Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas Ieškoti:
Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas už mašina
- Kompresorius, oro kondicionierius
- Kondensatorius, oro kondicionierius
- Vidaus pūtiklis
- Magnetinė sankaba, oro kondicionieriaus kompresorius
- Garintuvas, oro kondicionierius
- Džiovintuvas, oro kondicionierius
- Aukšto slėgio jungiklis, oro kondicionavimas
- Išsiplėtimo vožtuvas, oro kondicionavimas
Pasirinkite savo automobilį ir raskite aukštos kokybės Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas
- BMW
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas 5 Serija
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas 3 Serija
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas X5
- AUDI
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas A6
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas A4
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas A3
- VW
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas PASSAT
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas GOLF
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas TRANSPORTER
- MERCEDES-BENZ
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas E Klasė
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas C Klasė
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas M Klasė
- VOLVO
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas — V70
- XC60
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas XC 90
- TOYOTA
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas — AVENSIS
- COROLLA
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas RAV 4
- OPEL
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas — ASTRA
- ZAFIRA
- Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas INSIGNIA
Informacija - Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas
Oro kondicionierius susideda iš įvairių dalių, sujungtu žarnomis. Tokio tipo konstrukcijai reikalingos būtent žarnos dėl to, kad yra praktiškai neįmanoma sujungti kompresorių, esanti ant variklio, ir kondensatorių, įmontuota korpuse, metaliniais vamzdžiais. Dėl savo veikimo pobūdžio, žarnos gali išlaikyti aukštą slėgį, kuris gali pašokti nuo normalaus 10-15 barų iki 25-30 barų (paskutinis ruodmuo būtų avarinis režimas). Dėl šių šokinėjimų, žarnos dažnai nusidėvi: jos gali susitrinti, įtrūkti ar prakiūrti. Visais atvejais jas reikia nedelsiant pakeisti.
Be to, reikia paminėti, kad žarnos gali skirtis viena nuo kitos. Pavyzdžiui, yra žarnos, kurios išlaiko tik žemą ar tik aukštą slėgį. Taip pat yra universalios žarnos, kurios dažniausiai būna pagamintos iš audinio (medžiagos), sustiprintos geležimi. Žarnos gali būti pažeistos ne tik dėl naturalių priežasčių, bet ir įvykus avarijai. Jeigu susidūrėte su tokia problema, autoserviso darbuotojai lengvai jums pakeis šią dalį. Nepatartina savarankiškai keisti oro kondicionieriaus žarnų, labiausiai dėl to, kad jūs galite neturėti reikiamų įgūdžių bei instrumentų, reikiamu šiam darbui atlikti. Norint pakeisti žarnas, iš kondicionavimo sistemos reikia perpilti šaltnešį, kadangi žarnų keitimas jam esant sistemoje nepatartinas jokiais atvejais.
Netinkamas darbas su oro kondicionavimo sistema gali sukelti užsiliespnojimą, o tai gali sugadinti kitas mašinos dalis. Todėl rekomenduotina šią procedūrą palikti profesionalams. Tačau net tokiu atveju jūs galite sutaupyti, nusipirkdami reikiamas atsargines dalis, pavyzdžiui, kondensatorių, žarnas ar centrinį užraktą mūsų internetinėje parduotuvėje. Mes gerantuojame ne tik žemas kainas, bet ir greita užsakymo pristatymą.
Ką jums reikia žinoti apie oro kondicionieriaus žarnelę: veikimo laikas, dažni gedimai ir jų ženklai, patarimai ir rekomendacijos
Oro kondicionieriaus žarnelė neturi tikslaus veikimo limito. Dalies keitimas atliekamas esant mechaniniams pažeidimams, pavyzdžiui, kai atsiranda įtrūkimų.
Sumažėjęs oro kondicionieriaus slėgis praneša apie žarnelių arba jungiamųjų vamzdžių, oro kondicionavimo ir ventiliacijos sistemoje gedimą. Norėdami rasti gedimą, išoriškai apžiūrėkite sistemą. Tepalų dėmės ant dalių ir sujungimų su kompresoriumi praneša apie oro slėgio trūkumą. Išsamesnė oro kondicionieriaus žarnelių diagnostika bus atliekama autoserviso specialistų, ypatingai naudojantis dujų daviklį.
Norėdami pakeisti oro kondicionieriaus žarnelę, jums derėtų apsilankyti autoservise. Su specialiu remonto įrankiu turi būti išimamas aušintuvas, o tik po to galima diegti naują dalį. Po to kai nauja dalis yra įdėta, sistemą iš naujo reikia užpildyti aušinimo skysčiu. Savarankiškas oro kondicionieriaus sistemos remontas yra pavojingas, dėl rizikos apsinuodyti dujomis.
Geriausios prekės: Aukšto slėgio linija, oro kondicionavimas
- šildymas / aušinimas: iš oro kondicionieriaus kompresoriaus į kondensatorių
- papildoma informacija: Original VEMO Quality
- Būklė: Jauns
- šildymas / aušinimas: iš akumuliatoriaus į garintuvą
- dalis: priekinė dalis
- Būklė: Jauns
- šildymas / aušinimas: iš kondensatoriaus į garintuvą
- Būklė: Jauns
- šildymas / aušinimas: 506
- Būklė: Jauns
- Papildomas straipsnis / informacija 2: aukšto slėgio pusė
- papildomas gaminys / papildoma informacija: su tarpikliais / sandarikliais, su vamzdžiu, su vožtuvu
- šildymas / aušinimas: iš kondensatoriaus į garintuvą
- Žarnos tipas: Formuota kamera
- sandarinimo medžiaga: HNBR (hidratuotas akrilo-nitrilo-butadieno kaučiukas)
- skirta aušinimo medžiagai: R134a
- Būklė: Jauns
- šildymas / aušinimas: 506
- Būklė: Jauns
- versija: produced by VISTEON
- Būklė: Jauns
- šildymas / aušinimas: iš oro kondicionieriaus kompresoriaus į kondensatorių
- Neto svoris [g]: 112
- pakuotės plotis [cm]: 20,00
- pakuotės aukštis [cm]: 23,00
- pakuotės ilgis [cm]: 29,5
- Būklė: Jauns