulsas
- Jutiklis, kompresoriaus slėgis
- Siuntimo blokas, degalų bakas
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra
- Jungiklis, priekiniai žibintai
- Nuotolinis valdymas, centrinis užraktas
- Alyvos slėgio jungiklis
- Valdymo blokas, kaitinimo žvakių sistema
- Garsinis signalas
- Hidraulinis blokas, stabdžių sistema
- Jutiklis, droselio stūmoklis
- Jungiklis, atbulinės eigos žibintas
- Posūkio rodiklio pertraukiklis
- Siuntimo blokas, alyvos temperatūra
- Solenoidinis jungiklis, starteris
- Lemputė, indikatorius
- Detonacijos jutiklis
- Anglies šepetėlis, kint. sr. generatorius
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Jutiklis, rato greitis
-
MERCEDES-BENZ
- Jutiklis, rato greitis — E Klasė
- C Klasė
- M Klasė
-
PEUGEOT
- Jutiklis, rato greitis — 307
- 407
- 308
-
CHRYSLER
- VOYAGER
- 300
- GRAND VOYAGER
Informacija - Jutiklis, rato greitis
Sukibimo kontrolė neleidžia ratams pilnai užsiblokuoti stabdant. Tai leidžia transporto priemonei išlikti stabiliai važiuojant nepalankiomis sąlygomis, pavyzdžiui, žvyru, ledu, šlapiu asfaltu ar sniegu, kai sukibimas sumažina stabdymo kelią. Be to, transporto priemonė, turinti ABS, išlieka suvaldoma net jeigu stabdžio pedalas yra įmintas iki dugno. ABS tai mechanizmas su sensoriais, kuris fiksuoja ratų sukimosi greitį ir transporto priemonės greitį. Kai sensoriai nustato, kad vienas ar daugiau ratų nesisuka, o mašina toliau juda, tai reiškia, kad ratai užsiblokavo. Tuo pat metu stabdžių sistema gauna signala sumažinti stabdymo intensyvumą ir ratai nedelsiant atblokuojami.
ABS darbas susideda iš stabdymo-analizės-ratų atblokavimo. Kuo dažniau pakartojamas šis ciklas, tuo efektyvesnis yra stabdymo procesas. Du ABS sensoriai yra įmontuoti priekiniuose ratuose ir vienas galinės pavaros srityje. Automobilių, kuriuose įmontuotas ABS, priekinių ratų stebulės yra unikalaus dizaino ir dėl to jos nesuderinamos su automobiliais be ABS. Tą patį galima pasakyti ir apie galinės ašies pavarų dėžę. Sensorius susideda iš kelių dalių – rotoriaus ir statoriaus. Rotorius yra ant besisukančios dalies ir atrodo kaip krumpliaratis. Statorius – tai elektromagnėtinė ritė su magnetu, kuris, iš tikrųjų, yra vadinamas sensoriumi.
Kai ratas sukasi, sensorius sukuria elektrinius impulsus. Impulsų skaičius per tam tikrą laiko vienetą parodo sukimosi greitį. Jeigu jūs norite nusipirkti sukibimo sistemos sensorius, nebūtina švaistyti laiką parduotuvėse. Užsisakykite juos mūsų internetinėje parduotuvėje. Pas mus mažiausios kainos bei trumpiausi pristatymo terminai į jums patogią vietą. Be ABS sensorių jūs taip pat galite nusipirkti kuro, deguonies, alyvos ar temperatūros sensorius.
Ką jums reikia žinoti apie ABS jutiklio keitimą: veikimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Gamintojai nenurodo tikslaus ratų sukimosi greičio jutiklio veikimo limito. Pagrindinės jos gedimo priežastys yra laidų sujungimų arba vidinio tvirtinimo korozijos, mechaninių pažeidimų atvejai.
Nuolatos aktyvus ABS lemputės indikatorius praneša apie sugedusį ratų sukimosi greičio jutiklį. Be to, sistema neveikia arba išsijungia automatiškai. Jeigu po savarankiškos diagnostikos, ABS sistema yra sugedusi, bet toliau dirba, tuomet gedimą gali sukelti ratų sukimosi greičio jutiklis arba horizontalaus greitėjimo jutiklis, kuris naudojamas stabilumo kontrolės sistemoje.
Konkreti ABS jutiklio būklės diagnostika gali būti atliekama tik autoserviso specialistų, atlikus kompiuterinę automobilio diagnostiką. Be to, apžiūra susideda iš varžos ir įtampos, sistemoje matavimo. Taip pat atliekamas, tarpo tarp jutiklio ir dantyto rotoriaus matavimas ir palyginamas su gamintojo nurodoma verte.
Siekiant pakeisti detalę, esančią ant priekinio rato, jums reikia atsukti ABS jutiklio tvirtinimo varžtą ir nuimti jį nuo skylės priekinės pakabos pasukamojo kakliuko. Tuomet, jums reikia nuimti jutiklio laidų prijungimus nuo priekinio pakabos statramsčio pagrindo, patraukti laidus ir atjungti laidų sujungimą. Po to, nuimti sugedusią dalį ir įdiegti naują. Ratų jutiklio keitimui, jums reikia išmontuoti galinių durelių sijos apsaugą ir tuomet nuimti laidų sujungimus iš skylės automobilio kėbulo panelėje. Tuomet, atsukite tvirtinimo dalis nuo jutiklio ir laidus, juos nuimkite, taip pat ir sandarinimo kištuką. Pakeiskite detalę ir atlikite montavimo darbus atvirkštine tvarka.
Geriausios prekės: Jutiklis, rato greitis

