Jutiklis, rato greitis Ieškoti:
Jutiklis, rato greitis už mašina

- Kombinuotas galinis žibintas
- Priekinis žibintas
- Detonacijos jutiklis
- Įspėjimo kontaktas, stabdžių trinkelių susidėvėjimas
- Indikatorius
- Siuntimo blokas, įsiurbiamo oro temperatūra
- Lemputė, indikatorius
- Starteris
- Kintamosios srovės generatorius
- Oro masės jutiklis
- Rūko žibintas
- Valstybinio numerio apšvietimas
- Siuntimo blokas, aušinimo skysčio temperatūra
- Jutiklis, alkūninio veleno impulsas
- Vairo kolonėlės jungiklis
- Jutiklis, statymo atstumo jutiklis
- Starterio akumuliatorius
- Alyvos slėgio jungiklis
- Anglies šepetėlis, kint. sr. generatorius
- Valdymo blokas, kaitinimo žvakių sistema
- Jutiklis, kompresoriaus slėgis
- Reguliatorius, kintamosios srovės generatorius
- Jungiklis, atbulinės eigos žibintas
- Žymeklio šviesa
- Garsinis signalas
- Nuotolinis valdymas, centrinis užraktas
- Valdiklis, priekinių žibintų diapazono reguliavimas
- Jungiklis, priekiniai žibintai
- Jutiklis, droselio stūmoklis
- Posūkio rodiklio pertraukiklis
- Siuntimo blokas, degalų bakas
- Siuntimo blokas, alyvos temperatūra
- Solenoidinis jungiklis, starteris
- Hidraulinis blokas, stabdžių sistema
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Jutiklis, rato greitis
-
CHRYSLER
- VOYAGER
- 300
- GRAND VOYAGER
Informacija - Jutiklis, rato greitis
Sukibimo kontrolė neleidžia ratams pilnai užsiblokuoti stabdant. Tai leidžia transporto priemonei išlikti stabiliai važiuojant nepalankiomis sąlygomis, pavyzdžiui, žvyru, ledu, šlapiu asfaltu ar sniegu, kai sukibimas sumažina stabdymo kelią. Be to, transporto priemonė, turinti ABS, išlieka suvaldoma net jeigu stabdžio pedalas yra įmintas iki dugno. ABS tai mechanizmas su sensoriais, kuris fiksuoja ratų sukimosi greitį ir transporto priemonės greitį. Kai sensoriai nustato, kad vienas ar daugiau ratų nesisuka, o mašina toliau juda, tai reiškia, kad ratai užsiblokavo. Tuo pat metu stabdžių sistema gauna signala sumažinti stabdymo intensyvumą ir ratai nedelsiant atblokuojami.
ABS darbas susideda iš stabdymo-analizės-ratų atblokavimo. Kuo dažniau pakartojamas šis ciklas, tuo efektyvesnis yra stabdymo procesas. Du ABS sensoriai yra įmontuoti priekiniuose ratuose ir vienas galinės pavaros srityje. Automobilių, kuriuose įmontuotas ABS, priekinių ratų stebulės yra unikalaus dizaino ir dėl to jos nesuderinamos su automobiliais be ABS. Tą patį galima pasakyti ir apie galinės ašies pavarų dėžę. Sensorius susideda iš kelių dalių – rotoriaus ir statoriaus. Rotorius yra ant besisukančios dalies ir atrodo kaip krumpliaratis. Statorius – tai elektromagnėtinė ritė su magnetu, kuris, iš tikrųjų, yra vadinamas sensoriumi.
Kai ratas sukasi, sensorius sukuria elektrinius impulsus. Impulsų skaičius per tam tikrą laiko vienetą parodo sukimosi greitį. Jeigu jūs norite nusipirkti sukibimo sistemos sensorius, nebūtina švaistyti laiką parduotuvėse. Užsisakykite juos mūsų internetinėje parduotuvėje. Pas mus mažiausios kainos bei trumpiausi pristatymo terminai į jums patogią vietą. Be ABS sensorių jūs taip pat galite nusipirkti kuro, deguonies, alyvos ar temperatūros sensorius.
Ką jums reikia žinoti apie ABS jutiklio keitimą: veikimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Gamintojai nenurodo tikslaus ratų sukimosi greičio jutiklio veikimo limito. Pagrindinės jos gedimo priežastys yra laidų sujungimų arba vidinio tvirtinimo korozijos, mechaninių pažeidimų atvejai.
Nuolatos aktyvus ABS lemputės indikatorius praneša apie sugedusį ratų sukimosi greičio jutiklį. Be to, sistema neveikia arba išsijungia automatiškai. Jeigu po savarankiškos diagnostikos, ABS sistema yra sugedusi, bet toliau dirba, tuomet gedimą gali sukelti ratų sukimosi greičio jutiklis arba horizontalaus greitėjimo jutiklis, kuris naudojamas stabilumo kontrolės sistemoje.
Konkreti ABS jutiklio būklės diagnostika gali būti atliekama tik autoserviso specialistų, atlikus kompiuterinę automobilio diagnostiką. Be to, apžiūra susideda iš varžos ir įtampos, sistemoje matavimo. Taip pat atliekamas, tarpo tarp jutiklio ir dantyto rotoriaus matavimas ir palyginamas su gamintojo nurodoma verte.
Siekiant pakeisti detalę, esančią ant priekinio rato, jums reikia atsukti ABS jutiklio tvirtinimo varžtą ir nuimti jį nuo skylės priekinės pakabos pasukamojo kakliuko. Tuomet, jums reikia nuimti jutiklio laidų prijungimus nuo priekinio pakabos statramsčio pagrindo, patraukti laidus ir atjungti laidų sujungimą. Po to, nuimti sugedusią dalį ir įdiegti naują. Ratų jutiklio keitimui, jums reikia išmontuoti galinių durelių sijos apsaugą ir tuomet nuimti laidų sujungimus iš skylės automobilio kėbulo panelėje. Tuomet, atsukite tvirtinimo dalis nuo jutiklio ir laidus, juos nuimkite, taip pat ir sandarinimo kištuką. Pakeiskite detalę ir atlikite montavimo darbus atvirkštine tvarka.
Geriausios prekės: Jutiklis, rato greitis