- montavimo vieta: galinė ašis dešinėje
- jutiklio tipas: holo jutiklis
- polių skaičius: 2
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be kabelio
- jungties korpuso forma: D-forma
- montavimo aukštis [mm]: 39,8
- montavimo angų skaičius: 1
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- ilgis [mm]: 990/400
- jutiklio tipas: indukcinis jutiklis
- stabdymas / važiavimo dinamika: transporto priemonėms su ABS
- varža [kOhm]: 1,25
- montavimo aukštis [mm]: 39,5
- panaudotų polių skaičius: 6
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė
- ilgis [mm]: 62
- jutiklio tipas: holo jutiklis
- polių skaičius: 2
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be kabelio
- jungties korpuso forma: D-forma
- montavimo aukštis [mm]: 21
- montavimo angų skaičius: 1
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė ašis, kairė ir dešinė
- kabelio ilgis [mm]: 960
- jutiklio tipas: indukcinis jutiklis
- polių skaičius: 2
- varža [kOhm]: 1,1
- bendras ilgis [mm]: 1100
- jungties korpuso forma: apskritas
- montavimo aukštis [mm]: 23
- kištuko spalva: pilka
- montavimo angų skaičius: 1
- Būklė: Jauns

- ilgis [mm]: 570
- Jungčių skaičius: 2
- nustatyta įtampa [V]: 12
- montavimo aukštis [mm]: 41
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė ašis, kairė ir dešinė
- kabelio ilgis [mm]: 1390
- Jungčių skaičius: 2
- nustatyta įtampa [V]: 12
- montavimo aukštis [mm]: 27,8
- montavimo angų skaičius: 1
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė
- jutiklio tipas: indukcinis jutiklis
- polių skaičius: 2
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be kabelio
- varža [kOhm]: 1,1
- jungties korpuso forma: ovalas
- montavimo aukštis [mm]: 28
- montavimo angų skaičius: 1
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, priekinė ašis, kairė ir dešinė
- ilgis [mm]: 730
- kabelio ilgis [mm]: 660
- būtinas kiekis: 2
- jutiklio tipas: holo jutiklis, aktyvus jutiklis
- stabdymas / važiavimo dinamika: transporto priemonėms su ABS
- nustatyta įtampa [V]: 12
- polių skaičius: 2
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su kabeliu
- korpuso spalva: pilka
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, dešinė
- ilgis [mm]: 62
- jutiklio tipas: holo jutiklis
- polių skaičius: 2
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be kabelio
- jungties korpuso forma: D-forma
- montavimo aukštis [mm]: 21
- montavimo angų skaičius: 1
- Būklė: Jauns

- vidinis skersmuo [mm]: 58,7
- plotis [mm]: 6,5
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu jutiklio žiedu
- polių skaičius: 96
- skersmuo [mm]: 71,5
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė kairė ašis
- ilgis [mm]: 78
- jutiklio tipas: holo jutiklis
- polių skaičius: 2
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be kabelio
- jungties korpuso forma: D-forma
- montavimo aukštis [mm]: 39,8
- montavimo angų skaičius: 1
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinė ašis, kairė ir dešinė
- plotis [mm]: 13
- krumplių skaičius, ABS žiedas: 48
- vidinis skersmuo [mm]: 79
- Svoris [kg]: 0,026
- papildoma informacija: Original VEMO Quality
- skersmuo [mm]: 83
- pakuotės plotis [cm]: 8,3
- pakuotės aukštis [cm]: 1,3
- Būklė: Jauns