- montavimo vieta: galinis, galinė ašis, kairė ir dešinė
- būtinas kiekis: 2
- jutiklio tipas: indukcinis jutiklis, pasyvus jutiklis
- stabdymas / važiavimo dinamika: transporto priemonėms su ABS
- nustatyta įtampa [V]: 12
- polių skaičius: 2
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be kabelio
- varža [Ohm]: 1100
- spalva: juoda
- montavimo aukštis [mm]: 37,3
- medžiaga: plastmasė
- montavimo angų skaičius: 1
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- krumplių skaičius: 48
- plotis [mm]: 8,6
- vidinis skersmuo [mm]: 71,9
- skersmuo [mm]: 81,3
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: galinė ašis dešinėje
- jutiklio tipas: holo jutiklis
- polių skaičius: 2
- Papildomas straipsnis / informacija 2: be kabelio
- jungties korpuso forma: D-forma
- montavimo aukštis [mm]: 39,8
- montavimo angų skaičius: 1
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinė ašis
- vidinis skersmuo [mm]: 61
- Papildomas straipsnis / informacija 2: Rato guoliui / rato stebulei
- krumplių skaičius, ABS žiedas: 43
- skersmuo [mm]: 79,5
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- ilgis [mm]: 1200
- jutiklio tipas: aktyvus jutiklis
- polių skaičius: 2
- bendras ilgis [mm]: 1300
- montavimo aukštis [mm]: 38
- kištuko spalva: juoda
- tvirtinimo tipas: prisukamas
- Būklė: Jauns

- bandomųjų kontaktų skaičius: 2
- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė
- jutiklio tipas: indukcinis jutiklis
- varža [Ohm]: 1100
- montavimo aukštis [mm]: 27,7
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinė ašis, kairė ir dešinė
- jutiklio tipas: aktyvus jutiklis
- polių skaičius: 2
- bendras ilgis [mm]: 1800
- montavimo aukštis [mm]: 38
- kištuko spalva: juoda
- tvirtinimo tipas: prisukamas
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė ir dešinė
- ilgis [mm]: 660
- jutiklio tipas: aktyvus jutiklis
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis
- kabelio ilgis [mm]: 835
- polių skaičius: 2
- varža [Ohm]: 1100
- montavimo aukštis [mm]: 25,3
- korpuso spalva: Mėlyna
- Būklė: Jauns

- vidinis skersmuo [mm]: 80,5
- plotis [mm]: 10
- Papildomas straipsnis / informacija 2: su integruotu jutiklio žiedu
- polių skaičius: 96
- skersmuo [mm]: 84,5
- Būklė: Jauns

- montavimo vieta: priekinė ašis, kairė
- jutiklio tipas: pasyvus jutiklis
- panaudotų polių skaičius: 2
- Būklė: Jauns
- montavimo vieta: galinė ašis
- krumplių skaičius, ABS žiedas: 48
- vidinis skersmuo [mm]: 79
- plotis [mm]: 13
- Būtina palyginti senąją ir naująją dalis (visų pirma OE Nr.)
- Būklė: Jauns